Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;26902657:
no mutta sanoppa, miksi naisia pitää aina olla kehumassa kauniiksi, ei niinkään älykkääksi
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;26902690:Mua sais ainakin kutsua myös älykkääksi :xmas:
mutta tehoaisko samalla lailla kuin kauniiksi kehuminen?
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;26902703:Ainakin niin luulen,ei oo kokemusta tuollaisesta![]()
no mutta sanoppa, miksi naisia pitää aina olla kehumassa kauniiksi, ei niinkään älykkääksi
en tarkoittanut sua henkkoht vaan yleensä
Riippuu naisesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26902745:Mutta toisaalta toisen tietää todeksi, ja toisen voi olettaa katteettomaksi imarteluksi tiettyjen agendojen saavuttamiseksi.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26902756:Toki noinkin. Realisteja kun ollaan.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26902765:Arvostan, että käytit sanaa realisti sen sijaan, että olisit käyttänyt sanaa kyynikko.
Niinkö sinulle käy?realistikin muuttuu romanttiseksi hupsuksi heti kun imarrellaan kauniiksi
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26902782:Paitsi jos ei näe itsessään kaunista, silloin imartelu voi tuntua lähinnä kiusalliselta ja epärehelliseltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26902781:Niinkö sinulle käy?opcorn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26902826:
pitäskö löysätä vähän nutturaa?
Siltikin Data joutuu useimmiten katselemaan meikää hiipparoivan täällä jossain topissa ja boksereissa hiukset pörröllä.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26902840:|O Joudut kohta mustalle listalleni.
luulin, että olen ollut siellä jo kauan