Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

vierailija
Viikonlopun piristeeksi Tokiolaisopettaja Misaki esittelee herttaisella videolla, miten aasialaiseen perinneasuun pukeudutaan.

Kaunista kertakaikkiaan

Sarakkaani lupasi pukeutua jonkun muinaisen kansakunnan Naisten perinneasuun (jota kansaa nyt en nimeltä muista) ja jossa oli pitkä ja kaunis hame mutta rintojen kohdalla oli neliön mallinen aukko kaulaan asti.

se olisi kaunis oloasu hänelle ja muillekin sopusuht naisille

setis
 
vierailija
Katselin eilen ja tänään on kun Suomen ringettemaajoukkue nuiji kanadalaiset jään rakoon, olipa hienoa katsoa. Nyt tuli 10. kulta Suomelle ja kahdeksas perättäinen 🥇🏆👍

olen pelannut aktiivisesti pipolätkää ja kaukalopalloa kavereiden kanssa jtn 12-25 ikävuosina, myös sählyä äijäjumpassa 46 v asti, mutta muutto toisaalle lakkautti harrastuksen

Oikeasti olisi kiva kokeilla ringetteä harrastajien kanssa (tietysti ilman taka-ajatuksia 😁), ja kokeilla miten siellä pärjäisi. En ole ollenkaan kömpelö ja kankea vieläkään

terv. salama-setis (luistimilla ja sileällä)
 
  • Rakkaus
Reactions: Lispetti
Katselin eilen ja tänään on kun Suomen ringettemaajoukkue nuiji kanadalaiset jään rakoon, olipa hienoa katsoa. Nyt tuli 10. kulta Suomelle ja kahdeksas perättäinen

olen pelannut aktiivisesti pipolätkää ja kaukalopalloa kavereiden kanssa jtn 12-25 ikävuosina, myös sählyä äijäjumpassa 46 v asti, mutta muutto toisaalle lakkautti harrastuksen

Oikeasti olisi kiva kokeilla ringetteä harrastajien kanssa (tietysti ilman taka-ajatuksia ), ja kokeilla miten siellä pärjäisi. En ole ollenkaan kömpelö ja kankea vieläkään

terv. salama-setis (luistimilla ja sileällä)
Sinähän voisit tukea naisurheilua ja joskus käydä maksavana katsojana katsomassa urheilijoita (ei niinkään urheilua).
 
  • Haha
Reactions: Rätti Väsynyt
vierailija
Sinähän voisit tukea naisurheilua ja joskus käydä maksavana katsojana katsomassa urheilijoita (ei niinkään urheilua).
👍

Jep, Palloilulajit olisi ykkösiä koska siellä saa nähdä muutakin kuin pelkän pallon pompahtelua, vaikkapa beach volley, ai että, kauniita nuoria naisia, pitkiä hiuksia, upeita sääriä, reisiä, pikkupöksyt vaivoin peittää herkkubeboja ja pompahtelevat ( . ) ( . ) :t 😍

setis
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
👍

Jep, Palloilulajit olisi ykkösiä koska siellä saa nähdä muutakin kuin pelkän pallon pompahtelua, vaikkapa beach volley, ai että, kauniita nuoria naisia, pitkiä hiuksia, upeita sääriä, reisiä, pikkupöksyt vaivoin peittää herkkubeboja ja pompahtelevat ( . ) ( . ) :t 😍

setis
"Olisi"? Et siis ole vielä naisurheilijoita katsastanut?

Minä olen jopa käynyt miesten jääkiekko-ottelussa (vaikka en kumilätkäilyä arvostakaan), koska cheerleader-ryhmässä oleva tuttu nuori nainen sitä pyysi.

Näkymiä Kalamiehen kotikaupungista
 
Katselin eilen ja tänään on kun Suomen ringettemaajoukkue nuiji kanadalaiset jään rakoon, olipa hienoa katsoa. Nyt tuli 10. kulta Suomelle ja kahdeksas perättäinen 🥇🏆👍

olen pelannut aktiivisesti pipolätkää ja kaukalopalloa kavereiden kanssa jtn 12-25 ikävuosina, myös sählyä äijäjumpassa 46 v asti, mutta muutto toisaalle lakkautti harrastuksen

Oikeasti olisi kiva kokeilla ringetteä harrastajien kanssa (tietysti ilman taka-ajatuksia 😁), ja kokeilla miten siellä pärjäisi. En ole ollenkaan kömpelö ja kankea vieläkään

terv. salama-setis (luistimilla ja sileällä)
Hienoa!💪❤
 
"Olisi"? Et siis ole vielä naisurheilijoita katsastanut?

Minä olen jopa käynyt miesten jääkiekko-ottelussa (vaikka en kumilätkäilyä arvostakaan), koska cheerleader-ryhmässä oleva tuttu nuori nainen sitä pyysi.

Näkymiä Kalamiehen kotikaupungista
Cheerleaders foreva!!!❤

Muistatko joku aika sitten kun oli se kaamea show, että cheerleading on naisia halventavaa!😱

Olivatko jotkut jopa lopettamassa koko juttua…en koskaan seurannut mitä siinä lopulta kävi.
 
vierailija
"Olisi"? Et siis ole vielä naisurheilijoita katsastanut?

Minä olen jopa käynyt miesten jääkiekko-ottelussa (vaikka en kumilätkäilyä arvostakaan), koska cheerleader-ryhmässä oleva tuttu nuori nainen sitä pyysi.

Näkymiä Kalamiehen kotikaupungista
No itse asiassa en valitettavasti kentällä. Mutta lätkämatseissa kun tuli jokunen kerta käytyä -80 -luvulla, niin kyllä ne vieressä rappusilla tanssivat herkkupeput herpaannutti mut peliä seuraamasta jo nuorenakin miehenä, ehdoton bonus kerrassaan. Ihmettelin kovasti kun muut miehet ei oikein reagoineet ja pystyivät seuraamaan peliä ikäänkuin mitään kiinnostavampaa ei olisi

No mulla on aina ollut korkea testosteronitaso, edelleenkin ikäisekseni saan olla enemmän kuin tyytyväinen :cool:

t. horny setis
 
vierailija
Cheerleaders foreva!!!

Muistatko joku aika sitten kun oli se kaamea show, että cheerleading on naisia halventavaa!

Olivatko jotkut jopa lopettamassa koko juttua…en koskaan seurannut mitä siinä lopulta kävi.
Sitä ei tietenkään kielletty, mutta harvalla noita oikeesti enää on. Kyllähän se aikamoista naisen objektiksi laittamista on. Toki saat miesten keskuudessa suosiota kun oot olevinasi tuollainen, ettet piittaa.

Mä ainakin jouduin monta kertaa tytöilleni selittelemään niitä huiskuttelijoita kun vielä KAUAN sitten kävin matseissa.
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
vierailija
Sitä ei tietenkään kielletty, mutta harvalla noita oikeesti enää on. Kyllähän se aikamoista naisen objektiksi laittamista on. Toki saat miesten keskuudessa suosiota kun oot olevinasi tuollainen, ettet piittaa.

Mä ainakin jouduin monta kertaa tytöilleni selittelemään niitä huiskuttelijoita kun vielä KAUAN sitten kävin matseissa.
Ahdasmielisyytesi on sairaalloista, ja mikä pahinta siirrät sen myös lapseesi. Käy puhumassa ammattilaiselle ongelmastasi.
 
Sitä ei tietenkään kielletty, mutta harvalla noita oikeesti enää on. Kyllähän se aikamoista naisen objektiksi laittamista on. Toki saat miesten keskuudessa suosiota kun oot olevinasi tuollainen, ettet piittaa.

Mä ainakin jouduin monta kertaa tytöilleni selittelemään niitä huiskuttelijoita kun vielä KAUAN sitten kävin matseissa.
Cheerleading on ihan oma lajinsa. Kannattaa tutustua jos et siitä ole ennen kuullut.
Tyttäreni kavereissa on lajin harrastajia.

Tytöt lätkämatseissa ovat siellä kannustamassa joukkuettaan ja tsemppaamassa yleisöä tunnelmaan!
Se on osa showta ja he hoitavat homman hienosti.❤

Mitähän kaikkea outoa tyttärellesi selititkään....olisi kiva tietää…🤔
 

Yhteistyössä