Miesten ketju (sallittu myös Naisille)

Tässä joululahjakirja naiselle, "out of the box". Sopisi hienosti esim. Echolle.



Mika Terho pyrkii kuvaamaan hoitajan yhtä työpäivää kehitysvammaisten hoitoyksikössä, mutta tarina saa eeppiset mittasuhteet. Lauseiden sekakäyttäjä Terhon tajunnanvirta repii skandaalin aiheuttaneen Niittyvilla-Pattaya All Night Long -romaanin kappaleiksi ja taittelee jäljelle jääneistä sivuista häpeilemättä kaulaansa ojentelevan peeniks-linnun.

Matkamiehen housuissa värähtää paradigman muutos, kun Pattayan naiset puhuvat englantia pariutumisaksentillaan: ” Buy pussy, fuck ass free.” Tämä avainromaani on tiirikka niille, jotka eivät tyydy pelkästään tirkistelemään avaimenreiästä, mistä miehen maailmassa on kyse: ”Ongelmani naisten suhteen on se, että minua kiehtoo ja kiihottaa heissä kaikki.”

 
Onko Miehillä sitä vastaan, että tähän ketjuun ei oteta korona-aiheista keskustelua mukaan ja jos sopii, niin lisään sen sääntöihin. (naisetkin saa vastata, mutta Heille ei tule vastata, koska tämän keskustelun säännöt kieltää sen (näkyy aloitusviestissä))
 
vierailija
Onko Miehillä sitä vastaan, että tähän ketjuun ei oteta korona-aiheista keskustelua mukaan ja jos sopii, niin lisään sen sääntöihin. (naisetkin saa vastata, mutta Heille ei tule vastata, koska tämän keskustelun säännöt kieltää sen (näkyy aloitusviestissä))
m1es nimimerkin täytyy saada rokotteita myytyä koska se on rokotebisneksissä mukana ,tuskin katsoo missä ketjussa rokotteita kauppaa
 
Onko Miehillä sitä vastaan, että tähän ketjuun ei oteta korona-aiheista keskustelua mukaan ja jos sopii, niin lisään sen sääntöihin. (naisetkin saa vastata, mutta Heille ei tule vastata, koska tämän keskustelun säännöt kieltää sen (näkyy aloitusviestissä))
Järkevä ehdotus, koska aika moni näyttää käyvän ylikierroksilla. En vastannut tuolle vierailijalle (on ehkä hoitoalan nainen?), mutta hän ei tuntunut ehdotuksestasi piittaavan.
 
Uskallan vastata sinulle koska kirjoitat harmaana ja en halua rikkoa itse määräämiäni sääntöjä, muistaakseni kyselin muiltakin että sopiiko, eli ei tässä tyrannialla hallita :) täsmennän vielä että voin vastata harmaalle koska hän on sukupuoleton tässä tapauksessa :)

Jokaisella meistä on oma käsityksensä rokotteiden suhteen. Laitan esimerkiksi itseni: en ole puolesta enkä vastaan, eli jokainen päättäköön itse. Hyödyt kertoessani on kaikki ok ja haitat kertoessani olenkin rokotevastainen :/

Tuo taas mitä yllä mainitsin ei tarkoita sitä, että muilla pitäisi ajatella/toimia kuten minä toimin.

Rokotetteiden suhteen kyllä suosittelen törmätessäni henkilön joka ei ole rokotettu harkitsemaan että voisiko kyseinen henkilö ottaa/tarvita kyseistä rokotetta

Nimimerkillä @m1es kirjoittavan puolesta en voi vastata ja hän kyllä vastannee mikäli löytää viestisi. Tämä ei ole nuoleskelua kyseistö nimimerkkiä kohtaan, mutta se mitä minä arvostan Hänessä erityisesti on se , että Hänellä on mielipide ja Hän myös osaa perustella sen.

m1es nimimerkin täytyy saada rokotteita myytyä koska se on rokotebisneksissä mukana ,tuskin katsoo missä ketjussa rokotteita kauppaa
 
Viimeksi muokattu:
Minä ilmeisesti vastasin :)

Odotetaan vielä parilta "ukkelilta" hyväksyntä, että voidaan ikäänkuin yhdessä tuumin päättää, että jätetään jokin aihe pois tästä, kun tämän ketjun lähtökohtana oli viihtyminen, en Osaa tarkalleen selittäö tai kirjoittaa mitä tarkoitin :)

@KalaMies @Algoma @poika @Latimeria

Linkkasin tuohon ylemmässä tämän herrakerhon jäseniä mitä tuli mieleen :)

Ei ole varsinainen herrakerho, mitä se nyt tarkoitaneenkaan :)

Järkevä ehdotus, koska aika moni näyttää käyvän ylikierroksilla. En vastannut tuolle vierailijalle (on ehkä hoitoalan nainen?), mutta hän ei tuntunut ehdotuksestasi piittaavan.
 
Itse itseäni lainaten, opettele hyvä mies kirjoittamaan tai olemaan kirjoittamatta :)


Minä ilmeisesti vastasin

Odotetaan vielä parilta "ukkelilta" hyväksyntä, että voidaan ikäänkuin yhdessä tuumin päättää, että jätetään jokin aihe pois tästä, kun tämän ketjun lähtökohtana oli viihtyminen, en Osaa tarkalleen selittäö tai kirjoittaa mitä tarkoitin

@KalaMies @Algoma @poika @Latimeria

Linkkasin tuohon ylemmässä tämän herrakerhon jäseniä mitä tuli mieleen

Ei ole varsinainen herrakerho, mitä se nyt tarkoitaneenkaan
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: m1es
Menkööt varoituksella tämän kerran, mutta toistuvista sääntörikkomuksia ei hyväksytä.

Peppukuvan suhteen joudun toteamaan että suotta odottelet (mahdollisesti). Johtuneeko siitä sitten, että Lissulla puuttuu peppu tai kuva siitä tai kuvanjakopalvelu on rikki tai sitten hän vain provosoituu ja laittaa kuvan tänne tai sitten hän lähettää sen sinulle, kyseessä voi olla myös joku muu syy mitä en osaa arvata, mutta samapa sille.

Lopputulemana on kuitenkin se että joku pahoittaa mielensä ja sehän on epäreilua niin lopputulemana onkin että kaikki pahoittaa mielensö sekin on varmaan väärin, mutta se on hyväksyttävää koska siitä kärsii kaikki. Niin toimii ihminen ja tämä meidän hieno maa.

Hassutellen ajatellen Kemi on suomen persereikä ja Keminmaa ne pukamat tahi paskan marjat, ongelmana on kuitenkin että reikä taitaa osua kainaloon tai johonkin muualle, kuitenkin epäloogiseen kohtaan poistoputkelle.

Mihin kohti se kuviittelinen pyllyreikä
sitten sattuukaan, varmaan etelä Suomeen, katson itse myöhemmin, saa ehdottaa


Latte rikko tarkoituksella sääntöä nro 1 koska Lissun bebakuvatarjous jyrää Rättiksen säännön, kuin asfalttijyrä liiskaisi Rättiksen tyhjän Cokistölkin

*eipä oo vielä näkyny*
 
Minä ilmeisesti vastasin

Odotetaan vielä parilta "ukkelilta" hyväksyntä, että voidaan ikäänkuin yhdessä tuumin päättää, että jätetään jokin aihe pois tästä, kun tämän ketjun lähtökohtana oli viihtyminen, en Osaa tarkalleen selittäö tai kirjoittaa mitä tarkoitin

@KalaMies @Algoma @poika @Latimeria

Linkkasin tuohon ylemmässä tämän herrakerhon jäseniä mitä tuli mieleen

Ei ole varsinainen herrakerho, mitä se nyt tarkoitaneenkaan
Jep. Käy minulle
 

Yhteistyössä