Miesten kauneusihanteesta ja pettämisestä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Marmelaadi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Marmelaadi

Vieras
Täällä kun ollut tapetilla tuo pettäminen ja kehonkuvakin jne.

Niin oletteko tulleet ajatelleeksi, että makuja on monia?

Joku mies tykkää hoikasta, joku pyöreästä, joku rotevasta, joku sirosta.

Joku isoista rinnoista, joku pienistä rinnoista jne.

Sama naisilla! Joku tykkää pienistä miehistä, joku nallemaisista, joku lihaksikkaista jne.

Tulipa vain mieleen, kun täällä puhuttu, että mies pettää, jos nainen lihoaa.

Parisuhde on paljon muutakin kuin kilot, ja jos kaatuu kiloihin, niin ei se ollut rakkautta.

En nyt tarkoita 350 kg ja istuu pyörätuolissa, mutta Suomesta tuskin löytyy ;)

Muuten, serkkuni jätti malliystävänsä ja "otti" rehevän tyttöystävän. Että voi olla niinkin päin.

Itse ollut lihava, laiha ja normaali ja hyvin on miehen kanssa aina pyyhkinyt. On hänenkin painonsa vaihdellut.

Ei pahalla nuoremmat, mutta musta tuntuu et toi on enemmän nuoremman väen "ongelma". Kun alkaa ikää tulla ja elämän kokemusta niin ei oo enää tärkeetä se miltä se oma mies muiden silmissä näyttää. Sillon alkaa riittää se että siitä itse oikeasti tykkää, oli sitten minkä kokoinen ja näköinen vaan. Tosin löytyyhän täältä vanhemmastakin luokasta toi Anu Sagim, mielipiteineen, mutta lienee harvinaisuus.

Alkuperäinen kirjoittaja Marmelaadi:

Sama naisilla! Joku tykkää pienistä miehistä, joku nallemaisista, joku lihaksikkaista jne.

Parisuhde on paljon muutakin kuin kilot, ja jos kaatuu kiloihin, niin ei se ollut rakkautta.

Muuten, serkkuni jätti malliystävänsä ja "otti" rehevän tyttöystävän. Että voi olla niinkin päin.

Itse ollut lihava, laiha ja normaali ja hyvin on miehen kanssa aina pyyhkinyt. On hänenkin painonsa vaihdellut.

Noh, eikai se pointti nyt ihan yksyhteen ollutkaan että se laiha on aina se hot vaan ylipäätään se, että ottaa huomioon puolison mieltymykset kaikessa. VOI HIRVEETÄ MIKÄ AJATUS: KAIKESSA?? IIK. Sota sota vastustan vastustan :D Mut kyllä: kaikessa.
Kyllä mä haluan tietää läpikotaisin mistä oma puoliso tykkää/nauttii ja pommittaa just niihin hermoihin rakkaudella :D

Alkuperäinen kirjoittaja kiltistituhma:
Alkuperäinen kirjoittaja Marmelaadi:

Noh, eikai se pointti nyt ihan yksyhteen ollutkaan että se laiha on aina se hot vaan ylipäätään se, että ottaa huomioon puolison mieltymykset kaikessa. VOI HIRVEETÄ MIKÄ AJATUS: KAIKESSA?? IIK. Sota sota vastustan vastustan :D Mut kyllä: kaikessa.
Kyllä mä haluan tietää läpikotaisin mistä oma puoliso tykkää/nauttii ja pommittaa just niihin hermoihin rakkaudella :D

Mun mies on aina, se joka pommittaa mun hermoja, vaikka(kun) hän luonnollisesti ajan kanssa muuttuu(vain fyysisesti). Hän on aina hän, sisältä ja tuskin ulkoakaan niin paljon muuttuu koskaan kukaan että ihan olemus on ihan eri.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei pahalla nuoremmat, mutta musta tuntuu et toi on enemmän nuoremman väen "ongelma". Kun alkaa ikää tulla ja elämän kokemusta niin ei oo enää tärkeetä se miltä se oma mies muiden silmissä näyttää. Sillon alkaa riittää se että siitä itse oikeasti tykkää, oli sitten minkä kokoinen ja näköinen vaan. Tosin löytyyhän täältä vanhemmastakin luokasta toi Anu Sagim, mielipiteineen, mutta lienee harvinaisuus.

No Anun oma liitto onkin tosin onnellinen :D Sillähän ollut kokoajan muita ja ukkonsa kanssa poseeraa joskus lehdessä :D

Joo, olet oikeassa. Ikä tuo tässäkin asiassa viisautta.

Keho on vain kuori, jonka sisällä ihminen asuu. Ja eläimellinen magnetismi voi viedä jalat alta, oli kuori, johon ihminen on pakattu vähän rupuisempikin. ;)

Harvoin pettäminen on pelkkä ulkonäkökysymys, etenkään silloin, kun pettäminen johtaa pitempään sivusuhteeseen. Ulkonäköä on kohtalaisen helppo fiksata, mutta mitäs sitten, jos mies sanookin löytäneensä sinua älykkäämmän, luonteeltaan tulisemman ja estottomasti impulsiivisen naisen?

Alkuperäinen kirjoittaja Non compos mentis:
Harvoin pettäminen on pelkkä ulkonäkökysymys, etenkään silloin, kun pettäminen johtaa pitempään sivusuhteeseen. Ulkonäköä on kohtalaisen helppo fiksata, mutta mitäs sitten, jos mies sanookin löytäneensä sinua älykkäämmän, luonteeltaan tulisemman ja estottomasti impulsiivisen naisen?

Totta tämäkin.

Mä oon tuntenut nykyiseni jo muutaman vuoden, yhdessä ollaan siis oltu vuoden verran. Olin siihen ihastunut jo alkuvaiheessa, mutta koska en saanut häneltä erityistä huomiota sekä olimme juuri aloittaneet opintomme samassa luokassa, en sen koommin yrittänyt lähentää suhdettamme. Mutta kohtalo vei meidät kuitenkin yhteen...

Hän on sanonut, ettei ollut erityisesti kiinnostunut minusta silloin tuttavuutemme alkuvuosina. Hän sanoi, että ulkomuotoni ei silloin herättänyt kiinnostusta. Minulla oli ennen rastat ja hän ei voi sietää niitä. Nyt minua sitten ihmetyttääkin, että onko hän kanssani siksi, että tutustuessaan minuun paremmin hän huomasi pitäväni luonteestani, eikä häntä haittaa, vaikka en 'ulkoisesti' olekaan hänen makuunsa. Hän kyllä väittää pitäväni minua kauniina, mutta en ymmärrä, miten se voi olla mahdollista, kun kerran silloin ennen hän ei niin ajatellut.

niin eli oliskohan kellään mielipidettä tohon juuri kertomaani... onkohan se mun mies mun kans vain ja ainoastaan luonteeni takia? eli että en vetoa häneen niinkään ulkoisesti... vai voiko maku muuttua vuosien varrella?

Alkuperäinen kirjoittaja (sama)vieras:
niin eli oliskohan kellään mielipidettä tohon juuri kertomaani... onkohan se mun mies mun kans vain ja ainoastaan luonteeni takia? eli että en vetoa häneen niinkään ulkoisesti... vai voiko maku muuttua vuosien varrella?

No se johtui varmaan niistä rastoista, älä sitä mieti :)

Ja ulkonäköön ihastutaan, sisimpään rakastutaan.

Alkuperäinen kirjoittaja (sama)vieras:

minun makuni miesten suhteen ainakin on ihan muutamankin vuoden sisällä muuttunut ihan hirveästi, että todellakin voi!!! ennen pidin sellaisista hiukan rock henkisistä hoikista puunatuista miehistä ja enää en vilkase päinkään vaan haluan kunnon MIEHEN

Juu jokaisella on omat ihanteensa ja halunsa. Ei kukaan siis voi olettaa että automaattisesti kumppani pysyy vierellä jos tietää mistä kumppani pitää ja itse muuttukin ihan erilaiseksi.
Ihan sama kun moni sanoo kumppanista "ei se aluks ollut tollanen", no ei ollut ei, sitten vaan pitää miettiä onko valmis sulattamaan toisen huonot/ ( hyvät ) tavat ja näkemään siinä sen saman ihmisen johon alunperin rakastui.

Ja edelleen olen itse sitä mieltä että jos kumppani radikaalisti muuttuu poiketen siitä mistä itse pitää, niin en ihmettele jos toinen jättää/pettää/ei anna samanlailla huomiota jne.

Lisään vielä että täällä on monella näyttänyt olevan se käsitys että olen täällä rupsahtamisella tarkoittanut iän tuomia "eroja" ulkonäköön yms, siitä ei ollut kyse vaan siitä ettei kumppani viitsi pitää itsestään huolta.

Olen huomannut että kyllä ne äijät pettää sellaisia ihan mielettömän hyvännäköisiäkin naisia. Että ei se pelkkä hyvä ulkomuoto uskollisuutta takaa. Vaikka en haluakaan rupsahtaa sen suuremmin :xmas:

Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:
Juu jokaisella on omat ihanteensa ja halunsa. Ei kukaan siis voi olettaa että automaattisesti kumppani pysyy vierellä jos tietää mistä kumppani pitää ja itse muuttukin ihan erilaiseksi.
Ihan sama kun moni sanoo kumppanista "ei se aluks ollut tollanen", no ei ollut ei, sitten vaan pitää miettiä onko valmis sulattamaan toisen huonot/ ( hyvät ) tavat ja näkemään siinä sen saman ihmisen johon alunperin rakastui.

Ja edelleen olen itse sitä mieltä että jos kumppani radikaalisti muuttuu poiketen siitä mistä itse pitää, niin en ihmettele jos toinen jättää/pettää/ei anna samanlailla huomiota jne.

Lisään vielä että täällä on monella näyttänyt olevan se käsitys että olen täällä rupsahtamisella tarkoittanut iän tuomia "eroja" ulkonäköön yms, siitä ei ollut kyse vaan siitä ettei kumppani viitsi pitää itsestään huolta.

Kiitos. Mutta tuohon itsestä huolta pitämisestä. Kyllä lihavakin voi yhtä lailla pitää huolta itsestään, esim. käy ihan suihkussa, meikkaamalla jne.

Itse en ole nyt lihava, mutta ei se minulla tarkoittanut sitä, että kuljin säkissä pesemättömänä :D

Yhteistyössä