Miesten ihmeelliset möläytykset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja punaiset kengät
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

punaiset kengät

Vieras
Otsikossa kysymys... mikä on viimeisin miehen suusta päässyt möläytys, josta on tullut sellainen "mitä vit.."-fiilis.

Meillä tänä aamuna puettiin ulkovaatteita, minä esikoista(tyttö) ja mies vuoden ikäistä kuopusta. Nakkasin miehelle tepsun punaiset nahkakengät pojan jalkaan laitettavaksi. Mies kysyi minulta: "Ollaanko me näin köyhiä, että pojalle ei ole varaa ostaa mustia talvikenkiä".

:O :O :D :O

Nuo kengät olivat viime talvena tytöllä käytössä ja tänä talvena just passelit pojalle. Kenkien punainen väri on sellainen puhdas punainen ja minusta käy hienosti niin pojalle kuin tytölle. Ja minä en ala ostamaan vain miehen mielestä väärän väristen kenkien tilalle mustia vain muutaman hassun käyttökuukauden vuoksi. Varsinkin kun asutaan maalla eikä noita kenkiä kovin moni silmäpari näe....

Vieläkin ihmettelen miten noin fiksusta miehestä pääsi tuollainen aivopieru...

Sen lisäks että miehesi on tyhmä, se on todella tyhmä koska ei tiedä oletteko köyhiä vai ette.
Miten miehesi ei tiedä onko teillä varaa kenkiin vai ei?

Hei vaa se aasi!

Mun mies on kyllä oikea puhuva kone! On sanonut rakastavansa mua mun kaikista virheistä huolimatta. Sanoin sen kenkien olevan kamalan rumat ja se sanoi että "niin olet säkin" :D Ja sit nää perinteiset "mä rakastan sinuakin" :D Toinen puhuu vakavissaan ja mun sisäinen lapsi hirnuu kaksinkerroin ;)

Mun mies sano muutama vuos takaperin, kun oli hällä joku hempee hetki menossa, että rakastaa mua sisältä ulospäin. Vastasin, että mä rakastan sua ja repesin nauramaan. Mies hermostu, että emmää hei, sitten enää sano mitään, kun pitää ruveta nauramaan. Kerrankin oisin vaan sanonu sulle jotain kaunista ja alatkin nauramaan, Vittu sori jos sanat oli jotenkin oudosti. Selitin, että oli kyl ihanasti sanottu, mutta en tarkota pahaa tolla nauramisella :D.