Miestä kovemmilla otteilla?!

  • Viestiketjun aloittaja Helinä
  • Ensimmäinen viesti
,,,...
En koskaan potkaise polvella tai lyö nyrkillä . Minä potkin aina kengillä, sillä sehän se tuntuu. Minä laitan usein jalkaan teräväkärkiset nilkkurit tai saappaat, sillä tulee aina sellaisia tilanteita, että pitää antaa kenkää. Ja minä kyllä annan. Olen myös potkinut hai-saappailla. En olisi heti arvannut miten `hyvät`ne oli siinä hommassa . Sitä sattui varmaan aika paljon, sillä kuulin, että kaverilla oli pallit kipeänä useamman viikon. Minulla on usein näin keväällä hait jalassa, ja sieltä voi tulla...
 
Melkei domina
Tyttökaveri alkoi silleen vähitellen läpsiä palleja ihan ilman sanomista ja siitä sitten rohkaisin häntä tekemään niin useamminkin ja vähän kovempaa. Jos tästä nyt haluaa asiallisesti jollekin jotain neuvoja antaa niin ainahan sitä voi mieheltä kysäistä tai sitte hiljalleen alkaa läpsimään jos ei kehtaa kysäistä. Kyllä mies sitte ilmoittaa jos tuntuu liian kivuliaalta.

Mutta jos nyt netistä löytää noita videoita missä dominat potkii lähes täysillä munille niin en nyt ihan varmasti osaa sanoa onko siinä miehillä yksinkertaisesti teräspallit vai voittaako se nautinto alistamisena ja potkittava olemisena sen kivun. Sanoisin että normaalille miehelle kyllä se aika kipeää tekee kun vähän kovempaa osuu enkä usko että siitä kauheasti nautintoa on. Toki siis varmaan joillekin.
Olen ollut NUOREN miehen kanssa ja huomannut että saa puristella palleista ja runkata kunnolla. Kaikkea teettänyt mitä vanhoilla päivillä nuorena vaan haaveilin. En kyllä potki vaan annan piiskaa jos ei heti tottele. Joskus kunnon remmiä jos ei heti ota multa suihin, kyllä sitten kieli käy jalkojen välissä ja imee mistä haluan. Kun haluu alistua niin vanhempana naisena pitää nauttia.
 
Viimeksi muokattu:
jänkäjoonas1943
Olen ollut NUOREN miehen kanssa ja huomannut että saa puristella palleista ja runkata kunnolla. Kaikkea teettänyt mitä vanhoilla päivillä nuorena vaan haaveilin. En kyllä potki vaan annan piiskaa jos ei heti tottele. Joskus kunnon remmiä jos ei heti ota multa suihin, kyllä sitten kieli käy jalkojen välissä ja imee mistä haluan. Kun haluu alistua niin vanhempana naisena pitää nauttia.

Sillä tavalla! "varhainenen Kuuno"kunnolla kurittaa!
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Kun sain nuoremman sänkyyn niin niin huomasin itsessäni piirteitä mitä en ennen saanut tehdä. Rakastelun jälkeen katsoin paksuu munaa ja rupesin hieroo, purestilen kunnolla ja ei kun valitti ja rupes seisoo. Kiihotti katsoo paljasta munaa ja palleja, kun oikein puristin palleista levitti vaan haaroja. Sain viikonlopuksi ja kun innostuin olemaan domina niin sidoin kädet nainnin jälkeen ja runkkasin. Paras mistä tykkäsin kun oli sidottuna annoin pimsan nuoltavaksi ja itse runkkasin kullia, sillee sai parhaat orkut toisen suuhun. Eipä ole valittanut vaikka (raiskaan) sen välillä kun innostun, kaippa nauttii kun vanha hoitelee!
Melkoisen moni mies kyseisestä nauttii naiset eivät vain uskalla tai muuten halua Dominoida. Penistä on hyvä josjkus hiukan venytellä ja ja käsitellä muutenkin.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
rankasen.

Kyllä kun sai nuoren pojan naitavaksi niin on puolenvuoden aikana tullut aika oman halun (orgasmin) vaatija. Kun kerran tekee mitä käskee niin pitää nauttia. Joskus kun heti tee mitä halun niin rankasen dildolla pyllyyn poikaa kunnolla että valittaa ja samalla puristelen munia ja sitten saa nuolla mun pillua
kunnolla että saan. Sopii mulle kun saa alistaa ja opettaa miten tekee.
Tuossa on sitä jotakin mihin useamman naisen pitäisi ryhtyä. Saahan se nainenkin miehen nöyräksi jos vain itse niin haluaa. Sinulla on ainakin oikeat otteet vaikkakin nuoria miehiä haluihisi käytät.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Olen ollut NUOREN miehen kanssa ja huomannut että saa puristella palleista ja runkata kunnolla. Kaikkea teettänyt mitä vanhoilla päivillä nuorena vaan haaveilin. En kyllä potki vaan annan piiskaa jos ei heti tottele. Joskus kunnon remmiä jos ei heti ota multa suihin, kyllä sitten kieli käy jalkojen välissä ja imee mistä haluan. Kun haluu alistua niin vanhempana naisena pitää nauttia.

Tuo se on oikea tyyli ja niin pitääkin. Minä vain yksi kuuno :)
 
Viimeksi muokattu:
aiisooja_m
rankasen.

Kyllä kun sai nuoren pojan naitavaksi niin on puolenvuoden aikana tullut aika oman halun (orgasmin) vaatija. Kun kerran tekee mitä käskee niin pitää nauttia. Joskus kun heti tee mitä halun niin rankasen dildolla pyllyyn poikaa kunnolla että valittaa ja samalla puristelen munia ja sitten saa nuolla mun pillua
kunnolla että saan. Sopii mulle kun saa alistaa ja opettaa miten tekee.

Voisit tulla minuakin opettamaan :)
 
Viimeksi muokattu:
Muutama
päivä sitten tuli telkkarista ohjelma, missä miehen munia oikein kyyditettiin.
Englantilainen domina pisti peenikseen sähköä ja tunki paksuja katetreja sisään. Ukko oli sidottu penkkiin, joten se ei vonut muuta kuin nauttia.
Ai että kun olis vielä vetänyt pallukoille oikein kunnon litsarit, niin jopas olis ollut nöyrää.
 
siivooja_m
päivä sitten tuli telkkarista ohjelma, missä miehen munia oikein kyyditettiin.
Englantilainen domina pisti peenikseen sähköä ja tunki paksuja katetreja sisään. Ukko oli sidottu penkkiin, joten se ei vonut muuta kuin nauttia.
Ai että kun olis vielä vetänyt pallukoille oikein kunnon litsarit, niin jopas olis ollut nöyrää.

No saahan se miehen noilla sukukalleuksien käsittelyllä ihan nöyräksi. Harrastatko itse tuollaista kurittamista.
 
Viimeksi muokattu:
masokistimies
Onko Suomessa joku nainen joka halua tullaa asumaan elämän loppuun saakka sellaisen miehen kansa joka on 55 v ja halua että nainen alistaa ja nöyryyttää minua?
Olen aivan tavallinen maajussi,maanviljelijä,rannikkohurri.ulkonäkyssä ei kukaan voisi arvata että olen masokisti.
 
siivooja_m
rankasen.

Kyllä kun sai nuoren pojan naitavaksi niin on puolenvuoden aikana tullut aika oman halun (orgasmin) vaatija. Kun kerran tekee mitä käskee niin pitää nauttia. Joskus kun heti tee mitä halun niin rankasen dildolla pyllyyn poikaa kunnolla että valittaa ja samalla puristelen munia ja sitten saa nuolla mun pillua
kunnolla että saan. Sopii mulle kun saa alistaa ja opettaa miten tekee.
Voisit tulla minuakin rangaisemaan :)
 
Viimeksi muokattu:
irja
Mielestäni joskus täytyy käyttää miehiä vastaan kovempia otteita. Meillä naisilla on se potkiminen. Jouduin kerran tähän tilanteeseen. Minulla oli sellaiset pitkävartiset valkoiset korkokumisaappaat jalassa. Olin ajanut niillä autoa aika pitkän matkan, kunnes pysähdyin eräälle liikenne-asemalle. Siellä eräs, ehkä huumeissa ollut kaveri yritti tulla päälle, mutta minä potkin sitä kumisaappaillani munille. Olen käyttänyt näitä saappaita edelleen jalassa, sillä ne on tosi hyvät autoilussa, ja itsepuolustuksessa.
 
siivooja_m
Mielestäni joskus täytyy käyttää miehiä vastaan kovempia otteita. Meillä naisilla on se potkiminen. Jouduin kerran tähän tilanteeseen. Minulla oli sellaiset pitkävartiset valkoiset korkokumisaappaat jalassa. Olin ajanut niillä autoa aika pitkän matkan, kunnes pysähdyin eräälle liikenne-asemalle. Siellä eräs, ehkä huumeissa ollut kaveri yritti tulla päälle, mutta minä potkin sitä kumisaappaillani munille. Olen käyttänyt näitä saappaita edelleen jalassa, sillä ne on tosi hyvät autoilussa, ja itsepuolustuksessa.

NAisilla aina niin hurjia juttuja mutta kun oikein yrittää tuollaisen naisen löytää ovat ne kibven alla :)
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Annastiinan tekniikka kerätä toisella kädellä löysät pois on varmaan toimiva. Eräässä piiskauslehden lukijakirjeessä naiskirjoittaja kirjoitti kiristävänsä pehmeällä nauhalla pallien juuresta, jolloin ne tulivat tyrkylle hänen mielestään juuri sopivasti. Tässä ei varmaan ole mitään vaarallista, kunhan ei sidota liian tiukalle. Sama nainen käytti pallipiiskana tavallista muoviviivotinta. Se varmaan voi annostella piiskaa palleille aika tuntuvasti ilman mitään vahingoittamisvaaraa.
No tuossa on ihan hyvä esimerkki asiallisesta jutusta jos cbt ihmistä kiinnostaa. Kokemuksesta voisin sanoa että sellainen pieni ja tiukka siveysvyö, jossa ei ole tilaa peniksen jäykistymiselle tekee melkoisen kivuliaan olon. Sillä saa hyvin myös nuo väliajat pidettyä mies kuissa ja muistamaan kuka on se pomo.
 
Viimeksi muokattu:
siivooja_m
Olen ollut NUOREN miehen kanssa ja huomannut että saa puristella palleista ja runkata kunnolla. Kaikkea teettänyt mitä vanhoilla päivillä nuorena vaan haaveilin. En kyllä potki vaan annan piiskaa jos ei heti tottele. Joskus kunnon remmiä jos ei heti ota multa suihin, kyllä sitten kieli käy jalkojen välissä ja imee mistä haluan. Kun haluu alistua niin vanhempana naisena pitää nauttia.
Tuollaisia melkei Dominoita tarvittaisiin lisää. Olisi mukava tietää kuinka paljon naiset haaveilevat Dominoinnista mutta eivät ole uskaltaneet kokeilla.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä