kul kuri
Laulun sanoja mukaillen: Niin pieninä palasina on kulkuset aisan alla ...tiluli..tilulaa
Minä laitoin jalkaan Hai-saappaat , joilla minä potkin. Niillä oli hyvä potkia.Olen nainen , ja olen potkinut Hai-saappailla miestä , munillekin . Ja potkiminen on minulle paras itsepuolustus.
Minäkin olen potkinut Hai-saappailla.Minä laitoin jalkaan Hai-saappaat , joilla minä potkin. Niillä oli hyvä potkia.
Kyllä pallit kestää kovaa käsittelyä, vaatii kyllä harjoittelua ja kohteen joka kestää pientä kipua.Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
Jos et voi olla hiljaa ni käyttäkää suukapulaaSe uskallus tuntuu lisääntyvän kerta kerran jälkeen, kun antaa kaiken tapahtua, eikä vaadi lopetettavaksi. Ja suostuu sitten taas seuravalla kerralla. Siihen käsittelyyn kuuluu munille läpsiminen, piiskaaminen, takapuolelle piiskaaminen rottingilla, nännien nipistäminen, isolla dildolla nussiminen perseeseen. Käsittelyt ovat rankkoja ja naiseni käyttää niihin voimaa enkä voi olla hiljaa. En ole koskaan myöskään valittanut jälkeenpäin, että pitäisi jotenkin hillitä.
Olet tosi nainen. Ihailla sinua. Kun miehen kulkuset kutistunut. Naisen käyttämä väkivalta ei ole puheessa tabu nykyään. Terveisin tosi gansta DDD. Ps: Tasa-arvon nimissä nainenkin voi tehdä väärin siinä missä mieskin. Eunukkeja on ollut jo pari sataa vuotta sitten. Ei ole uusi asiaMun miehellä on tosi pieni penis ja pienet kivikovat kivekset.
Se tykkää kovista otteista ja siitä, että nitä kulkusia läpsitään oikein kunnolla.
Mun salarakkaalla on paljon pulleammat kivekset ja ne on tosi herkät.
Eli, onko kiveksien koolla merkitystä herkkyyden suhten ?
Oikeasta kiveksestä on hyvä paikka nipistää. Terveisin VomenKyllä pallit kestää kovaa käsittelyä, vaatii kyllä harjoittelua ja kohteen joka kestää pientä kipua.
On hakattu palleja muoviputkella niin että iho turpoaa ja nestettä pusseihin. Se tekee kyllä kipeää mutta ei muuta,
Turvotukset laskee parissa päivässä.
Pusseja voi venytellä kaikenlaisilla konsteilla, pistetään roikkumaan tarpeeksi painoja ja pitkään ja usein. Venyy kyllä, mutta ei sitten palaudu. Voi pistää venytykseen mukaan myös kivekset, johtimet sitten myös venyy, siinä pitää kokeilla ensin 3 - 4 kilon painolla ettei repeä mitään. Voi sitten roikuttaa vaikka isompaakin vesikanisteria, 20 litraa.
Palleja voi puristella j kierrell kovin. Nokkosia ja kusiaisia suosittele näin keväällä.
Ite en kiveksiäni antais kuin kevyesti läpsiä, luunappia ja kevyttä puristelua. Jos ei ole lauennu moneen päivään, ne on kiihottuessaan tosi kipuherkät ja pulleat siitä kivesten päältä. Silloin kaikki sattuu ja aika kiihottavastikin. Paremmat orkut ja isompi siemensyöksy on silloin taattu.
Se että sais kovan iskun tuonne alueelle, on aika pelottava ajatus, tai jos puristais kovaa.
Jostain luin, että muutama vuosisata sitten Ranskassa käytettiin rankaisumenetelmänä tai kidutusmenetelmänä kivesten hidasta murskausta yksi kerrallaan. Siinä tekstin mukaan moni kuoli kipuun ja sen tuottamaan shokkiin. Ajatus miehenä tuosta on aika kamala.