Kerppo
Annastiinan metodi vaikuttaa hyvältä ja toimivalta. Liiallisuuksiin ei voi, eikä toki kannata, mennä. En usko että nainenkaan sellaisesta pitäisi.(?)
Viimeksi muokattu:
Se uskallus tuntuu lisääntyvän kerta kerran jälkeen, kun antaa kaiken tapahtua, eikä vaadi lopetettavaksi. Ja suostuu sitten taas seuravalla kerralla. Siihen käsittelyyn kuuluu munille läpsiminen, piiskaaminen, takapuolelle piiskaaminen rottingilla, nännien nipistäminen, isolla dildolla nussiminen perseeseen. Käsittelyt ovat rankkoja ja naiseni käyttää niihin voimaa enkä voi olla hiljaa. En ole koskaan myöskään valittanut jälkeenpäin, että pitäisi jotenkin hillitä.Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
Tuossa kyllä monta hyvää pointtia.. Auutttss!Jaa mikäkö viehättää ?
No se kiva lätsähdys, mikä kuuluu, kun paljaalla jalalla potkaisee paljaille munille. Ei mitään korkokenkiä naisella, eikä housuja miehellä, vaan ihan paljaat välineet molemmilla.
Meillä on monenlaisia laitteita kivesten kiduttamiseen: puristimia, niittejä yms. Nyt viimeksi ostin kaupasta puisen perunasurvimen, niin kuin sellainen puunuija. Rautakaupasta ostin sellaisen "minivasaran", ihan pieni, melkein kuin leluvasara. Ei olla vielä päästy vaimon kanssa kokeilemaan noita, mutta odotus on kova.
Vaimo osti myös sellaisen pähkinänsärkijän jostain kokkitarvikekaupasta. Siinä on nyrkin kokoinen metallikuula joka pudotetaan n. 20 cm korkeudelta puulevylle jossa pähkinä on. Sidottiin mun kivekset narulla siihen levylle ja sitten se pudotti sen kuulan. Ei tuntunut missään. Ihan turha vehje. Tai no kyllä se pähkinät avaa näppärästi, mutta meillä ei ole oikein käyttöä sille.
Kerran vaimo hakkasi mun kiveksiä nyrkillä samalla kun mä runkkasin. Kun orgasmi läheni niin pyysin lyömään aina vaan lujempaa. Kun jälkeen päin kysyin miten lujaa löit niin oli kuulemma lyönyt täysiä. En uskonut sitä ja sanoin, että lyö tohon olkavarteen yhtä lujaa kun löit mun kiveksiä. Sehän täräytti siihen ihan helvetin lujaa ja mä valitin miksi teit noin kun käteen sattuu. "No sähän pyysit näyttämään..." Että kai ne kivekset kestää aika paljon.
Meillä on monenlaisia laitteita kivesten kiduttamiseen: puristimia, niittejä yms. Nyt viimeksi ostin kaupasta puisen perunasurvimen, niin kuin sellainen puunuija. Rautakaupasta ostin sellaisen "minivasaran", ihan pieni, melkein kuin leluvasara. Ei olla vielä päästy vaimon kanssa kokeilemaan noita, mutta odotus on kova.
Vaimo osti myös sellaisen pähkinänsärkijän jostain kokkitarvikekaupasta. Siinä on nyrkin kokoinen metallikuula joka pudotetaan n. 20 cm korkeudelta puulevylle jossa pähkinä on. Sidottiin mun kivekset narulla siihen levylle ja sitten se pudotti sen kuulan. Ei tuntunut missään. Ihan turha vehje. Tai no kyllä se pähkinät avaa näppärästi, mutta meillä ei ole oikein käyttöä sille.
Kerran vaimo hakkasi mun kiveksiä nyrkillä samalla kun mä runkkasin. Kun orgasmi läheni niin pyysin lyömään aina vaan lujempaa. Kun jälkeen päin kysyin miten lujaa löit niin oli kuulemma lyönyt täysiä. En uskonut sitä ja sanoin, että lyö tohon olkavarteen yhtä lujaa kun löit mun kiveksiä. Sehän täräytti siihen ihan helvetin lujaa ja mä valitin miksi teit noin kun käteen sattuu. "No sähän pyysit näyttämään..." Että kai ne kivekset kestää aika paljon.
Kestää olla paljon rajumpi kuin yleensä kuvitellaan, pitää jo yrittää tosissaan jos aikoo saada jotain rikki.Miehet! Kuinka kovakourainen ja rajuotteinen uskaltaa miehelle olla??? Mua kiehtois pallien kuritus mutta pitäis tietää paljonko uskaltaa... Lyömisen kestää mutta entäs potkut? Puristaminen kunnolla?
Naiset! Paljonko ja miten ootte tehneet?
Upea muija!kyllähän munillepotku aina hauskaa on. mun mielestä jokainen meistä naisista ajattelee että kun kerran ainaki pääsis potkasee miestä kunnolla munille.siitä tulee vaa nii mukava fiilis.
typerintä mitä voi olla.sehän on pahoinpitely,mutta miehelle voi tehdä mitä vaan,mehän emme ole tasa-arvoisia.
Meillä on tilanne sellainen, että se olen minä, joka antaa ymmärtää, että on piiskausta vailla. Tiedossa on myös, että vaimo sitten piiskaajana piiskaa niin kovaa kuin haluaa ja niin pitkään kuin haluaa. Se laittaa meikäläisen seinää vasten. Joko olla ilman, tai sitten takapuoli hellänä ja mustelmilla seuraavan viikon.Tänään oli pakko pyytää vaimoa lopettamaan piiskaaminen, kun sattui niin kovasti. Yleensä ei ole tapana.