Annastiinan tekniikka kerätä toisella kädellä löysät pois on varmaan toimiva. Eräässä piiskauslehden lukijakirjeessä naiskirjoittaja kirjoitti kiristävänsä pehmeällä nauhalla pallien juuresta, jolloin ne tulivat tyrkylle hänen mielestään juuri sopivasti. Tässä ei varmaan ole mitään vaarallista, kunhan ei sidota liian tiukalle. Sama nainen käytti pallipiiskana tavallista muoviviivotinta. Se varmaan voi annostella piiskaa palleille aika tuntuvasti ilman mitään vahingoittamisvaaraa.
kyllä olet ilmeisesti järkipäässä ihminen etkä munille potkia. tekniikka on oikea kipu on mahtava
tunne kun on tekniiikka hallussa. toinen mitä voit kokeilla on ottaa kives per käsi ja hieroa niitä vastakkain. onnistuu paremmin jos on isot kivekset onneksi minulla on niitä on miellyttävämpi
taputella esim. juuri lusikalla tai viiivottimella minulla kun ei ole nais ystävää en pysty itse puristamaan kuin yhtä kivestä kerrallaan eikä sekään korvaa toista koska aina itselle ei voi
tehdä niin kipeää kuin tarve olisi, ja nyt kurjaa olla yksin.sain juuri spermani maistumaan
annanakselle ja riittoisuus on noin kahvikupillinen per päivä. kuulostaa varmaaan hassulta
mutta exäni on kova urheilemaan ja spermassa on kovasti proteiinia ja hän saattoi lypsää
minut jopa neljä kertaa päivässä niin siinä tarvitaan tosi hyvä kivesten käyttäjä nyt joudun
lypsämään itse mutta spermat menee ihan hukkaan. ennen kun ei hukattu yhtään pisaraa.