Miestä ei kiinnosta seksi

  • Viestiketjun aloittaja vaimo puutteessa
  • Ensimmäinen viesti
vaimo puutteessa
Tänä vuonna seksiä ei ole ollut kertaakaan. Viime vuonna sitä oli viisi kertaa. Kahdena vuonna sitä ennen kaksi kertaa. Sitä ennen oli viiden vuoden tauko. Sitä ennen oli kaksi vuotta taukoa. Sitä ennen pari vuotta taukoa. Sitä ennen ehkä pari kertaa vuodessa tahdilla. Vain nuorena oli meno aktiivista ja kiihkeää.

Minulla on halut yhä tallella ja kärsin tilanteesta suuresti. Mitähän tässä voi enää tehdä? Mies ei lääkäriin mene, eikä suostu tilanteesta puhumaan mitään. Lähtee vain pois, jos yritän joskus jotain aiheeseen liittyvää kysyä tai vihjata.
 
"aapee"
[QUOTE="vieras.";29650308]sillä on suhde[/QUOTE]

Veikkaan ennemmin jotain masennuksen tyyppistä olotilaa, kun on ollut stressaavia elämänvaiheita, mutta vaikea sanoa varmaksi, kun ei suostu menemään lääkäriin.
 
"huoh"
[QUOTE="Vieras vierailija";29650295]Ratkaisu: Etsi itsellesi rakastaja. Varmasti löytyy myös sinun ikäisiä miehiä, joita seksi vielä kiinnostaa.[/QUOTE]Eli ala huoraksi. Brilliant. Fucking brilliant.
 
ssssssssss
ja jossain aiemmassa keskustelussa mietittiin tänään, että nainen petti miestään työjuhlissa ja oli epäluotettava työssäänkin tämän takia. ei voi tausta-asioita tietää... Mielestäni seksi on perusjuttuja liitossa, kerro mielipiteenä miehellesi ja pyydä käymään lääkärillä. asiaan voi olla toki kaikenlaisia fyys.syitäkin testosteroni, gluk ym. Tai sitten pitää hankkia panokaveri himojen taltuttamiseen, onko se muuten jotenkin väärin jos ei kotona ns. saa?
 
Ihan keskustelu auttaisi, jos saisi miehen avautumaan. Voi vaan olla niin jumissa, et ei ihan helpolla suostu. Mites aikoinaan sinun kiinnostus seksiä kohtaan on ollut, oletko ollut miten aktiivinen sillä saralla?
 
"aapee"
Ihan keskustelu auttaisi, jos saisi miehen avautumaan. Voi vaan olla niin jumissa, et ei ihan helpolla suostu. Mites aikoinaan sinun kiinnostus seksiä kohtaan on ollut, oletko ollut miten aktiivinen sillä saralla?
On keskusteltu ja sanoi syyksi stressin, väsymyksen ja riidat kotona. Meillä kaksi lasta, joten kiirettä riittää ja väsyneitä ollaan kumpikin. Minä olen kuitenkin päävastuussa arjen pyörittämisestä.

Aikoinaan molemmat oltiin aktiivisia ja seksielämä oli hyvää. Viimeisen 15 vuoden aikana se on hiipunut ja lopahtanut lähes kokonaan. Vauvavuosina ei minuakana huvittanut ja silloin olin vain tyytyväinen, ettei mies vonkaa. Minun haluni ovat palautuneet ja olen yrittänyt herätellä miestäkin, mutta laihoin tuloksin.
 
"aapee"
ja jossain aiemmassa keskustelussa mietittiin tänään, että nainen petti miestään työjuhlissa ja oli epäluotettava työssäänkin tämän takia. ei voi tausta-asioita tietää... Mielestäni seksi on perusjuttuja liitossa, kerro mielipiteenä miehellesi ja pyydä käymään lääkärillä. asiaan voi olla toki kaikenlaisia fyys.syitäkin testosteroni, gluk ym. Tai sitten pitää hankkia panokaveri himojen taltuttamiseen, onko se muuten jotenkin väärin jos ei kotona ns. saa?
Sitä ketjua lukiessa tuli minullekin mieleen, että jospa se nainen on vastaavassa tilanteessa kotona. Sympatiani olivat hänen puolellaan.
 
[QUOTE="aapee";29651537]On keskusteltu ja sanoi syyksi stressin, väsymyksen ja riidat kotona. Meillä kaksi lasta, joten kiirettä riittää ja väsyneitä ollaan kumpikin. Minä olen kuitenkin päävastuussa arjen pyörittämisestä.

Aikoinaan molemmat oltiin aktiivisia ja seksielämä oli hyvää. Viimeisen 15 vuoden aikana se on hiipunut ja lopahtanut lähes kokonaan. Vauvavuosina ei minuakana huvittanut ja silloin olin vain tyytyväinen, ettei mies vonkaa. Minun haluni ovat palautuneet ja olen yrittänyt herätellä miestäkin, mutta laihoin tuloksin.[/QUOTE]

Varmaan silloin just vauvavuosina ois pitäny kellot alkaa soimaan. Sen tiedän, et kun mielenkiinto lopahtaa, ni siinä saa sit olla aika iso panostus niiden takasin saamiseen. Pitäs tulla se rakastumisen hurmos.
 
"aapee"
Varmaan silloin just vauvavuosina ois pitäny kellot alkaa soimaan. Sen tiedän, et kun mielenkiinto lopahtaa, ni siinä saa sit olla aika iso panostus niiden takasin saamiseen. Pitäs tulla se rakastumisen hurmos.
Kiinnostus oli lopahtanut jo ennen lasten tekoa, siis miehen puolelta. Silloin molemmilla oli paljon kiireitä.

Pari vuotta sitten koimme uudelleen rakastumisen molemminpuolisesti. Se oli kesälomalla, jolloin meininkin oli rentoa. Kun arki alkoi, niin siihen taas loppui.
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja alkuperäinen mies;29650384:
Vika on miehessä. Ei se siitä korjaannu vaikka mitä tekisit. Jos haluat rakautta ja seksiä, siirry elämässä eteenpäin.
Johonkin pitäisi varmaan siirtyä, mutta en halua erota, koska muuten elämämme on kuitenkin ihan mallillaan ja pääsääntöisesti mukavaa. Rakastan edelleen miestäni. Lapsetkin ovat vielä niin pieniä, että tarvitsevat osallistuvia vanhempia, harrastavat paljon.
 

Yhteistyössä