Miestä ei kiinnosta seksi

  • Viestiketjun aloittaja vaimo puutteessa
  • Ensimmäinen viesti
"aapee"
Mua vain aina jaksaa ihmetyttää se, että kuinka ihmiset pystyy päättämään, että harrastaa seksiä jonkin sillä tavoin "mitättömyyden " kassa, ettei ole mitään tunteita mukana, vain halu ja himo? Nuorena olen itse seikkaillut ja sekoillut ihan kylliksi, mutta se ikään kuin kuului siihen aikaan. Jos on ollut rakkaus-suhteessa toisen kanssa, niin kuinka voi " antautua" sellaseen tilaan, että lähtee varta vasten harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, jota kohtaan ei ole mitään tunne-elämän tunteita, pelkkä seksi tai himo vain.. Mä oon varmaan jostakin dinosaurusten ajalta, kun mua ihan jo pelkkä ajatuskin siitä, että lähtisin seksiä harrastamaan jonkun tyypin kanssa, on aivan järjettömän utopistinen ja ällöttävä. Mulle seksi parisuhteessa on tärkeää, mutta satunnainen pano tai "rakastaja" ei ikinä olis mun juttu.. Olisi kiva kuulla, mitä muut asiasta funtsii tai sen rakastajan tarpeen kokee? Ja mikä rakastaja?? Ei siinä ainaskaan rakastelusta/rakkaudesta voi olla kyse..
No, kokeilepa elää viisi vuotta kokonaan ilman seksiä ja muutenkin vain pari kertaa vuodessa. Eiköhän siinä voisi sunkin mieli muuttua vai nunnaksiko ajattelit ryhtyä?
 
juuris
[QUOTE="aapee";29656905]No, kokeilepa elää viisi vuotta kokonaan ilman seksiä ja muutenkin vain pari kertaa vuodessa. Eiköhän siinä voisi sunkin mieli muuttua vai nunnaksiko ajattelit ryhtyä?[/QUOTE]

Mä eroaisin mieluummin, kuin harrastaisin seksiä jonkun satunnaisen tai edes vakkari-panon kanssa ja leikkisin hyvää avioliittoa.Niin paljon mua ei hetken pano auttaisi, että sen voimin jatkaisin liittoa, joka ei toimi.
 
"aapee"
Mä eroaisin mieluummin, kuin harrastaisin seksiä jonkun satunnaisen tai edes vakkari-panon kanssa ja leikkisin hyvää avioliittoa.Niin paljon mua ei hetken pano auttaisi, että sen voimin jatkaisin liittoa, joka ei toimi.
Tuskinpa eroaisit, jos sinulla olisi muuten kaikki asiat hyvin. Rakas mies, pienehköt lapset, ihana koti ja elämä muutenkin järjestyksessä. Ymmärrän kyllä, että sitä ei tajua, ennen kuin joutuu itse vastaavaan tilanteeseen.
 
vierasss
[QUOTE="aapee";29656979]Tuskinpa eroaisit, jos sinulla olisi muuten kaikki asiat hyvin. Rakas mies, pienehköt lapset, ihana koti ja elämä muutenkin järjestyksessä. Ymmärrän kyllä, että sitä ei tajua, ennen kuin joutuu itse vastaavaan tilanteeseen.[/QUOTE]

No, kokemusta on vastaavasta, hankin ensin nuoremman rakastajan ja sen jälkeen mutkien kautta erottiin haluttoman ex-aviomieheni kanssa... Olin eron jälkeen reilut 4v yksin, jotain lyhyitä suhteitä oli (ja helvetisti seksiä, etenkin alussa eroni jälkeen) ja sen jälkeen tapasin elämäni rakkauden.

Nyt ollaan 38v ja 42v ja meillä on seksiä 1-2 kertaa päivä. Kyllä kannatti erota!!!
 
"aapee"
No, kokemusta on vastaavasta, hankin ensin nuoremman rakastajan ja sen jälkeen mutkien kautta erottiin haluttoman ex-aviomieheni kanssa... Olin eron jälkeen reilut 4v yksin, jotain lyhyitä suhteitä oli (ja helvetisti seksiä, etenkin alussa eroni jälkeen) ja sen jälkeen tapasin elämäni rakkauden.

Nyt ollaan 38v ja 42v ja meillä on seksiä 1-2 kertaa päivä. Kyllä kannatti erota!!!
Oliko teillä lapsia, yhteistä omaisuutta tai muita asioita, joiden takia ei olisi halunnut erota?
 
mies79
Musta on jo ihan käsittämätön ajatuskin, että "en halua erota", joten haen täydennykset suhteeseen jostain muualta. Seksi naapurista, läheisyys ystäviltä yms. En väitä, etteikö olisi kurjaa, jos suhteessa ei seksi toimi, mutta jos se todella on sinulle niin suuri asia, että olisit valmis pettämään niin silloin suhteessa on jotain ihan perustavan laatuista pilalla. Muutakin kuin seksi tai sen puute.

Puhukaa. Kokeilkaa. Jos ei mikään auta niin jää tai lähde, mutta vieraissa juokseminen ei minusta ole edes vaihtoehto. Viimeistään silloin suhde on tuhottu eikä mikään taloudellinen side pitäisi minua siinä kiinni. Puhumattakaan, jos teet sen mieheltäsi salaa. Onnellisesti valheessa. Minä ainakin olisin mieluummin onneton, mutta todellisuudessa.
 
"aapee"
Musta on jo ihan käsittämätön ajatuskin, että "en halua erota", joten haen täydennykset suhteeseen jostain muualta. Seksi naapurista, läheisyys ystäviltä yms. En väitä, etteikö olisi kurjaa, jos suhteessa ei seksi toimi, mutta jos se todella on sinulle niin suuri asia, että olisit valmis pettämään niin silloin suhteessa on jotain ihan perustavan laatuista pilalla. Muutakin kuin seksi tai sen puute.

Puhukaa. Kokeilkaa. Jos ei mikään auta niin jää tai lähde, mutta vieraissa juokseminen ei minusta ole edes vaihtoehto. Viimeistään silloin suhde on tuhottu eikä mikään taloudellinen side pitäisi minua siinä kiinni. Puhumattakaan, jos teet sen mieheltäsi salaa. Onnellisesti valheessa. Minä ainakin olisin mieluummin onneton, mutta todellisuudessa.
Ei ole muuta pilalla kuin se seksi ja sen takia en halua koko muuta elämää romuttaa.

Mies ei suostu puhumaan, eikä kokeilemaan mitään.
 
Vierasmiess
[QUOTE="aapee";29658237]Ei ole muuta pilalla kuin se seksi ja sen takia en halua koko muuta elämää romuttaa.

Mies ei suostu puhumaan, eikä kokeilemaan mitään.[/QUOTE]

No kysyppä kuule mieheltäsi, että haluaako hän että vieraatmiehet hoonavat sua ihanasti eri asennoista, nuolee sulle orgasmeja joista hykertelet jne. Kysy haluaako hän elää tuollaisessa suhteessa? Veikkaan, että ei vaikka olisi itse haluton.
 
"aapee"
No kysyppä kuule mieheltäsi, että haluaako hän että vieraatmiehet hoonavat sua ihanasti eri asennoista, nuolee sulle orgasmeja joista hykertelet jne. Kysy haluaako hän elää tuollaisessa suhteessa? Veikkaan, että ei vaikka olisi itse haluton.
Miksi kysyisin, koska hänkään ei kysy minulta, millä tavalla voisimme yhdessä alkaa elvyttämään seksielämäämme.
 
"aapee"
No kysyppä kuule mieheltäsi, että haluaako hän että vieraatmiehet hoonavat sua ihanasti eri asennoista, nuolee sulle orgasmeja joista hykertelet jne. Kysy haluaako hän elää tuollaisessa suhteessa? Veikkaan, että ei vaikka olisi itse haluton.
En minä ainakaan tuomitsisi miestäni loppuelämän selibaattiin vain sen takia, että minua itseäni ei seksi kiinnosta. Minun puolestani saa käydä vieraissa, kunhan tekisi sen niin siististi, ettei loukkaa muita.
 
Vierasmiess
[QUOTE="aapee";29658339]En minä ainakaan tuomitsisi miestäni loppuelämän selibaattiin vain sen takia, että minua itseäni ei seksi kiinnosta. Minun puolestani saa käydä vieraissa, kunhan tekisi sen niin siististi, ettei loukkaa muita.[/QUOTE]

Se että tuo sopisi sulle, ei tarkoita että se sopii miehellesi.

Petät joka tapauksessa jos paneskelet muita salaa.
 
ssss
:LOL: aivan mahtavia neuvoja aina nämä alusvaatteet ja hepeneet :D
Sama virsi joka kerta, yleisesti miehellä pitäisi olla muna pystyssä naisen ollessa läsnä samassa kiinteistössä torttunsa kanssa. :D jos ei niin asia korjaantuu alusvaatteilla!!1 what the fuck? Luuletteko oikeasti että miehen halut ja seksuaalisuus on siitä kiinni millaiseen rättiin teidän liha on verhottu?
Jos luuaivot kykynee niin ajatelkaa asiaa toisinpäin. Jos nainen on haluton niin herättääkö mies halut uusilla leoparditangoilla tai boksereilla? :LOL:
Tai onko hyvä vaihtoehto hommata rakastaja ja elellä muuten hyvän mamman kanssa halukkaampia tapauksia polkien?
Ei, vaan palstan luupäiden mukaan vika on aina miehessä oli ongelma kuinkapäin vaan : laugh:
Mikä sulle oikein tuli?
 
samis
Olisin voinut kirjottaa aloituksen itse kun niin samoin elin! Keskustelu johti aina riitoihin. Mies suuttu ja sano että ällötän yms. Minussa on jotain vikaa kunhalusin seksiä pitkässä liitossa ym. Minä ajauduin suhteeseen. En ollut rakastunut siihen mutta tykkäsin kuitenkin. Jaksoi arkea paremmin ja itsetunto toipui pikku hiljaa. Elettiin niin vajaa vuosi ja sitten halusin erota lopullisesti kun huomasin että ei elämusen arvoista elämää olla miehelle kodinkone.
 
"aapee"
Olisin voinut kirjottaa aloituksen itse kun niin samoin elin! Keskustelu johti aina riitoihin. Mies suuttu ja sano että ällötän yms. Minussa on jotain vikaa kunhalusin seksiä pitkässä liitossa ym. Minä ajauduin suhteeseen. En ollut rakastunut siihen mutta tykkäsin kuitenkin. Jaksoi arkea paremmin ja itsetunto toipui pikku hiljaa. Elettiin niin vajaa vuosi ja sitten halusin erota lopullisesti kun huomasin että ei elämusen arvoista elämää olla miehelle kodinkone.
Minua mies ei hauku, enkä ole kodinkone, vaan mies osallistuu myös arkeen ja lastenhoitoon. Suhde on siis muilta olin kunnossa.
 
Tänä vuonna seksiä ei ole ollut kertaakaan. Viime vuonna sitä oli viisi kertaa. Kahdena vuonna sitä ennen kaksi kertaa. Sitä ennen oli viiden vuoden tauko. Sitä ennen oli kaksi vuotta taukoa. Sitä ennen pari vuotta taukoa. Sitä ennen ehkä pari kertaa vuodessa tahdilla. Vain nuorena oli meno aktiivista ja kiihkeää.

Minulla on halut yhä tallella ja kärsin tilanteesta suuresti. Mitähän tässä voi enää tehdä? Mies ei lääkäriin mene, eikä suostu tilanteesta puhumaan mitään. Lähtee vain pois, jos yritän joskus jotain aiheeseen liittyvää kysyä tai vihjata.
Pitäisköhän meidän kokeilla vaihtaa puolisoita? Siis siten että sä tuut mun kans ja sun ukkos saa olla mun eukon kans.

Kaikille win-win! :LOL:
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Metsäpeikko;29659437:
Pitäisköhän meidän kokeilla vaihtaa puolisoita? Siis siten että sä tuut mun kans ja sun ukkos saa olla mun eukon kans.

Kaikille win-win! :LOL:
Jos olet arkeen osallistuva mies, niin kiinni veti. Eiköhän testata vaihtoa.
 

Yhteistyössä