Miespalvelija

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja siivooja_m
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

siivooja_m

Vieras
Minulla on todella suuri halu ja mietymys miellyttää ja palvella naista. Tuntuu hyvältä kun voi alistua todella naisen valtaan ja tehdä kaikki mitä toinen vain haluaa.

Jotenkin tuo "alistettuna" oleminen sa koko kehoni värisemään ja se tuotta mielihyvää. On niin mukavaa esimerkiksi siivota ja tehdä muita kotihommia käskettynä ja katsella kun nainen saa vain olla ja nauttia.

Harmikseni olen huomannut, että sellaiset naiset jotka nauttisivat palvelemisesta tai alistuvasta miehestä on todella vähän. Ainahan saa kuitenkin haaveilla.

Viimeksi muokattu:
Minulla on todella suuri halu ja mietymys miellyttää ja palvella naista. Tuntuu hyvältä kun voi alistua todella naisen valtaan ja tehdä kaikki mitä toinen vain haluaa.

Jotenkin tuo "alistettuna" oleminen sa koko kehoni värisemään ja se tuotta mielihyvää. On niin mukavaa esimerkiksi siivota ja tehdä muita kotihommia käskettynä ja katsella kun nainen saa vain olla ja nauttia.

HArmikseni olen huomannut, että sellaiset naiset jotka nauttisivat palvelemisesta tai alistuvasta miehestä on todella vähän. Ainahan saa kuitenkin haaveilla.

Olen ollut muutaman vanhemman naisen kanssa, kun humalassa väkisin riisuu housut ja runkkaa niin ei tiedä haluko raiskata vai alistaa?? Tietää ainakin mitä naista haluttaa seksissä muutakin kun nuori kulli. Joskus kiinnostavaa mut ei aina, kun saa dildoa kipeesti (isoa) niin ei vähäänaikaan tee mieli.

Viimeksi muokattu:
No eipä sitä dildoa niinkään usein kuitenkaan saa kun kaikista keskusteluista voisi luulla. Mutta se palvelemisesta saatu tunne on niin hyvä. Kohta joku kysyy millainen se tunne on niin vastaan jo etukäteen se on taivaallinen ja sitä ei muuten voisikaan selittää.

Yhteistyössä