Mieshuolia.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja musta harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tässä on niin monta asiaa, ja niin fiksulla tavalla esitettynä, etten oikein osaa sanoa edes mitään! Tunnistin itseni kyllä monesta kohden. Ja mitä vinkkeihin tulee, ne tulevat kyllä myös käyttöön.

Ystäville en voi puhua, koska he eivät voi käsittää miksi mä en olisi tyytyväinen. He tavallaan kadehtivat minua avoliitostani, mieheni tavasta olla isä. Ja sitten, minä en arvosta sitä.

Oli kyllä hyvä teksti ja kiteytti paljon myös niitä tunteita, mitkä minua ahdistivat kotonaolovuosina.

Aliarvioitko nyt ystäviäsi vai eivätkö he ole oikeita ystäviä? Kyllä minä tiedän joitakin miehiä, jotka ovat ihania miehenä ja isänä, mutta en olettaisi kuitenkaan että heidän puolisoidensa täytyy olla sataprosenttisen tyytyväisiä heihin. Totta hemmetissä pitää saada purkaa niitä negatiivisia tunteitaan myös ihan kelpo kumppanista. Jos oikeasti ovat kateellisia, niin joitakihan saattaisi helpottaa saada tietää, ettei se sinun miehesi täydellinen olekaan. Kunnolla avautuminen ystäville tekee myös hyvää sinun mielenterveydellesi ja auttaa siihen yksinäisyyteen, surullista jos ystävillekin pitää esittää että kaikki on hyvin :(.

Yhteistyössä