Tarviin neuvojanne, kertokaa nyt mitä teen! Parisuhdeasiaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Epätoivoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Epätoivoinen

Vieras
Olen naimisissa todella ihanan miehen kanssa, meillä ei ole lapsia (tjottailtu ollaan, mutta lasta ei vaan ole kuulunut). Olen vähitellen tullut siihen tulokseen, että meidän olisi aika erota. Päätös ei ole helppo, monesta syystä... Käytännön syitä on se, että olen taloudellisesti riippuvainen miehestä. Valmistuin juuri akateemiselle alalle, jolla työtilanne on aika huono, lisäksi olen jo 30-vuotias. Meillä on iso asuntolaina, jota tosin mies on hoitanut viime vuodet opiskelujeni takia. En tiedä miten selviytyisin erosta taloudellisesti.

Asioita mutkistaa se, että olen jo pitkään (yli vuoden) ollut rakastunut erääseen toiseen mieheen. Epäilen hänen tunteitaan minua kohtaan rajoittavan se että olen edelleen naimisissa. Hänen kanssaan olen päätynyt harrastamaan seksiä pari kertaa, mutta emme ole puhuneet kumpikaan tunteista toisiamme kohtaan... Odottaakohan mies että minä teen aloitteen, mitä luulette? Ja antakaa vinkkejä tähän tilanteeseeni, eroon ja muuten. Ei syyllistämistä kiitos, tunnen itseni jo valmiiksi täydelliseksi paskiaiseksi.

Ei tuohon voi kukaan sanoa mitään, kellään ei ole varaa arvostella tai tuomita vaikka suurin osa niin tuntuu kuvittelevankin. Sinä itse tiedät mikä on oikea ratkaisu. Meillä on kuitenkin vain tämä yksi elämä elettävänä.
Tsemppiä siihen, mitä tahansa päätätkin :hug: