Mies1:n puolustukseksi

  • Viestiketjun aloittaja Reilu peli
  • Ensimmäinen viesti
viiruli
Kuvan nähtyäni en enää ihmettele, miksi onnistuu lähestyä vaan tosi nuoria naisia. Nekin varmaan kaikkoaa, kun kuulee, että jantteri on päälle kolmekymppinen. Tai niinhän se on väittänyt ainakin olevansa. Yleensä nuori olemus on plussaa, mutta ei näköjään aina.
 
eiuogdj
Alkuperäinen kirjoittaja ota tai jätä;30391177:
Sitä että kyllähän niitä sen puolustajia täällä riittää. Kun kerran niin sitä puolustettiin ja sen kanssa jäätiin juttelemaan hänen omilla säännöillä eli puhuen paskaa sivistyssanoilla kuorrutettuna, niin nauttikaa nyt. Siinä se on, miesykkönen kaikessa komeudessaan.

Niin oli polleeta poikaa.
Peyoteko se vieläkin noin katkerana? o_O
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
raukka
Kuvan nähtyäni en enää ihmettele, miksi onnistuu lähestyä vaan tosi nuoria naisia. Nekin varmaan kaikkoaa, kun kuulee, että jantteri on päälle kolmekymppinen. Tai niinhän se on väittänyt ainakin olevansa. Yleensä nuori olemus on plussaa, mutta ei näköjään aina.
Kuvan nähtyäni ja tekstejä luettuani en yhtään ihmettele, miksi menestys naismaailmassa on surkeaa.
 
Kirotusvihreineen
Miksi ei voi rehellisesti olla sitä, mitä on? Miksi pitää valehdella? Miksi suotta nostaa itseään sillätavalla?


En ymmärrä. Jokainen riittää omana itsenään.
 
IsoJokke
Miksi ei voi rehellisesti olla sitä, mitä on? Miksi pitää valehdella? Miksi suotta nostaa itseään sillätavalla?


En ymmärrä. Jokainen riittää omana itsenään.
Jos ei kunnolla tunne ihmisiä
Ei niitä välttämättä aina täysin ymmärrä
Mua joskus pidetään ärsyttävänä
Itsekkäänä, päällepäsmärinä

Sehän olen vaan mä
En haluu olla ilkeä
Elän elämää omana itsenä
Entä sä? Entä sä? Entä sä?

Kaikki lähtee itsestä
Sua ei voi mikään estää
Vaik joku ei sua kestä
Älä anna suutas pestä

Täytyy olla realistinen
muttei pessimistinen
Tiedän mitä haluun mitä en
Tavoite on olla tyytyväinen
 
"olkiukko"
niin ja lisään vielä että mulla ei toki ole myöskään mitään hajua että puhuiko se totta. kyllä googlaamalla joskus löytyi jotain mikä tuki sitä englanninopettajaväitettä, mutta mistäs noista tietää.
 
IsoJokke
[QUOTE="olkiukko";30391798]niin ja lisään vielä että mulla ei toki ole myöskään mitään hajua että puhuiko se totta. kyllä googlaamalla joskus löytyi jotain mikä tuki sitä englanninopettajaväitettä, mutta mistäs noista tietää.[/QUOTE]

Mulla ei oo faceprofiilissa oikeastaan mitään tietoa itestä, en oo jaksanu sinne laittaa. Kaverit kyllä tietää ammatin ja mitä oon opiskellu ja touhunnu noin muutenkin. Muutenkin aika kuollu paikka nykyään, enemmän tulee hengattua skypessä ja whatsupissa.
 
IsoJokke
[QUOTE="olkiukko";30391816]aha? kysyinkö? puhuko joku jostai facebookista mitää?[/QUOTE]

Jonkun facebookprofiilin olette kaivaneet ja sen perusteella täällä ollaan nyt jauhettu paskaa päivätolkulla. Joten jos vaikka mitä joku on opiskellu, ammattia tai muuta henk.kohtaista niin kerroinpa että ei kaikki niitä sinne profiilin laita kuten minä esimerkiksi. Eikä noista kavereistakaan kovin paljon tietoa saa kaivettua faceprofiilin perusteella, jos pelkän facen perusteella päättelisi ihmisistä jotain, niin voisi luulla että puolet kavereistani olisi lapsettomia eivätkä naimisissa vaikka tiedän että heillä on lapsia ja ovat naimsissa.
 

Yhteistyössä