Mies1:n puolustukseksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reilu peli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Nykypalstalaisille tiedoksi - m1es eli minä ja mies1 ovat eri henkilöitä. Jonkin aikaa olimme palstalla yhtäaikaisesti.
Luulen tämän noston johtuvan siitä, että joku uskoi löytäneensä jotakin...
Uskoo ken haluaa.😁

Tosipuheissa mua harmittaa että ykkösmies lähti pois. Hän oli mielenkiintoinen persoona.

Sai kyllä melkoisen ryöpyn lokaa niskaansa.
Ja, hän luottamuksella paljasti jotakin itsestään ja asiat levisivät palstalla kuin kulovalkea.

Mekin aikoinaan vaihdettiin kuvia ja en ymmärrä kuvien perusteella haukkumista. Kuvan perusteella kävi nostamassa rautaa. Kuvassa näkyi isoa lihasta ja hyvin vähän rasvaa, luulisi, että palstamammat olisivat istuneet housut märkänä sellaisen nähtyään.

Persoonana oli joskus ärsyttävä ja provosoiva, mutta ei nyt varsinaisesti ilkeä ketään kohtaan. En oikein ymmärrä miksi ihmiset olivat niin herkkänahkaisia, että lähtivät sellaiseen mies1 viharalliin.

Tosipuheissa mua harmittaa että ykkösmies lähti pois. Hän oli mielenkiintoinen persoona.

Sai kyllä melkoisen ryöpyn lokaa niskaansa.
Ja, hän luottamuksella paljasti jotakin itsestään ja asiat levisivät palstalla kuin kulovalkea.

Mekin aikoinaan vaihdettiin kuvia ja en ymmärrä kuvien perusteella haukkumista. Kuvan perusteella kävi nostamassa rautaa. Kuvassa näkyi isoa lihasta ja hyvin vähän rasvaa, luulisi, että palstamammat olisivat istuneet housut märkänä sellaisen nähtyään.

Persoonana oli joskus ärsyttävä ja provosoiva, mutta ei nyt varsinaisesti ilkeä ketään kohtaan. En oikein ymmärrä miksi ihmiset olivat niin herkkänahkaisia, että lähtivät sellaiseen mies1 viharalliin.

Mä en oo tainnut palstailla tuohon aikaan, ku muistan kyllä useammankin miehen mutten häntä. Tai sit sekoitan, muistan, mutten muista nimimerkkiä, kun messengerissähn se on ollut jokin muu.

Mut lihaksilla pullistelu. Ei kostuta. Kuivattaa pikemmin. Tosin en tiedä, pullisteilko vai tuliko mielikuva nyt siitä kun sä kerroit.

Ja vihapuheet ja ajojahdit. Joo, ne ennenpitkää tappavat koko palstan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Yhteistyössä