Mies.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hippo"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hippo"

Vieras
-kysyn häneltä mm.minkä pitäisi muuttua ja miksi?
:ei vastausta.

-kysyn uudestaan ja kerron että tuntuu pahalta kun et viitsi vastaa.

-kysyn uudelleen.

-Laitan viestin että minua ärsyttää kun ei viitsi vastata. mies:ei vastausta
:ei vastausta

raivostun ja laitan viestin vedä käteen!
Mies vastaa et sä ollut valmis muuttumaan etkä ole vieläkään.

taustosita senverran että olen kyll' selittänyt miehelle että mikä tuntuu pahalta ja että miksi suutun. Sit se toimii just sillä tavalla mikä sattuu ja saa mut suuttuu.mutta sitten vika onkin vaan minussta kun suutun ja hän ei ole tehnyt mitään.

Mielipiteitä otetaan vastaan :)

Mies on kyllästynyt sinun jatkuvaan jankkaamiseesi ja tietää että vaikka vastaisi niin se vain pitkittäisi jankkausta eikä johtaisi oikeasti mihinkään järkevään keskusteluun.

Oletko koittanut lähestyä sitä teidän välissänne olevaa ongelmaa täysin eri kantilta? Eli älä aina aloita tuolla tyylillä vaan keksi jokin miehen helpommin ymmärrettävä tapa jossa mies tuntisi olevansa tasavertaisena mukana. Harvemmin kun mieheltä saa järkevää vastausta jos aloittaa kolmannen asteen kyselyllä.

Ei vaan kahden ensimmäisen kysymyksen jälkeen siirtyi viesteihin.

Olisihan sitä voinut lukea ajatuksella tuon :)

Tuli vain mieleen, että viestejä ei välttämättä heti lueta ja miten kauan AP odotti vastausta. Jos viestien välissä on pari minuuttia niin kyllä minullakin menisi pulla väärää kurkkuun, jos käsketään vetää käteen :)

Paha kommunikaatio ongelma.

Mies on kyllästynyt sinun jatkuvaan jankkaamiseesi ja tietää että vaikka vastaisi niin se vain pitkittäisi jankkausta eikä johtaisi oikeasti mihinkään järkevään keskusteluun.

Oletko koittanut lähestyä sitä teidän välissänne olevaa ongelmaa täysin eri kantilta? Eli älä aina aloita tuolla tyylillä vaan keksi jokin miehen helpommin ymmärrettävä tapa jossa mies tuntisi olevansa tasavertaisena mukana. Harvemmin kun mieheltä saa järkevää vastausta jos aloittaa kolmannen asteen kyselyllä.

mutta mä jankkaan koska mies ei anna sitä vastausta! (siis en jankkaa joka asiassa,jos nyt kyse olis vaikka säästä,niin ihans ama vastaako. mutta jos mä kysyn häneltä kysymyksen joka liittyy meidän suhteeseen, tai sen ongelmiin, mies jättää aina vastaamatta. mutta kun minä tarvitsen sen vastauksen).

Niin kerrohan sitten että miten saat mieltäsi askarruttavaan asiaan vastauksen,muuten kuin kysymällä sitä suoraan?

Olisihan sitä voinut lukea ajatuksella tuon :)

Tuli vain mieleen, että viestejä ei välttämättä heti lueta ja miten kauan AP odotti vastausta. Jos viestien välissä on pari minuuttia niin kyllä minullakin menisi pulla väärää kurkkuun, jos käsketään vetää käteen :)

Paha kommunikaatio ongelma.

on,on todellakin. kyllä se mies oli ne lukenut,koska sitte kun laitoin viestin että vedä käteen ni vastaus tuli heti. Se ei vaan vastaa, enkä tiedä miksi,en todellakaan. sepäs olikin se toinen kysymys mihin en saanut vastausta,että miksi toimii tällä tavalla.

Minusta tuntuu että tuo on jotain vallankäyttöä? kiusantekoa? jokatapauksessa tahallista loukkaamista. oon tälläkin hetkellä aivan raivona.

siksi että mies jatkaa samalla linjalla tämänkin päivän...kivaa

Yhteistyössä