Mies

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nettihurmuri
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Toisaalta, on myös ihmisiä jotka eivät koskaan ole valmiita parisuhteeseen.

Kannattaa kuitenkin miettiä, mikä tekee sinusta aidosti onnellisen ja toimia sen mukaan. Enkä halua johdattaa tällä lauseella minnekään muualle kuin miettimään mitä sinä haluat.

...Ja miksi teit tämän aloituksen?

Aikani kuluksi. Ja myös siksi, että saisin esimerkiksi tämänkaltaisia vastauksia. Sillä noinhan mä itse ajattelen pohjimmiltani. Ja en mä kuulu siihen porukkaan, joka ei ole koskaan valmis parisuhteeseen. Tai en ainakaan haluaisi olla.

Se on ihan totta, että jo tässä iässä (30+) huomaa, että vapaina olevien naisten määrä omassakin ikäluokassa vähenee. Nuoria kyllä piisaa, mutta se nyt vaan on niin, että kyllä se on helvetin harvassa että jokseenkin itteään fiksuna pitävä sitä teinimenoa jaksaa. Eikä mun jutut kyllä yleensä ees tuohon nuorempaan polveen oikeen tehoo, kun ei jaksa innostua jostain Tokion hotelleista tai hip-hopista.

Niin omasta mielestäni tuntuu teinimenolta pääosin kaikkia alle 25v (joo joo ei yleistetä, toki on näitä kypsiä ikäisekseen kuten toi Jussi P:n vaimo. Heh heh.)

harvoinhan se napakymppi sieltä mukaan lähtee, varsinkaan jos vielä on promilleverho silmien edessä...

Itse tapasin sen "ruman" juuri baarista, mutta osoittautuikin sitten niin hyväksi tyypiksi, että vuosien suhde siitä kehittyi. Ehkä syynä oli sitten mun promilleverho? Jumalaisen komean olin taas tuntenut vuosia ihan vaan työympyröistä. Eli mulla taisi homma mennä ihan väärinpäin. :D

Minkä takia sitten otettiin esim. Norjan tragediassa esiin näkökulma että on paljon ns "peräkammarin poikia" joiden mielenterveys pysyisi normaalina jos joskus sasivat "rakkautta"? Mä olen ihan samaa mieltä tuon asian kanssa. Nörttinaisten on huomattavasti helpompi saada seuraa kuin nörttimiesten.
Jos "nörttinainen" tarkoittaa tietokoneista tietävää naista, joka liikkuu miesten seurassa niin puhut varmasti totta. Se kaveripiirin nörttinainen kyllä yleensä kelpaa miltei jokaiselle miehelle siinä samaisessa kaveripiirissä. Jos kuitenkin puhut oikeasti ujoista ja ehkä mitäänsanomattoman näköisistä naisista, niin no dice. Mihin perustuu oletuksesi, että tällainen nainen saisi seuraa?

Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;24434857:
Neljänkympin kriisi ovella? Elämä on jollain tasolla tyhjää, vaikka onkin miellyttävää ja päällepäin jopa kadehdittavaa (on vapaus, on naisia, on sana hallussa). Tietää silti, että jonkin muun elämäntavan valitessaan voisi saada suuremman onnen. Mutta huomaa konditionaali.

Ehkä oli joku nainen, joka jäi vaivaamaan.

Kaikki totta. Ja itseasiassa yksi nainen jäi vaivaamaan, mutta on nykyisin parisuhteessa. Tuosta olen kyllä päässyt yli. Harmi vaan, että tämä vaivaamaan jäänyt nainen oli mahdoton tapaus. Ei kykene olemaan uskollinen kellekkään. Eli on itseasiassa ihan poissuljettu tapaus kaikin tavoin. Vaikka olisi vapaana, mutta minkäs teet.

Nörttinaisten on huomattavasti helpompi saada seuraa kuin nörttimiesten.
Kärjistetysti ymmärränn ja olen samaa mieltä: ihan jokaiselle naiselle löytyy seuraa, jonkinlaista (en puhu pariushteesta tai rakkaudesta, ne on vaikeita asioita ja monesti kiven alla). Sellaisia totaalinaisettomia breivikmiehiä on sitten paljon - mutta siitä en mitenkään voi syyttää naisia!

Joo mä en kans vetäis näitä Breivik-juttuja tähän. Kyseessä oli jokatapauksessa ilmeisesti psykopaatti ja yleensähän psykot pyörittelee naisia miten lystää. Tietty nimenomaan tietynlaisia naisia, sellaisia jotka etsii nimenomaan haavekuvaa. Sellaisia naisia mä kartan. Mutta psykopaateille tuo porukka on parasta mahdollista riistaa.

Ei mullakaan ollut tyttöystävää lukioaikoina vaikka kuinka olis halunnut. Eipä sitä silti tullut pommeja suunniltua. Kyl mä luulen, että tämmöset asiat vaatii poikkeuksellisen yhdistelmän ja siinä ei auta nainen. Jos Breivikillä olis ollut halua saada joku nainen, se olisi kyllä sen saanut. Monihan piti sitä komeana. Ja psykopaattina se olis taatusti hommannut vaikka haaremin.

No eiköhän sille vankilaan taas aika moni hyvin epätasapainoinen nainen kirjoittele ja halua naimisiin.

Tai ehkä se on homo ? No sorry, vähän karkas omakin ajatus tässä...

Sun ulkonäkö ei ole niin komea, että livetilanteessa naiset siihen heti lankeaisivat.

Olet kuitenkin hyvä suustasi, joten netissä naiset helposti kiinnostuvat. Ja kun livenäkin paljastut ihan mukavaksi, niin naiset antavat, vaikka huomaavatkin, ettet se kaupungin komein kolli olekaan.

[QUOTE="mii";24434980]Sun ulkonäkö ei ole niin komea, että livetilanteessa naiset siihen heti lankeaisivat.

Olet kuitenkin hyvä suustasi, joten netissä naiset helposti kiinnostuvat. Ja kun livenäkin paljastut ihan mukavaksi, niin naiset antavat, vaikka huomaavatkin, ettet se kaupungin komein kolli olekaan.[/QUOTE]

Joo ja lisäksi mä yleensä netissä en puhu ulkonäöstäni ja jos keskustelu kääntyy siihen, niin vähättelen. Yleensä sitten se mitä nainen näkee, on positiivinen yllätys.

Nyt on kyllä tullut sen verran elintasovatsaa, että se positiivinen yllätyskin taitais jäädä väliin. (Tää on nyt sitä vähättelyä.)

Yhteistyössä