Mies yllätti...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja umbrella-
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja umbrella78:
Alkuperäinen kirjoittaja kerro:
Hei, kiitos oikeesti kaikille. Tuli aivan ihania ja tsemppaavia vastauksia. Te ootte ihan parhaita :D :hug:

Mitä päätit? Lähteä ilman kuopusta vaiko otat mukaasi ?

Lähteä ilman kuopusta ja nyt teen parhaillaan töitä vaimentaakseni omatunnon äänen. Mies lähti nyt tivoliin esikoisen kanssa ja me jäätiin kuopuksen kanssa kotiin, mä yritän siis nyt tällee etukäteen hyvittää pienelle tulevaa erossa oloa (kunhan hän nyt ensin herää uniltaan) eli ollaan nyt tää iltapäivä hänen kanssaan ihan kahden kotosalla :)

Ja sitten tietty tuot tuliaisia pienelle =)
Mä olin viimekesänä, kun neiti oli 1,5 vuotias 4 päivää moottoripyörällä köpiksessä miehen kanssa ja lensin sit kotiin, ni mies ajoi pyörällä perässä.

Joo, esikoinen tuolla jo kirjoittaa tuliaislistaa mutta pitää tietty kuopuksellekin jotain tuoda, vaikkei hän vielä niin lahjojen päälle ymmärräkään.

Kiva kuulla, että muutkin kuten sinäkin olet ollut reissussa ilman lapsia ja kaikki on mennyt hyvin.

Muksut hoitoon ja itse reissuun vaan hyvällä omatunnolla nauttimaan!! B) Kyllähän vanhempienkin pitää saada välillä rentoutua. Minä luulen, että sinulle se muksusta erossa olo on kaikista vaikeinta, eikä toisinpäin. ;) Monesti lapsi menee mielellään hoitoon, mutta äitiä jännittää päästää pikkuisestaan irti. :)

Nyt pidätte oikein ihanan reissun ja arkea ehtii sitten taas pyörittää!

Alkuperäinen kirjoittaja LEP:
Muksut hoitoon ja itse reissuun vaan hyvällä omatunnolla nauttimaan!! B) Kyllähän vanhempienkin pitää saada välillä rentoutua. Minä luulen, että sinulle se muksusta erossa olo on kaikista vaikeinta, eikä toisinpäin. ;) Monesti lapsi menee mielellään hoitoon, mutta äitiä jännittää päästää pikkuisestaan irti. :)

Nyt pidätte oikein ihanan reissun ja arkea ehtii sitten taas pyörittää!

Mä luulen ja toivon, että se on just noin (tuo tummennettu kohta). Sitä vaan ajattelee olevansa niin korvaamaton, että vaikka mammakin on hyvä hoitaja ja varmasti huolehtii kaikista pienen tarpeista.

Mä luulen ja toivon, että se on just noin (tuo tummennettu kohta). Sitä vaan ajattelee olevansa niin korvaamaton, että vaikka mammakin on hyvä hoitaja ja varmasti huolehtii kaikista pienen tarpeista.

Noinhan se taitaa monesti mennä. Alitajunnassaan haluaa ajatella olevansa se korvaamaton ja että lapsi vaan viihtyisi äitin kanssa parhaiten. :) Hyvin se menee!

On sinulla kuule ihana mies! Minun ex teki tuon kaltaisessa tilanteessa minulle yllätyksen, halusi erota. Mene risteilylle ja nauti, kyllä se pieni pärjää. Hyvää reissua!

Yhteistyössä