Ihanat vapaat ja ihana mies :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaunis vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kaunis vaimo

Vieras
Ihanaa viettää tyttöjeniltaa tänään ja laittautua oikein oikein nätiksi ;)
Lapset on hoidossa ja mies omien ystävien kanssa saunaillassa! Koko viikko ollut yhtä hulinaa, 9h työpäivät ja päälle salitreenit, maanantaina hieronta, tiistaina manikyyri ja keskiviikkona kampaaja :) Lapset meni mummolaan tiistaina, että saadaan miehen kanssa vähän rentoutua ennen yhteistä kuherruslomaa, kaksi viikkoa Mallorcalla kaksistaan, ei voisi elämä enempää hymyillä!!! <3
Miten te muut vietätte pääsiäistä nyt? Ja siis ensi tiistaina lähdemme lomalle :)

Voi kuinka täydellistä. Olemme NIIIIN kateellisia.
Mulla on oikein ihanat lapset - vaikken olekaan kaunis.
Onko sinusta fiksua, että laitatte lapset kolmeksi viikoksi hoitoon?
Ja viikoksi vaan "valmistautumista" varten?
Kyllä sulla taas säteilee. Eri asia joku häämatka, tai sitten se, että ne on siellä hoidossa sen kaksi viikkoa. Minkä ikäiset lapset??? Jos pieniä, niin se viikko olisi maksimi. Mulla tulisi kolmessa viikossa ÄÄRETÖN ikävä noita, ja niin myös lapsillakin meitä. Esikoisen (9v) voisin jättää maks. 4 yöksi. Ei pysty.
Ei oo mun juttu se :D

Että, ette olleetkaan ihan niin täydellisiä, kuin luulitte.

Miksi en katselisi miestäni noin kolmea viikkoa, en ymmärrä? Ehkä kannattaa olla avioliitossa sellaisen miehen kanssa, jonka kanssa jaksaa ja haluaa olla..
Lapset on 5-, 7- ja 14-vuotiaat. Ainakaan lasten kommenteista päätellen ei ole havaittavissa, että he kokisivat minun olevan huono äiti :)

Yhteistyössä