Mies vs Minä vs lapset

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja aina täytyy riidellä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

aina täytyy riidellä

Vieras
Meillä on vaan tyttäriä. Mies antaa niille kaiken periksi kun vähänkin inisevät. Itse en anna, mutta mies kumoaa AINA mun kiellot!Vaikka ollaan sovittu että yhtäköyttä pitäs vetää!!!Ei jaksa kuunnella tyttöjen kiukuttelua, ja tytöt tietää sen. Mulle likat ei kiukkua kun mies ei oo paikalla, tietävät ettei äiti anna periksi, Miten opettaa mieskin tajuamaan että samalla puolella pitäs olla.

Alkuperäinen kirjoittaja fanta:
Eli tahdot, että miehen pitää toimia samoin kuin sinä? Voisitteko sopia kompromissin?

Ei, että jos ollaan vaikka yhdessä perheen kanssa kaupassa ja minä sanon ettei osteta, niin mies ostaa silti. Tai jos sanon kotona et nyt nukkumaan, niin mies sanoo että saatte vielä valvoa.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Eli tahdot, että miehen pitää toimia samoin kuin sinä? Voisitteko sopia kompromissin?

Ei, että jos ollaan vaikka yhdessä perheen kanssa kaupassa ja minä sanon ettei osteta, niin mies ostaa silti. Tai jos sanon kotona et nyt nukkumaan, niin mies sanoo että saatte vielä valvoa.

Sanotko vielä, että tahdotko siis, että mies toimii samalla tavalla kuin sinä? Vai haluatko, että sovitte yhteisesti kummallekin passaavat periaatteet?

Sanotko vielä, että tahdotko siis, että mies toimii samalla tavalla kuin sinä? Vai haluatko, että sovitte yhteisesti kummallekin passaavat periaatteet?

Siis yhteisillä periaatteilla. Ei mun mielestä lasten tarvi jokaisella kauppareissulla saada leluja ym tai viikolla valvoa jos aikainen herätys. Ehkä sitten omalla tavallani toimintaa, mutta kuitenkin. En mie tiiä!!

Mut se ei tunnu kivalle että itse kiellän ja toinen kumoaa kiellon.

Tuon kyllä ymmärrän. Miehestäsi saattaa yhtälailla tuntua, että no miksi tuo vaimo nyt kieltää kaiken. Eli kumpikin toivoisi toisen toimivan lähempänä sitä omaa tapaa. Jutelkaa =)

Yhteistyössä