Mies viikot poissa? Jaksaisitteko?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Hienosti pärjää, mies on 10v ollut toisella paikkakunnalla töissä. Lapsia tällä hetkellä 8kpl. Järjestely toimii meillä hyvin, ja isä on vahvasti päivittäin lapsukaistensa elämässä mukana.

Me ollaan eletty nyt 9v niin että mies lähtee ma aamu tulee pe ilta. Nyt vasta alkanut todella ahdistaa. En koskaan ole pitänyt asiasta mutta selvitty on. Pahinta on se yksinäisyys. Meillä kolme lasta kaksi yö koliikki vauvaa kolmas itki päivät. Yöt nukuin kahden ekan kanssa puoli vuotta huonosti nyt kolmas 1v3kk ja edelleen valvoksitaan kun poika herää 3krt yössä. Voimat vähissä. Jos nyt valitsisin en ryhtyisi. Isi on kyllä viikonloput pääasiassa lasten ja minun kanssa.

En enää. Esikoisen kanssa jouduin pärjäämään yksin kunnes lapsen täytettyä 2 vuotta en enää jaksanut ja otimme tytön kanssa hatkat. Nyt uusi elämä ja uusi perhe miehen kanssa joka pysyy kotipaikkakunnalla töissä ja on aina kotona yöt.

En itselähtisi tekemään lapsia tohon tilanteeseen. Lapset varmaan pienestä pitäen tottuisi siihen ettei sitä isää siinä ole mutta mutta.... Mä en olis näitä hoitanut yksin enkä tosiaan olis yksin lähtenyt tekemäänkään. Jos ne lapset on jonkun kanssa tehty niin saa se toinenkin puolisko kantaa vastuun. Mä myös luulen että sun mies viettää viikonloput harrastuksissaan. Kysyhän siltä miksi se haluaa lapsia ja miten se aikoo olla osa niiden elämää?

Rivien välistä luettuna, ei kannata. Palstalta saa joka päivä lukea kermaperseäitien rääkymistä siitä kuinka mies on liikaa töissä ja nämä modernin yhteiskunnan velliperseet eivät jaksa kun on muka niin "rankkaa" vaikkei itse tarvitsisi edes käydä töissä.

Jos nytkin on jo hankaluuksia pärjätä yksin (mitä en kyllä ymmärrä ellet ole kehitysvammainen tms.) niin tee itsellesi ja parisuhteellesi palvelus ja jätä lapset hankkimatta.

Toisaalta, jos olet oikeasti aikuinen suoraselkäinen terve ihminen joka ymmärtää kokonaisuuden eikä valita turhasta niin siitä vaan, hankkii ja hoitaahan niitä lapsia monet yksinäiset ihmisetkin jotka käyvät itse myös töissä.

Toivottavasti olet tehnyt sen valinnan, että itse elelet ihan vaan sinkkuna. Huh!

Yhteistyössä