Mies viestittelee toiselle :)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhvelöinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Vaikea on neuvoa.
Minulle olisi todella vaikea antaa anteeksi systemaattista, selvinpäin harrastettua (seksi)viestittelyä. Lisäksi miehesi omaa osuuttaan pakoileva käytös nostaa karvat pystyyn. Olettaisi että miehesi kantaisi vastuunsa tuossa tilanteessa, olisi rehellinen ja suora ja pahoillaan. Tuollainen käytös, sinun syyttely ja turha tekojensa nätimmäksi selittely, repisi multa kyllä hermot saman tien.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
[QUOTE="vieras.";29506722]Jos luet ketjun, niin 90% Echon viesteistä koskee muuta kuin ap:n tilannetta. Mutta vasta kun kysymykset ovat liian kiperiä, se onkin sivuraiteille menoa. Olis vaan kiinnostanut, mutta ei niin paljoa kuitenkaan :)[/QUOTE]

Kyllä varmasti oli 95 %, koska mulla on tapana vastata jokaiselle joka jotain kysyy. Sit kun en enää vastaa, niin siitäkin motkotetaan. Ja kyllä se mistä kirjoitin, että jättääkö ylipäätään omakaan mies vai ei vastaavassa tilanteessa, liittyy aiheeseen.
En ala käsitellä kokonaista toista aihealuetta eli sairaalloista mustasukkaisuutta tässä ketjussa, koska ap ei ole sairaalloisen mustasukkainen.

Jos on joku hupiketju niin siinä saatan kirjoittaa off topicia enemmän, mutta tähän ketjuun ei epäolennaiset väittelyt sovi.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Vaikea on neuvoa.
Minulle olisi todella vaikea antaa anteeksi systemaattista, selvinpäin harrastettua (seksi)viestittelyä. Lisäksi miehesi omaa osuuttaan pakoileva käytös nostaa karvat pystyyn. Olettaisi että miehesi kantaisi vastuunsa tuossa tilanteessa, olisi rehellinen ja suora ja pahoillaan. Tuollainen käytös, sinun syyttely ja turha tekojensa nätimmäksi selittely, repisi multa kyllä hermot saman tien.

Juuri näin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja salainenystäväsuhde;29505878:
En väittänytkään ettenkö mä ainakin mieheni kanssakin juttelis ym. Mutta kyllä mun mielestä niitä hyviä kavereita joiden kanssa juttu toimii voi olla parisuhteessakin elävällä.. eikä mielestäni ole merkitystä sillä onko eri- vai samaasukupuolta tämä kaveri.. en ymmärrä enkä oöe koskaan ymmärtänyt miksi mies ja nainen eivät voisi ystäviä olla? :)

Nimenomaan. Tottakai voi olla kaveri miehen kanssa eikä siinä ole mitään pahaa! Ja tottakai kaverien kans joskus viestitellään, ei mulle tulisi mieleenkään mennä tutkailemaan miehen ja hänen naispuolisen kaverinsa yhteydenpitoa, heh. Samoin naisen mies sen ymmärtää.
Flirtti ja seksuaalinen veto on tietenkin eri asioita eikä kuulu kaveruuteen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juuri näin;29506891:
Nimenomaan. Tottakai voi olla kaveri miehen kanssa eikä siinä ole mitään pahaa! Ja tottakai kaverien kans joskus viestitellään, ei mulle tulisi mieleenkään mennä tutkailemaan miehen ja hänen naispuolisen kaverinsa yhteydenpitoa, heh. Samoin naisen mies sen ymmärtää.
Flirtti ja seksuaalinen veto on tietenkin eri asioita eikä kuulu kaveruuteen.

Yksi parhaimmista ystävistäni on miespuolinen ja muitakin miespuolisia tuttuja on, MUTTA ei tulisi mieleenikään viestitellä heidän kanssaan (kuten ei naispuolisten ystävienikään) öisin, saati että kyselisin tuollaisia asioita, joita aloittajan mieheltä oli kyselty. Haluatko minua jne.
 
Siinä mielessä miestä kyllä voisin ymmärtää, kun tuollein välttelevästi vastailee niihin viesteihin, ett varmas meillä jokaisella on ollut se joku jonka kanssa asiat on jääny selvittämättä sillo aikoinaan.. ehkä tämä oli miehesi, tai ainakin miehesi tuolle naiselle. Ehkä miehesi sai asiat jo selvitettyä, mut toinen ei ymmärrä lopettaa...

Niin tai näin..
Tuo oli mun mielestä hyvä ehdotus joltain et pokkana pyydät yöllä lopettaa sille tyttöystävälle tekstailun että saa nukkua
 
[QUOTE="sivi";29506338]Mies ei tarvitse mitään syytä pettämiseen, vaan mies pettää heti kun vaan joku nainen suostuu antamaan. Tekosyyksi mies voi sanoa mitä vain, kuten että tunsi itsensä yksinäiseksi. Silläkään ei ole juuri vaikutusta, paljonko kotona harrastetaan seksiä.[/QUOTE]

Tää on kyllä suurin kasa bullshittiä mitä olen hetkeen parissa lauseessa lukenut.
 
  • Tykkää
Reactions: Vaimo-Rakas
Mun mielestä nosta kissi pöydälle. Sano rehellisesti miehelle että "vastasin eilen sun puhelimeen ja siinä oli jääny keskustelu auki ja se vaivaa mua että voidaanko selvittää tämä asia". Ei tuo mun mielestä oo mitään puhelimen tonkimista kun se oli vahingossa nähtyä. Ja tää asia jää varmasti muuten sua vaivaamaan.
 

Yhteistyössä