Mies viestittelee toiselle :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhvelöinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tyhvelöinen

Vieras
Ahdistus on sanoinkuvaamaton, kun ei tiedä mitä tehdä.
Aavistelin jo hieman aiemmin pahaa ja tiesin että on meneillään jotain, mistä minun ei pitäisi tietää. Pari päivää sitten sain selville miehen puhelinta lainatessa, kun keskustelu oli jäänyt auki, että mieheni viestittelee vanhalle tuttavalleen, joka asuu toisella paikkakunnalla. Eikä läheskään kaikki viestit ole viattomia, kun keskustelu naisen kanssa oli jäänyt auki. Yritin ensin antaa asian olla, mutta yöllä hermo petti kun puhelin piippaili jatkuvasti mieheni jo nukkuessa. Herätin miehen ja pyysin laittamaan puhelimen äänettömälle, lisäksi vihjasin ihmetellen että kukakohan laittelee keskellä yötä viestejä, josta seurasi tietenkin kamala riita, kun en luota. Tänään sama piippailuralli on jatkunut ja ahdistaa, itkettää ja suututtaa miin paljon ettei unta saa ja tuntuu ettei henki kulje. :(
Mitä ihmettä tässä tekisin, pakkohan tämä on selvittää?? :(
Jos sanon tietäväni, alkaa varmasti syytökset siitä, että olen hänen puhelimeen kajonnut ja kamalat riidat, joten en tiedä mitä tehdä :'(

Sinuna ottaisin sen naisen numeron ja soittaisin sille tuntemattomasta numerosta 17.30-21.00 aikaan - ei ehkä heti vastaa mutta vastaa kuitenkin. Jostain muualta kuin kotoanne, missä mies ei ole todellakaan ja on rauhaa. Ja ihan asiallisesti ja ystävällisesti puhuisitte. Jos nainen vaan lähtee siihen. Tietääköhän nainen edes että mies on varattu? Tai ainakin oli, riippuen eroatteko. Väärin että mies syyttää sua ja on tuollainen. -Jos nainen kiertelee ja ei myönnä, parempi jättää sikseen nainen. Tuntuu ettei mies pysty jättämään muita naisia, haluaa huomiota ja en tiedä mitä muuta? Onko tuo uskollisuutta? Arvostusta, kunnioitusta? Ja miten sen asian voisi edes selvittää, jos hän kieltää ilmiselvän asian? Ja törkeä juttu häneltä, jota on millään vaikea enää selittää, jos viestien sisältö on sitä. Tee äkkilähtö muualle asumaan lähipäivinä ja katso pelästyykö mies. Kai se sitten kertoo (tai sitten ei) ja ruikuttaa perään. Muuten tuskin ottaa senkään vertaa tosissaan. Pelimies? Itsekäs? Mitä ikää olette? Ehkä hän tekisi tuota vaan uudelleen ja uudelleen? Ei ihme että mielesi pahoittuu.
Itse "piippailin viestiä" joskus monta kertaa erään miehen puhelimeen, juurikin siksi, että mahdollinen muu nainen tajuaisi. Tosin ei tajunnut. Jos nainen on vanha miehen tuttu, hän voi olla miehen puolella, tai sitten tajuaa itsekin ettei mies ole kovin uskollinen välttämättä? Jos soitat omalla numerolla, hän ei vastaa, koska voi katsoa numerosi netistä. Kokeile jotain ihan muuta siis, tuntematon nro esim. Onko nainen Facebookissa? Entä osoitetietoja asuuko kuinka kaukana, käykö mies siellä... edelleen? Miehet osaa soppia keittää. :( Koita ottaa rauhallisesti ja hae muualta tukea. Ystävät ja tukipuhelin jos oikein ahdistaa, kenties sairasloma. Varmista ettei mies ole sitten naisen kanssa, kun soitat naiselle... Älä puhu nyt miehelle enää asiasta mitään, vaan mene muualle vaikka "kyläilemään". Sieltä soita. Muista ottaa se numero nyt talteen jos saat. Tyhjennä koneen välimuisti ja historiatiedot aina.

Tennarit on tosiaan aika hassuja välillä, joka vkl. vaihtuu rakkaus ja silti ollaan niin tosissaan. Kk päästä et muistakaan koko asiaa vaan on uus "jönttyrä" kainalossa, lökäpöksy, lätsä pääsä korvat punasena pakkasessa seisomisesta, semmosta se on. Parin vuoden päästä naurat itsekin näille jutuille.
:)

...muille paitsi nimimerkille "teinit", joku muu se tässä taitaa se teini olla, kun täällä ollaan jo kolmissa kymmenissä...

Olen miettinyt naiselle soittamista, mutta sitten taas juttu mutkistuu mikäli nainen kertoo miehelleni minun soittaneen ja niin se taas olen minä joka on tehnyt "väärin".
Sen tiedän, ettei mies ole ollut naisen luona ja että kaikki on jäänyt viestittelyyn mutta fyysistä tai ei, jo pelkkä hekumointi "toisesta" tuossa määrin on minulle pettämistä.
Mies ei ilmeisesti edes tajua, että käyttäytyminenkin jo pistää miettimään... :(

En tiiä... riippuen ehkä suhteenne pituudesta, kuinka tosissaa olette, onko perhettä jne, niin tekisin ratkaisuni. Jos liitto on kovinkin nuori, niin en jäis yhtää kattelee. Kysyisin asiasta vielä kerran, jos reaktio olis sama, niin lähtisin/pistäisin miehenpihalle heti. Kyllä se sit joskus tajuaa koittaa pyytää anteeks JOS häntä kiinnostaa. Kerran se vaan kirpasee, mutta miten paljon se kirpasee vuosien päästä, kun tuskin tollanen meno mihinkään loppuiskaan..

Jos taas liiliitto pitkä ja vaikka perhettäkin, nii jotain se mies on tuhonnut..perusluottamuksen..
Jolloin voit miettiä mitä suostut kestämään, elättekö yhdessä omia elämiänne...

Mutta josset nyt pistä tilille asiasta, nii mun mielestä et muunlaista käytöstä voi mieheltä jatkossakaan odottaa...

Been there,done that..

Mulle kun ukko kusahti tollasesta,alkoi se perinteinen "ollaan vaan kavereita,viskotaan läppää jne"-kunnekka sitten yllätyksekseni fb:n kautta mulle oli linkitetty koko saakutin keskustelu,kerottu kaikki likaiset yksityiskohdat sängystä,sohvasta,keittiönpöydästä...Että semmosta...Aikas vikkelästi otti ukon varpaat suunnaksi ulko-ovi.Yhden pettämisen jo annoin anteeksi,toista kolmatta neljättä viidettä en.

Jos ukkos ei suostu asialliseen keskusteluun,potki se ulos tai lähde itse,lopeta petollinen suhde-siin' vaan sattuu!

Pettäjät reagoivat aina noin; suuttumalla. Myös omani. En tiedä miksi.

Kyllä mä tuossa tilanteessa lukisin viestit sitten vaikka salaa. On nyt niin selvät jäljet pettämiselle, että kyllä se mun mielestä oikeuttaa lukemaan, vaikka itsekin olen periaatteessa vastaan.

Minäkin luin miehen viestit joskus ensimmäisen kerran, olin ehdottomasti sitä vastaan, että toisen puhelimeen tms. kajotaan. No, sieltäpä paljastui pettäminen. Sen jälkeen olen tehnyt selväksi, että hänen viestit ovat oikeutettuja myös minulle, kun välttämättä halusi jatkaa suhteessamme.

Kyllä tässä useampi vuosi tätä taivalta on takana, muttei sentään lapsia..
Pitänee tänään yrittää keskustella asiasta ja vaikka sanoa että näyttää puhelimensa kerta ei ole tehnyt mitään mitä ei minun haluaisi tietävän.
Aamulla kun hän oli töihin lähdössä olin tosi ahdistunut ja surullinen, hän ihme kyllä huomasi sen ja kysyi mikä on, johon vihjasin tietäväni sanomalla "jokin on muuttunut sinun käytöksen lisäksi, minä tiiän ettei kaikki oo hyvin", jonka jälkeen mies oli sitten ihan vaikeana ja mongersi jotain epämääräisiä miten niin kysymyksiä joihin en edes vastannut..
Saa nähdä mitä illalla tapahtuu...

Voisit vähän kiusata, ennen kuin heitä pihalle. Jätä puhelimesi samaan huoneeseen kuin mies, mene vessaan ja lähetä prepaidilla itsellesi viesti. Tule takaisin ja lue, hymyile ja kirjoittele vastaus, älä kerro mitään ja käyttäydy epäilyttävästi :)

Voi helketti taas näitä neuvoja; oma mies pettää niin pitää soittaa sille naiselle??? :laugh:

En ihmettele, että pettää jos ei kommunikointi toimi. Kolmas osapuoli ei ole mitenkään syyllinen aloittajan miehen kusipäisyyteen, eikä näin ollen häntä tarvitse tässä asiassa lähestyä.

Alkuperäinen kirjoittaja tyhvelöinen;29504806:
Ahdistus on sanoinkuvaamaton, kun ei tiedä mitä tehdä.
Aavistelin jo hieman aiemmin pahaa ja tiesin että on meneillään jotain, mistä minun ei pitäisi tietää. Pari päivää sitten sain selville miehen puhelinta lainatessa, kun keskustelu oli jäänyt auki, että mieheni viestittelee vanhalle tuttavalleen, joka asuu toisella paikkakunnalla. Eikä läheskään kaikki viestit ole viattomia, kun keskustelu naisen kanssa oli jäänyt auki. Yritin ensin antaa asian olla, mutta yöllä hermo petti kun puhelin piippaili jatkuvasti mieheni jo nukkuessa. Herätin miehen ja pyysin laittamaan puhelimen äänettömälle, lisäksi vihjasin ihmetellen että kukakohan laittelee keskellä yötä viestejä, josta seurasi tietenkin kamala riita, kun en luota. Tänään sama piippailuralli on jatkunut ja ahdistaa, itkettää ja suututtaa miin paljon ettei unta saa ja tuntuu ettei henki kulje. :(
Mitä ihmettä tässä tekisin, pakkohan tämä on selvittää?? :(
Jos sanon tietäväni, alkaa varmasti syytökset siitä, että olen hänen puhelimeen kajonnut ja kamalat riidat, joten en tiedä mitä tehdä :'(

Puhelimeen kajoaminen on 100 kertaa pienempi paha kuin pettäminen. Sulla on oikeus tietää jos/kun sua petetään ja jos ei mies itse paljasta, niin tsekkaat kännykän salassa.

Ja sitten ukko ulkoruokintaan. Ulkona on kyllä kova pakkanen ja kylmä tuuli mutta voit sä jonkun raksukipon ja viltin jättää rappusille.
Suomeksi, jos olisin sun tilanteessa, niin tuo olisi jo ero. Toinen vaihtoehto olisi kiristää parisuhdeterapialla mutta mä en lähtisi edes siihen.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Joxu
Ai luovuttaisit noin vaan? Itsetunto nollilla jos et usko pärjääväsi jollekin tekstarihutsulle.

Riippuu vähän niistä viesteistä, että onko ollut vasta kevyen flirtin asteella vai rakkaudentunnustuksia/seksijuttuja.
Päinvastoin, mä pärjäisin oikein hyvin ilman pettävää miestäkin. Minusta on huonon itsetunnon merkki jos elää petturimiehen kanssa ja toivoo vaan että voi kun tuo pettäminen joskus vanhainkodissa loppuisi.

En ole kovin epätoivoinen miesten suhteen. Joko uskollinen ja hyvä mies tai ei mitään.

• Tykkää
Reactions: Joxu ja chef
Ihan pakko tänne laittaa kun olen salaisessaystäväsuhteessa itse jos nyt oikein ilmaistu :) eli olen ite varattu nainen ja tämä ystävä on varattu mies. Molempien puolisot ovat niin sairaan mustasukkasia että päätimme yhteistuumin ettei kerrota kellekkään että ollaan näinkin paljon tekemisissä ja vältetään sillä turhat riidat. Kuulostaa juu oudolta mutta tosi on. Me jutellaan aika paljonkin ihan samoista asioista kun kaverukset. Mitä niitä nyt on harrastuksista, lapsista, omista jutuista, päivän uutisista, säästä vaikka jos ei muuta :D eikä todellakaan ole kyseessä mitään muuta. Harvemmin edes nähdään lähinnä viestitellään tai soitellaan. Ja jos nähdään niin sekin yleensä isommassa porukassa.. joten itse en lähtis heti syyttää pettäjäks ennen kun tietää todellisuuden. Juu tietenkin jos itseäsi mietityttää niin pyydä että saat lukea viestit. Jos ei ole salattavaa niin antaa suosiolla. Ihan kuin jos oma mieheni haluisi mun viestit lukea niin saisi ei haittaa mua :D

Alkuperäinen kirjoittaja salainenystäväsuhde;29505774:
Ihan pakko tänne laittaa kun olen salaisessaystäväsuhteessa itse jos nyt oikein ilmaistu :) eli olen ite varattu nainen ja tämä ystävä on varattu mies. Molempien puolisot ovat niin sairaan mustasukkasia että päätimme yhteistuumin ettei kerrota kellekkään että ollaan näinkin paljon tekemisissä ja vältetään sillä turhat riidat. Kuulostaa juu oudolta mutta tosi on. Me jutellaan aika paljonkin ihan samoista asioista kun kaverukset. Mitä niitä nyt on harrastuksista, lapsista, omista jutuista, päivän uutisista, säästä vaikka jos ei muuta :D eikä todellakaan ole kyseessä mitään muuta. Harvemmin edes nähdään lähinnä viestitellään tai soitellaan. Ja jos nähdään niin sekin yleensä isommassa porukassa.. joten itse en lähtis heti syyttää pettäjäks ennen kun tietää todellisuuden. Juu tietenkin jos itseäsi mietityttää niin pyydä että saat lukea viestit. Jos ei ole salattavaa niin antaa suosiolla. Ihan kuin jos oma mieheni haluisi mun viestit lukea niin saisi ei haittaa mua :D

Näinpä! Joku oli jättämässä jo tekstareista, voi luoja!

Alkuperäinen kirjoittaja salainenystäväsuhde;29505774:

Mä kyllä oletan, että me puolison kanssa olemme kuin te kaksi salasuhdelaista: keskustellaan, heitetään läppää, kommentoidaan. Jos siihen tarvitaan joku muu, on suhde kovasti mietinnän alla.

En väittänytkään ettenkö mä ainakin mieheni kanssakin juttelis ym. Mutta kyllä mun mielestä niitä hyviä kavereita joiden kanssa juttu toimii voi olla parisuhteessakin elävällä.. eikä mielestäni ole merkitystä sillä onko eri- vai samaasukupuolta tämä kaveri.. en ymmärrä enkä oöe koskaan ymmärtänyt miksi mies ja nainen eivät voisi ystäviä olla? :)

Jos/kun otat asian puheeksi miehesi kanssa älä pelästy tai pelkää miehen suuttumisreaktiota!
Parempi teillä on selvittää tämä asia. Usko itseesi. Koska tuollainen viestittely sinua loukkaa ja satuttaa sisimpääsi voit sen ilmaista miehellesi. Jos kerran olet rakas miehellesi totta kai hän silloin yrittää selvittää asian ja estää ettei sinuun koske enempää, esim. muuttamalla viestittelyn läpinäkyvämmäksi tms. Ei kai kukaan halua rakasta ihmistä tahallaan satuttaa??
Älä syytä heti vaan tuo kipusi näkyviin, miten esität asian vaikuttaa paljon. Se miten miehesi sitten reagoi tähän kertoo puolestaan sinulle paljon asiasta ja hänen mielenliikkeistään.

Yhteistyössä