mies vieraissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ella
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Ella

Vieras
Löytyykö muita yhtä hulluja naisihmisiä kuin minä? Meillä eletään vapaassa suhteessa ja minua himottaa aivan sairaasti ajatus miehestäni vieraan naisen kimpussa.
Nytkin mies on tänään menossa paikkaan, jossa tapaa erästä naista...eivät tosin ole kahden, mutta ainakin suutelu onnistuu ja hyväilykin ehkä jossain määrin. Odotan vain iltaa että mies tulee kotiin ja kertoo illan tapahtumista...ja niin älyttömästi toivon, että tulee kotiin sormet vieraan naisen pillulta tuoksuen ja minä pääsen haistamaan ja maistamaan...himottaa niin älyttömästi!

Löytyy ainakin samoista asioista kiihottuva 40 v mies. Ollaan oltu nykyisen vaimoni kanssa yhdessä pian 15 vuotta (naimisissa siitä 5). Molemmilla on 15-vuoden aikana ollut noin 5-7 muuta naista/miestä.

Parhaat panot meillä saadaan aikaan siten, että molemmat kertovat yksityiskohtaisesti siitä miten ja missä näiden toisten kanssa naitiin ja mitä tapahtui.

Toisten mielestä pervoa, mutta meille aivan hirveän kiihottavaa. On itseasiassa jopa lähentänyt ja syventänyt suhdettamme kun ei tarvitse toista epäillä. Aina jos jotain tapahtuu niin asiasta kerrotaan.

Jospa minulla olisi samanlainen nainen kotona. Odottaa että tulisin kotiin ja tuoksu pillulta. Miten sun mies reagoisi jos sä tulisit kotiin ja sun pillu tuoksuu spermalta?

Meilläkin kuten nimimerkin mies kotona on harrastettu samaa, eli käyty vieraissa ja kerrottu yksityiskohtaisesti kaikki tapahtumat puolisolle. Ja ihan mieletöntä seksiä on sen jälkeen aina tiedossa...eipä silti, onhan tuo aika ihanaa rakastelua muutenkin :)
Ja kun joku kyseli, että miten mies suhtautuisi jos tulisin kotiin pillu spermalta tuoksuen, niin hyvin tuo suhtautui kerran kun olin yön viettänyt vieraan miehen kanssa ja oma mies oli yövuorossa. Passitin vieraan miehen matkoihinsa tuntia ennenkuin oma mies tuli kotia ja odottelin kotona omaa miestä rinnat ja pillu spermalla kuorrutettuina :) Innolla hääräsi kimpussani :)

Yllätin mieheni myös yhden yövuoron jälkeen toisella naisella, eli kun mies tuli aamulla kotiin, sängyssä olikin kaksi alastonta naista toistensa kimpussa :)

Kyllä, et ole ainoa. Tämä on lempifantasiani. Ja toteutunutkin joskus, kun mies on tullut samalla taksilla jonkun työkaverin kanssa kotiin. Siis omaansa kumpikin. Minä olen aviovuoteessa saanut sitten korjata sadon siitä, minkä toinen nainen taksissa aloitti ... Ihanaa!

Kuulostaa hyvältä. Meillä on välillä roolileikit ja siinä kun ollaan kiimaisia niin ""kuvitellaan"" että ns. vieras mies nussii vaimoni ja kyytiä on sitten tosi villiä. Vaimo anelee ja kehuu vieraan miehen kullia joka on parmepi kun oman miehen. Kerrotaan mitä haluataan ja millä tavalla, puhutaan tosi rivoja ja seksi on tosi ihanaa. Joten voin kuvitella että teillä seksi on mahtavaa.
Olipa varmasti mahtava näky kun miehesi tuli kotiin, sinulla olit rinnat ja pillu paljaana ja spermalla koristeltuna :) Ei muuta kun kuvaa nussimista vaikka eteisin lattialla.
Oho, kaksi alastonta naista sängyssä ja toisten kimpussa :) Kyllä miehelläsi on hyvät oltavat :)

Yhteistyössä