mies säikähti. :D

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
mies oli kauppareissulla ja oli säikähtänyt tuttuamme. :D:D on nähnyt ko. naisen viimeksi joskus puoli vuotta sitten, kun minä enemmän heidän kanssaan olen tekemisissä. noh, nyt nainen on viimeisillään raskaana ja levähtänyt normaalista huolitellusta ja laitetusta ulkomuodostaan aikas paljon.

mies oli sitten kaikessa rauhassa tehnyt ostoksiaan ja säikähtänyt et kuka tuolta tulee kaulailemaan ja hihkumaan kuulumisia. ei oo tainnut nähdä tätä tuttua ikinä ilman raskasta meikkiä, saati sit 35kg isompana, naama täynnä hormoninäppyjä ja äitiysvaatteissa.

voi luoja et saatiin hyvät naurut kun se sieltä kotiin pääsi.. kai sitä itekin menee vaikeaksi jos joku tulee tosi tuttavallisesti moikkaamaan eikä itellä oo ensin hajuakaan kuka toi on.. mies vaan totesi äsken et luojan kiitos sä et oo ikinä muuttunut noin paljoa raskausaikana - saati sitten et oisin lähtenyt laittautumatta mihinkään jos oisin noin räjähtänyt. ei tainnut raukka aavistaakaan mitä se raskaus joillekin naisille tekee. :D:D

Hehe aika hauska :D

Mua kans ällöttää ihmiset jotka lopettaa itsestään huolehtimisen raskausaikana.. sitä lihotaan sotalaivan kokoiseksi, naama rasvassa ja näpyillä, tukka likaisena hiihdetään ja huohotetaan! Miksei voisi olla niinkuin ennenkin, meikata ja laittaa tukkaansa ja käydä suihkussa!!

joo ja kun toi mun mieheni nyt ei noita sosiaalisimpia tapauksia ole muutenkaan, uskon et on ollut tosi vaikeana siinä.. minä se yleensä olen joka kauppareissuilla ne kuulumiset vaihdan. eikä nyt varmaan kehdannut ison mahan kanssa tepastelevalle naiselle olla tylykään tai tokaista, et kukas v***u sä sit oot. :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Hehe aika hauska :D

Mua kans ällöttää ihmiset jotka lopettaa itsestään huolehtimisen raskausaikana.. sitä lihotaan sotalaivan kokoiseksi, naama rasvassa ja näpyillä, tukka likaisena hiihdetään ja huohotetaan! Miksei voisi olla niinkuin ennenkin, meikata ja laittaa tukkaansa ja käydä suihkussa!!

niille näpyille ei vaan voi mitään! eikä kaikille muutoksille muutenkaan!

itse kävin suihkussa, laitoin tukkaa, mutta en esim. voinut meikata juuri ollenkaan niiden iho-ongelmien takia.. meni muuten iho entistä huonommaksi..

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
hauska juttu jos olis kerrottu vähän paremmin. Tästä tuli vaan kuva että olette pinnallisia ihmisiä ja yrität saada porukan provosoitumaan.

mut jospa pinnallisuus olikin se jutun pointti..sitä me nimittäin kyllä ollaan, myönnetään. :D naurattaa lähinnä itseä (omasta huvittuneisuudesta oli tarkoituskin kertoa) se, että oon tosiaan totuttanut ton miehen siihen että näytän aina tietynlaiselta. mitähän se mahtaisi tuumata, jos joutuisin ite vaikka vuodelepoon seuraavassa raskaudessa ja lihoisin sen takia. tai jotain muuta. ei ehkä niin paljoa naurattaisi, jos se vitsi olisinkin minä itse. ;)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja joo:
hauska juttu jos olis kerrottu vähän paremmin. Tästä tuli vaan kuva että olette pinnallisia ihmisiä ja yrität saada porukan provosoitumaan.

mut jospa pinnallisuus olikin se jutun pointti..sitä me nimittäin kyllä ollaan, myönnetään. :D naurattaa lähinnä itseä (omasta huvittuneisuudesta oli tarkoituskin kertoa) se, että oon tosiaan totuttanut ton miehen siihen että näytän aina tietynlaiselta. mitähän se mahtaisi tuumata, jos joutuisin ite vaikka vuodelepoon seuraavassa raskaudessa ja lihoisin sen takia. tai jotain muuta. ei ehkä niin paljoa naurattaisi, jos se vitsi olisinkin minä itse. ;)

Yäk onneks mun tuttaviin ei lukeudu noin juntteja ihmisiä.

Jospa sinun mies säikähti sitä, että on paneskellut naisen kanssa ja nyt vasta sai tietää että kys. nainen raskaana. Ja epäilee, että lapsi on hänen :D

:laugh:

niinpä.. vaikea uskoa ettei mies olis ikinä missään nähnyt räjähtänyttä raskaana olevaa naista :D

Alkuperäinen kirjoittaja -:
Jospa sinun mies säikähti sitä, että on paneskellut naisen kanssa ja nyt vasta sai tietää että kys. nainen raskaana. Ja epäilee, että lapsi on hänen :D

:laugh:

niinpä.. vaikea uskoa ettei mies olis ikinä missään nähnyt räjähtänyttä raskaana olevaa naista :D

ehkä ne aina hyvän näköiset ja laitetut naiset on vaan niitä kenen ei uskois ikinä taantuvan tollaisiksi edes paksuksi pamahtaessaan? ;) mielenkiintoinen mahdollisuus muuten toi yksi...täytyypä miettiä. :D niin ja tietty toivoa, että se rakkaus tosiaan ON sokea oman naisen kohdalla, jos se pilkka omaan nilkkaan joskus kolahtaa. ;)

Yhteistyössä