\
lisäisin vielä, ettei vain miehillä ole noita tuntemuksia, jos toinen kieltäytyy kanssakäymisestä, myös naiselle ei ole helppoa, jos mies kieltäytyy tai on aina väsynyt töistä ja harrastuksista. Kumppani voi avittaa asiaa jos kanssakäyminen ei maistu, tilapäisesti. Jos pitkäaikaista haluttomuutta, syy on selvitettävä. Jos lastenhoito yms. väsyttää, asialle tehtävä jotakin! Parisuhde ei saisi suistua kaveruussuhteeksi, sieltä on vaikea palata takaisin. Ja valiettavasti jos jatkuu pitkään, etäännyttää kumppanit ja saa katsomaan muita.
heiAlkuperäinen kirjoittaja 15.11.2006 klo 08:54 Eräs mies kirjoitti:Minä olen mies ja ymmärrän miestäsi täysin. Ei teillä mitään parisuhdetta ole, te olette kämppiksiä. Seksi kuuluu parisuhteeseen, jos ei ole seksiä
ei ole myöskään parisuhdetta. Tämä siis minun mielipide.
Loukkasit erittäin pahasti miestäsi kieltäessäsi masturboinnin. Jos sinä et hänelle anna, niin jostainhan se tyydytys on haettava. Hän sinun onneksesi haki tyydytyksensä masturboinnin kautta. Sinä teit pahimman mahdollisen teon, haukuit häntä runkkariksi ja käskit menemään muualle. Minua miehenä tuo loukkaisi niin paljon että en tiedä pystyisinkö antamaan sitä sinulle ikinä anteeksi. Mikä oikeus sinulla on kieltää toista henkilöä masturboimasta jos sinä itse et hänelle seksiä anna?
Sinun olisi pitänyt hakea apua paljon aikaisemmin. Olisit vaikka ehdottanut miehellesi että sinä voit hänelle antaa käsillä tyydytyksen.
Miehesi tuntee varmasti että häntä on loukattu pahimmalla mahdollisella tavalla, kun siihen vielä lisätään vuosi ilman seksiä... On miehelläsi varmasti henkisesti erittäin raskasta. Minulle ainakin seksi ja läheisyys kulkevat ihan käsi kädessä. Meilläkin vaimo pihtasi jossakin vaiheessa ja tästä seurasi ettei minun tehnyt mieli antaa hänelle läheisyyttä. Minä haluan ja tarvitsen läheisyyttä, mutta ongelma on että läheisyyden ja lähekkäin olon jälkeen itsellä rupeaa tekemään myös seksiä mieli, ja kun tietää että vaimo pihtaa ja seksiä ei ole tulossa... rupeaa välttelemään myös läheisyyttä. Koska tietää että rupeaa himottamaan ja kun seksiä ehdottaa ja vaimo ei anna, tulee itselle vit_tus ja paha mieli. Sekavasti sanottu, mutta toivottavasti ymmärrättä mitä tarkoitin.
Mutta kun on saanut seksiä, tulee siitä erittäin hyvä mieli ja tekee mieli antaa vaimollekin läheisyyttä ja hellyyttä, pieniä kosketuksia ja mukavia sanoa. Kaikki tämä tulee seksin jälkeen.
Mutta yritä vielä puhua miehesi kanssa. Toivottavasti se ei ole vielä liian myöhäistä. Mutta muista että ellei seksiä ja tyydytystä saa vuoteen kotoa, niin jostainhan se ikävä kyllä on saatava.
lisäisin vielä, ettei vain miehillä ole noita tuntemuksia, jos toinen kieltäytyy kanssakäymisestä, myös naiselle ei ole helppoa, jos mies kieltäytyy tai on aina väsynyt töistä ja harrastuksista. Kumppani voi avittaa asiaa jos kanssakäyminen ei maistu, tilapäisesti. Jos pitkäaikaista haluttomuutta, syy on selvitettävä. Jos lastenhoito yms. väsyttää, asialle tehtävä jotakin! Parisuhde ei saisi suistua kaveruussuhteeksi, sieltä on vaikea palata takaisin. Ja valiettavasti jos jatkuu pitkään, etäännyttää kumppanit ja saa katsomaan muita.