ikävä mieli
Tarvitsisin neuvojanne seuraavaan asiaan, kun omat neuvot alkaa olla loppu. Minun ei ole tehnyt mieli harrastaa seksiä yli vuoteen. En tiedä mistä se johtuu, mutta koko ajatuskin on lähinnä etonut. Silloin vuosi sitten kun mies asiaa ihmetteli, niin sanoin että tarvitsen vain oman aikani ja sanoin miehelle että jos mahdollista, niin pidettäisiin tauko siinä asiassa, että vaikka hoitelee itse itseään jos tarve on kova. Mies oli ymmärtäväinen ja suostui odottelemaan. Nyt olen muutaman kerran yllättänyt miehen runkkaamasta. Ensin en kommentoinut asiaan mitenkään, mutta nyt pari päivää sitten kun olin mieheen (ja vähän kaikkeen) kyllästynyt niin tiuskasin sille, että etkö sinä #&%?$!* runkkari osaa muuta kuin vetää käteen. Että mene vaikka naapurin mummoa panemaan, kunhan vaan olet pois silmistä. Siitä mies suuttui ja sanoi, että on se kumma että ei saa seksiä ja sitten vielä kehdataan itsetyydytyskin kieltää. Että seuraavalla kerralla kun ei tarvitse pelätä, että kotoa enää tyydytystä hakisi.
Mies ei ole ollenkaan pettävää sorttia, mutta toisaalta tiedän että kun suuttuu niin pitää kyllä päänsä. Meillä on ollut muutenkin kireätä viime aikoina, osaksi juuri tämänkin takia, vaikka mies ei siihen ole painostanut. Sitten kun vielä tiedän, että mies tarvitsee aktiivista seksielämää, niin tämä vuosi on varmasti ollut hänelle rankkaa aikaa. Mitä teen, kerjäsin tätä itse, mutta en tosiaankaan halua silti, että mies menisi vieraisiin? Niin, tuon riidan jälkeen mies ei ole puhunut minulle sanaakaan, vaikka olen yrittänyt puhua hänelle. Lasten kanssa touhuaa, mutta minä olen kuin ilmaa hänelle. :'(
Mies ei ole ollenkaan pettävää sorttia, mutta toisaalta tiedän että kun suuttuu niin pitää kyllä päänsä. Meillä on ollut muutenkin kireätä viime aikoina, osaksi juuri tämänkin takia, vaikka mies ei siihen ole painostanut. Sitten kun vielä tiedän, että mies tarvitsee aktiivista seksielämää, niin tämä vuosi on varmasti ollut hänelle rankkaa aikaa. Mitä teen, kerjäsin tätä itse, mutta en tosiaankaan halua silti, että mies menisi vieraisiin? Niin, tuon riidan jälkeen mies ei ole puhunut minulle sanaakaan, vaikka olen yrittänyt puhua hänelle. Lasten kanssa touhuaa, mutta minä olen kuin ilmaa hänelle. :'(