Mies vetää eksänsä joka helvetin asiaan, voinko sanoa että suksii sitten sen eksänsä luo?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Olipa kysymys mistä vaan, niin vastaukset ja kommentit ovat luokkaa "Eksän lasten kanssa tehtiin niin", "Eksän kanssa tehtiin kyllä noin", "Eksä osti aina tuotteen X."

(Ja nuo mainitut lapset eivät ole siis miehen, vaan nimenomaan eksän. Ovat eronneet n. 2,5v sitten ja olemme yhdessä olleet reilun vuoden..)

Voinko loukkaantua? Voinko sanoa, että mene sitten saatana sen eksäsi luo.

istuttaisin miehen pöydän viereen ja kysyisin onko hän huomannut tuon tavan, ja onko se tahatonta vai tahallista. jotkut saattaa tehdä tuota ihan huomaamattaan, tarkoittamatta pahaa. Ja kertoisin että en pidä siitä, ja jos aikoo jatkaa samaa tyyliä niin tervemenoa exän luo.

jos olisi tahatonta, se varmaan loppuisi melkoisen seinään joitain ehkä satunnaisia lipsahduksia lukuunottamatta, joista saisi mielentilasta riippuen mulkaisun, yskäisyn tai ei mitään palkaksi. :saint: :kieh:

Kumpi heistä halusi erota? Voihan se olla, että jonkinlaisia tunteita on jäljellä ja aikakin tunnetusti kultaa muistot. Minullakin tulee monista asioista muita miehiä mieleen, mutta pidän ajatukset ominani. Mainitsepa asiasta miehellesi.

Selvästi ei oo päässy miehestä yli. Mulla yks kaveri, joka on eronnu jo 3 vuotta sitten ja puhuu meille (siis kavereilleen) aina eksästään, eksä teki sitä ja tätä ja se aina sano niin ja se osti tota ym. Ehkä tästä syystä tää kaveri ei oo uutta kumppania saanu. Ite se aina ihmettelee et miks kaikki suhteet kariutuu heti, vaikka sille on sanottu et ei ehkä kannattais eksästä alkaa puhumaan treffeillä

Mulla tällainen johtui ihan siitä, että kaikki jutut mitä olin aiemmin tehnyt, oli tehty nimenomaan exän kanssa. Aiempi elämä ollut sitä pelkkää exää. Asiaa on paha muotoilla siten ettei se ex tule siihen, jos exä on oleellisesti liittynyt asiaan mistä puhutaan.

Ajan kanssa lopetin tämän, kun tuli nyx juttuja, "sillon kun me oltiin siellä" kun aiemmin juttu on ollut "ollaan oltu tuolla exän kanssa"

Nyt jos tulee juttua jostain asiasta niin 80% ne on MEIDÄN juttuja mitä ollaan tehty, sanottu jne..

Mies sanoi mua 2 KERTAA exänsä nimellä, vaikka heidän erosta 8 VUOTTA.

Tuskin sunkaan miehes pahalla, hänellä ei vain ole verrata mihinkään muuhun, että mitä tuotetta joku nainen ostaa, miten on juttu tehty lasten kanssa

Oon tosi huono selittämään, mutta toivottavasti tajusit ees murto-osan :)

Seuraavan kerran kun olette sängyssä, niin sanot vain ihan pokalla et : ihan kivaahan toi oli, mut exä kyllä tiesi paremmin miten naisen saa tyydytettyä ;) Joo, potku munille, tiedän :ashamed:

[QUOTE="vieras";27896614]Kumpi heistä halusi erota? Voihan se olla, että jonkinlaisia tunteita on jäljellä ja aikakin tunnetusti kultaa muistot. Minullakin tulee monista asioista muita miehiä mieleen, mutta pidän ajatukset ominani. Mainitsepa asiasta miehellesi.[/QUOTE]

Ex-nainen oli halunnut erota.

Yhteistyössä