Mies varmaan tekisi ihan mitä vaan, jos pyytäisin!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vaimo

Vieras
Tuollaisen kauhean huomion tehnyt, en tarkoita mitään rikollista siis, vaan ihan tavallista elämää.

Jostain syystä vaan asiat on näköjään niin, että vaikka mitä keksisin haluta niin sen saisin, oli se sitten materiaa tai jotain muuta.

Ollaan ihan pitkään oltu jo avioliitossa, mutta viime aikoina olen tajunnut tuon, että mies oikeasti tekisi ihan mitä vaan, jos pyytäisin.

Eikä siis pelosta tai mistään negatiivisista syistä, vaan koska hän näkyy päättäneen niin.

Onko tälläinen kovinkin yleistä parisuhteissa???

Jaa-a. Melkein taitaa täällä olla samanlainen mies. No ei se ihan mitä vaan tekisi, silti. Ei hylkäisi ikinä lapsia eikä tekisi mitään, mikä vahingoittaisi perhettä. Mutta noin muuten, en ole ikinä jäänyt mistään paitsi. Se kai tahtoo kaikkea hyvää minulle.

Täällä yksi samanlainen mies. Aluksi olin imarreltu, nykyään se ärsyttää ihan sairaasti että minä saan aina päättää asioista ja vain minun mielipiteilläni on väliä. Mies tekee ihan mitä vaan ja miten vaan haluan. Ja on siis ihan hyvällä itsetunnolla varustettu ja korkeassa asemassa töissä jne. mutta silti tuntuu että tuo toisen edun edelle laitto menee jo aivan överiksi. Suututtaa..

Alkuperäinen kirjoittaja ristiriita:
Eksä oli samanlainen tossukka. Alkoi loppujen lopuksi ärsyttää, että toinen oli kuin zombi jolla ei ole omaa tahtoa eikä omia mielipiteitä. Heitin pihalle sitten.

Mulla kans.. siinä kai olikin syy ettei me enää ollakkaan yhes. pitää miehellä olla omaa tahtoa. Mutta mun nykynen o kyllä sit ihan toisesta ääripäästä. Itsepäinen pässi, ei anna tuumaakaan periksi :kieh:

Mun ex-kihlattuni oli tuollainen. Heitin pihalle. En kestänyt sitä, että sain aina kaiken periksi. Mun luonteiseni ihminen tarvitsee hieman jämäkämmän miehen rinnalleen. Nykyinen siippa kohtelee mua hyvin, mutta osaa myös jyrähtää tiukasti EI jos näyttää siltä että multa alkaa karkaamaan mopo käsistä. Siippa on mun järjen ääni, jota joskus kuuntelen ja joskus en :saint: .

En mä ainakaan tartte miestä hillitsemään itseäni, koska en ole mikään järjetön. Mun mies halus kustantaa mulle silmäleikkauksen. En ois ikinä mennyt, jos ois ollut musta kiinni, koska en käynyt sillon töissä, eikä ollut rahaa kovin paljoa. Mutta mies vaan säästi sen ja sano, että se on lahja.

haluun kanssa miehen joka kohtelis kuin kuningatarta, se olisi todella ihanaa =)

valitettavasti mun tielleni osuu ne paskan jauhajat ja hyvän miehen esittäjät joiden oikea luonne paljastuu joksikin ihan muuksi..pahin oli narsisti. no ehkä se oikea mies joskus vastaan tallustelee

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
En mä ainakaan tartte miestä hillitsemään itseäni, koska en ole mikään järjetön. Mun mies halus kustantaa mulle silmäleikkauksen. En ois ikinä mennyt, jos ois ollut musta kiinni, koska en käynyt sillon töissä, eikä ollut rahaa kovin paljoa. Mutta mies vaan säästi sen ja sano, että se on lahja.

Musta taas tulee järjetön jossain vaiheessa jos joka ikinen fiksu tai vähemmän fiksu ideani saa mieheltä hyväksynnän :D.
Tuo silmäleikkausjuttu on mun mielestä tosi kaunis ajatus, järkevä ja tarpeellinenkin, mutta jos olisit halunnut vaikka muuttaa yksin puoleksi vuodeksi ulkomaille niin olisiko miehesi ostanut sulle liput ja luvannut huolehtia kodista poissaollessasi? Kyllä, mun ex teki niin. Eikä se pentele edes pettänyt mua poissaollessani (se on tuhatprosenttisen varmaa) tai tehnyt mitään muutakaan. Paitsi osti kaikenlaista kodin elektroniikkaa tuvan täyteen =).

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Musta taas tulee järjetön jossain vaiheessa jos joka ikinen fiksu tai vähemmän fiksu ideani saa mieheltä hyväksynnän :D.
Tuo silmäleikkausjuttu on mun mielestä tosi kaunis ajatus, järkevä ja tarpeellinenkin, mutta jos olisit halunnut vaikka muuttaa yksin puoleksi vuodeksi ulkomaille niin olisiko miehesi ostanut sulle liput ja luvannut huolehtia kodista poissaollessasi? Kyllä, mun ex teki niin. Eikä se pentele edes pettänyt mua poissaollessani (se on tuhatprosenttisen varmaa) tai tehnyt mitään muutakaan. Paitsi osti kaikenlaista kodin elektroniikkaa tuvan täyteen =).

Ei ei, tollaseen se ei suostuis. Sehän ois perheellekkin jo aika ikävä juttu. Ei se sentään pidä asioita ihan samantekevinä. Samaa mieltä olen siitä, ettei suhteessa kumpikaan voi olla aina että "ihan sama"
:D

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:

Ei ei, tollaseen se ei suostuis. Sehän ois perheellekkin jo aika ikävä juttu. Ei se sentään pidä asioita ihan samantekevinä. Samaa mieltä olen siitä, ettei suhteessa kumpikaan voi olla aina että "ihan sama"
:D

Meillä ei ollut perhettä, mutta kihloissa oltiin, yhdessä asuttiin, perheenlisäystä suunniteltiin, ja yhteisiä lemmikkejä oli. Siltikään mulle ei sanottu STOP vaikka olisin ehkä sitä nimenomaan kaivannutkin. No, ei mua enää se asia haittaa, tuolta ulkomaanreissulta kun jäi käteen jotain parempaa :whistle: .

No mie joudun kyllä myöntämään, että ei. Meillä ei mies tee läheskään kaikkea mitä pyydän. Ideoita (joita mulla on satapäin :laugh: ...) harvoin saavat hyväksynnän ja niistä käydään valtavasti vääntöä. Hänelläkin on ideoita, tuhansia ja taas tuhansia. Useimmiten en hyväksy niistä montakaan, koska ne ovat minusta järjettömiä. Me harvoin ollaan mistään samaa mieltä. Minä en ole taloni kuningatar... Mutta ei hänkään kuningas. Me ollaan itsevaltiaita, kaksi epädemokraattista diktatuuria, joista kumpikin ajaa omaa etuaan :laugh: Elkää ymmärtäkö väärin, minä rakastan sitä miestä. Eikä se minua (kamalan :D ) kaltoin kohtele :laugh:

Sori, mulla on tänään omaa kivaa ja halvat huvit :D

Yhteistyössä