Mies varasi hotelliyön, en halua lähteä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hittolainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hmmm";27652149]illalla vie ulos ja aamulla tulee viemään. meillä koira on joka ikinen päivä n. 9h yksin kun ollaan töissä. asiat on just niin vaikeita kuin niistä tekee.[/QUOTE]

No kuten toisessa viestissä sanoin, eiköhän siä hotellissa oltais vähän pitempään kuin sen 9h...

hmmm: Mun mies osaa itse käydä vessassa, ottaa jääkaapista ruokaa, osaa ulkoille itse ja soittaa itselleen ambulanssin jos tarvetta on.

Että kyllä periaatteessa, kylle se eläinten hyysääminen on tärkeämpää kuin hotellireissut

[QUOTE="hmmm";27652156]eli sulle eläimet on tärkeämpiä kuin mies ja teidän parisuhde. sano se miehellesikin ettei enää luule muuta.[/QUOTE]

Jaa, pitääkös ap:n todistaa päinvastainen jättämällä eläimet heitteille? Kyllä ap tässä se vastuuntuntoinen on ja sen mies keskenkasvuinen kakara.

[QUOTE="hmmm";27652168]no jos hotelli ei ole satojen kilometrien päässä niin on mahdollisuus vaikka käydä yöllä lenkittämässä. mä ainakin joustaisin kun mies on ajatellut jotain noin kivaa. ap voisi tulla vähän miestä vastaan.[/QUOTE]

Mä ymmärrän aloittajaa siinä, että en itsekään lähtisi jos koiralle ei olisi hoitajaa. Mutta mä nyt oonkin sitä mieltä ettei koiraa saa jättää jatkuvasti yksin (siis että eka olis päivän yksin, sitten kipaistais päästään se ulos, sit taas jäis yöks yksin, aamulla taas ulos ja sit taas yksin).

hmmm: Tiedätkö miten hevosen ruuansulatus toimii?

Vinkkinä, se saattaa vaikka ihan oikeasti kuolla jos ruokinnassa tapahtuu kerralla isoja heittoja.

Ahas, lienee kysymys Great Danesta:D

Tanskandoggi ei myöskään tarvitse lenkkiä öisin, tai ruokaakaan. Ja Tanskis on sen verta lapanen että päälle se ei käy, ellei antenniosasto oo entinen!

Mitä mä oikein luen täällä???
Ai kotieläimet tärkeämpiä kuin mies? SIITÄ en uskoisi olevan kyse.
Totta helvetissä pitää eläimet hoitaa, jos niitä on, ei niitä noin vaan jätetä hoidotta ja lähdetä extempore-hotellimatkoille.
Millaisia vastuuttomia ihmisiä tekin olette, jotka kehtaatte edes haukkua, jos toinen on huolissaan eläinten hyvinvoinnista, ai että pitäisi pistää etusijalle parisuhde ja mies.
Kyllä sen miehenkin pitäisi ymmärtää, että eläimet tarvitsevat hoitonsa, oli suhde kriisissä tai ei, ja niin teidänkin, jos on yhtään järkeä päässä.

kyllä se kotieläin sen yhden yön pärjää varmasti. mut ehkä olis tässä tapauksessa parempi että tää nainen menis vaan sen koiran kanssa naimisiin kun on noin vaikeeta.

Oot kyllä tyhmä ap. Toinen nähny vaivaa ja todella pistäny ilmeisesti parastaan, haluaa selvittää asiat ja yrittää parantaa sun oloas. Oot kyllä aika sika naiseks. Yleensä naiset aina ruikuttaa ja valittaa, kun eivät saa mieheltään mitään ja sitten, kun mies todella näkee vaivaa, niin saa paskaa niskaan tonneittain. Mistähän mahtaa johtua teijän suhteen ''kriisi'', taitaa olla sun omien korvien välissä se kriisi??

Ei, kun kyse on koirasta ja hevosista. Tiedätkö, hevonen? Sellainen melko iso eläin, neljä jalkaa ja turpa? Hirnuu ja hörisee? Sellainen eläin jonka vastalaukku on sen verran pieni, ja elimistö sen verran ruutineistaan tarkka, ettei sitä jätetä ihan miten vaan karsinaan seisomaan? Ja sellainen eläin, jonka ruuansulatus tarvitsee pakkasilla lämmintä vettä melkein jatkuvasti? Sellainen eläin jonka vatsavaivat vie ihan muutamassa tunnissa jos paha tuuri käy?

Ei, kun kyse on koirasta ja hevosista. Tiedätkö, hevonen? Sellainen melko iso eläin, neljä jalkaa ja turpa? Hirnuu ja hörisee? Sellainen eläin jonka vastalaukku on sen verran pieni, ja elimistö sen verran ruutineistaan tarkka, ettei sitä jätetä ihan miten vaan karsinaan seisomaan? Ja sellainen eläin, jonka ruuansulatus tarvitsee pakkasilla lämmintä vettä melkein jatkuvasti? Sellainen eläin jonka vatsavaivat vie ihan muutamassa tunnissa jos paha tuuri käy?

toivottavasti sun miehesi löytää naisen joka häntä arvostaa. eikö teillä muka ole ketään varalle hoitamaan eläimet jos joudutte lähtemään jonnekin yllättäen? sä et vaan halua mennä kun oot pikkumainen ja vittumainen tyyppi.

pyh: Ei me lähdetä minnekkään "yllättäen", meillä on tila tässä pyöritettävänä. Yksi luottoihminen todella siis on, mutta hällä nyt sattuu olemaan menoja.

Ihan oikeestiko vaikkapa ratsastustalleilla joku päivystää ja käy koko ajan antamassa hevosille vettä? keskellä yötäkin? kuulostaa ihan kauheelta sun elämä.

miten saat normaalisti nukuttua kun joudut valvomaan hevosen vierellä ja juottamaan lähes koko yön? ilmeisesti et käy töissä, koska hevonen ei mitenkään pärjäisi sitä aikaa yksin. tiesikö mies kaiken tämän ja silti varasi hotellin? no nyt ymmärrän sinuakin.

Hotelliyö on varmasti kiva silloin, kun suhteen ongelmana on joku "yhteinen vihollinen", eli vaikka nyt yhteisen ajan puute. Silloin tuollainen tuntuu varmasti luksukselta. Jos ongelma on keskinäisissä väleissä, voi hotelliyö pahimmassa tapauksessa olla aika helvetin piinallinen näytelmä. Eli hoidetaan ne ongelmat ensin puhumalla kotona ja sitten palkinnoksi mennään sinne hotelliin yhdessä nauttimaan, se toimii.

Ja eläimistä vouhkaajille. Kun niitä eläimiä otetaan, niistä huolehditaan. Yksi hotelliyö vs eläinten hyvinvointi..oikeastiko joku eläimen omistaja edes harkitsee sitä hotelliyötä? Jos, niin on peiliin katsomisen paikka.

hmmm. Ei siellä tallissa pnneksi nukkua tarvitse. 10h ne pärjää ihan hyvin vaikka olisi vesikuppi kaatunut. Hotellireissuun kaupunkiin illallisineen menee hippasen kauemmin kuin 10h. Asutaan siis maalla, jossei joku nyt tajunnut, ja tästä nyt on sinne hotelleihin hippasen matkaa.

Siis ymmärsinkö mä nyt oikein, että teillä ei ole lapsia ollenkaan, pelkästään näitä hienohipiäisiä eläimiä? Sitten on varmaan viisain erota, jos yhdestä hotelliyöstä tulee tämmöinen soppa...

Ihan käsittämättömiä vastauksia taas. Mies saa taas keksiä ihan mitä haluaa ja jalustalle pitää vaan nostaa kun "kun kerrankin MIES hemmottelee". Jos järjestäjänä olis ap tai kuka tahansa muu nainen niin eläimille olis hoitaja ja ehkä varoaikaakin lähtöön. Puhumattakaan tilannetajusta....

Mun paras ystävä oli pitkään kriisissä miehensä kanssa ja ehdotin heille monesti irtiottoa arjesta ja menemään hotelliin vaikka edes yöksi ja keskittymään vaan toisiinsa/parisuhteeseensa. Sanoin ottavani heidän lapsen hoitoon siksi ajaksi ja tarjouduin jopa maksamaan sen hotellin. Aina jommalla kummalla oli joku syy miksi ei voinut lähteä, kotona yrittivät muutamana iltana viettää ns.laatuaikaa ilman lasta ja loppujen lopuksi kumpikaan ei halunnut enää olla pystyyn kuolleessa suhteessa. Molemmilla alkoi kodin ulkopuolinen elämä ja ihmiset kiinnostamaan enemmän kuin se kotona paikoillaan pyörivä kulissi perhe-elämästä.

Ymmärrän ettei ap halua lähteä tuossa tilanteessa, vaikea olisi parisuhteeseen keskittyä jos ajatukset koko ajan pyörisi eläinten pärjäämisessä. Mutta muuten varmasti edes tuollainen pieni irtiotto tekisi varmasti hyvää. Ei se kerralla kaikkia ongelmia ratkaisisi mutta saattaisi auttaa nähdä toinen muualla kuin siinä kotiympäristössä ja niiden arkisten asioiden keskellä.

Joo on ihan helvetin mukava hotellireissu kun siitä sit pitää lähteä illalla kymmenen aikaan ulkoiluttamaan koiraa ja samaten aamulla kaheksan maissa syöttämään ja ulkoiluttamaan ja samoilla reissuilla hoitaa hevoset.

Kyllä nyt saatana sen äijän ois pitäny tajuta järkätä eläimille hoitajat! Ei niitä nyt kukaan vastuullinen eläimen omistaja jätä jonkun romanttisen hotellireissun takia hoitamatta. Ja hotellireissun voi aina siirtää sopivampaan ajankohtaan. Jessus!

Täällä ei moni vaikuta tajuavan, että ihmisen huolenpidosta riippuvaista eläintä ei noin vain jätetä yksin kotiin minkään hotelliloman ajaksi. Ei, vaikka kyseessä olisi vain yksi yö. Koira tarvitsee lenkkinsä ja ruokansa SÄÄNNÖLLISESTI, hevosen tarpeista nyt puhumattakaan. Minä en itse lähtisi lomalle, jos en voi olla varma omien lemmikkien hyvinvoinnista. Ei olisi lomaa minulle, kun stressaisin samalla lemmikeistäni jotka ovat meillä myös perheenjäsenen arvossa. On myös olemassa lainsäädäntö, joka kieltää jättämästä lemmikkejä heitteille. Se jollekkin "vain eläin" on elävä ja tunteva olento eikä mikään kodin esineisiin kuuluva juttu.

Ap, ihan oikein päätetty. Olisi miehesi voinut miettiä tuon lemmikkiasian etukäteen. Lapsellista loukkaantua tuollaisesta.

Eläin ei ole lelu, jonka voi hylätä hetkeksi "kaappiin" kun aika ei riitä!

Jenis: Ei ole kotona asuvia lapsia.

Juurikin se että tämmöinen soppa syntyy. Jotenkin sitä kuvitelisi, että jos toinen oikeasti haluaisi parisuhdetta edistää, niin olisi harmitellut että hotellireissu ei onnistunut, oltaisiin lämmitetty sauna ja laiteltu niitä kynttilöitä makuuhuoneeseen ja vaikka raahattu jääkaappi makkariin tuomaan minibaarin tunnelmaa. Mutta ei. Meillä tälläisistä (ja ihan mistä vain) asioista mökötetään, paiskotaan ovia, raivotaan, haukutaan ja päätetään erota. Tai siis toinen meistä. Minä yritän aikani sovitella, ja sitten painun sohvalle nukkumaan sen armahaisen koirani kanssa.. Se ei sentään mua hauku.

Yhteistyössä