H
heh
Vieras
joo no meil on varmaa joku 100 paitaa...ja ainakin 30 housut jhenjne! ehka vahan liikaa mut on vaa kertynyt!
onnex oon yksin ni kukaa ei valita mistaa mittaa! 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja iina:Miksi te ette käytä ruokalappuja ja kunnon essuja lapsillanne jotta yöpuvut ei menisi aamupuurosta likaisikssi??? Meillä on usein päällä hihallinen ruokalappu, ja ei taatusti mene ruokaa paidalle. Ja poika saa syödä ja sotkea itse. Ja kun minä syötän, niin voi olla pienempikin tavallinen ruokalappu päällä.
Vaatteet menisi samantien pesuun 5krt päivässä jos meillä ei tehtäisi näin. Minä nimittäin en siedä ollenkaan likaisia vaatteita. En edes pieniä tahroja. SAman tien menisi pesuun...
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:No eihän 7paitaa meidän pikkupossulle riittäs edes moneksi päivää ja ikää kohta se 1,5v. Kyl sitä vaatetta saa olla ellei kokoajan halua pyykätä ja raajat venyy sitä tahtia että aina lyhyet hihat/lahkeet.
no niin!
Enää en kyllä uskalla yhtään paitaa noiden 7kpl lisäksi ostaa, ettei ukko hermostu... mutta niitä housuja on PAKKO ostaa...
Alkuperäinen kirjoittaja iina:Miksi te ette käytä ruokalappuja ja kunnon essuja lapsillanne jotta yöpuvut ei menisi aamupuurosta likaisikssi??? Meillä on usein päällä hihallinen ruokalappu, ja ei taatusti mene ruokaa paidalle. Ja poika saa syödä ja sotkea itse. Ja kun minä syötän, niin voi olla pienempikin tavallinen ruokalappu päällä.
Vaatteet menisi samantien pesuun 5krt päivässä jos meillä ei tehtäisi näin. Minä nimittäin en siedä ollenkaan likaisia vaatteita. En edes pieniä tahroja. SAman tien menisi pesuun...