mies valehteli päin näköö ekan kerran 10 vuoteen.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tai mistä mä enää tiedän paljonko se on valehdellu mut nyt jäi kiinni.
sanoi VIISI TUNTIA sitten menevänsä porukoilleen tekeen isänsä kans yhden laskun. äsken sit mun kaveri soitti et mun mies on paikallisessa ja soitin miehelle joka sujuvasti sanoi olevansa porukoillaan et tulee kohta.
mä aidosti otin tän nyt aika raskaasti. haistakoon paskan.

No tasan varmasti ei ollu eka kerta jos täysin sujuvasti ja häkeltymättä valehteli. Mietipä vaan montako kertaa on sulle ennen puhelimessa täysin tyynesti ladellu palturia.

Mulle kävi eksän kanssa ihan samalla lailla. Viiden vuoden jälkeen sain sen kiinni valehtelemassa täysin kirkkain silmin ja tottuneesti. Kun aloin vähän seurailla niin huomasin sitten että sitä pajunköyttä tuli miltein päivittäin jostain asiasta. Lopulta tajusin lähteä.

Kukaan ei valehtele sujuvasti jos ei ole tottunut valehtelija. Kysypä tänään kun palaa että no mitäs, eikö sua huvittais paikalliseen lähtee näin lauantain kunniaksi, kun et oo pitkään aikaan ollu. Katopa mitä se siihen säveltää.

Alkuperäinen kirjoittaja w:
JOs se suunnitelee huomiseksi jotain yllätystä?

Jossain baarissa oluttuopin kera vai? Älä naurata. Aika iso yllätys tosin voi tulla, jos ap:n silmät alkavat avautumaan herran rehellisyyden suhteen. Jos noin sujuvasti valehtelee, niin tuskin oli ensimmäinen kerta.

Kuuluiko taustalta jotain hälyä, kun soitit miehelle? Jos kaverisi näki väärin?

Alkuperäinen kirjoittaja dfdf:
Alkuperäinen kirjoittaja w:
JOs se suunnitelee huomiseksi jotain yllätystä?

Jossain baarissa oluttuopin kera vai? Älä naurata. Aika iso yllätys tosin voi tulla, jos ap:n silmät alkavat avautumaan herran rehellisyyden suhteen. Jos noin sujuvasti valehtelee, niin tuskin oli ensimmäinen kerta.

Kuuluiko taustalta jotain hälyä, kun soitit miehelle? Jos kaverisi näki väärin?

ei kuulunu hälyä, mutta kaveri oli myös paikallisessa ja oli ollu jutulla mun miehen kanssa... on voinu olla vaikka tupakilla kun soitin.

No onko vähän pöljä mies, jos su kaveris on sitä jututtanut ja sanoo silti olevan muualla kuin paikallisessa! Meinaa, et se sun kaveris ei vois mainita sulle asiasta mitään? No vissiin sitä miehen logiikkaa :D

Kyllä sujuvasti voi valehdella vaikkei kokenut valehtelija olekaan. Aikoinamme mieheni tivasi minulta uudelleen ja uudelleen missä iässä ja kenen kanssa ja miten olin menettänyt neitsyyteni! Siis ihan totta. Tivasi ja tivasi. oli ihan sairasta ja ei uskonut kun sanoin etten ala avautumaan asioista jotka eivät sille kuulu. Lopulta puhuin ihan puutaheinää että saisin sen pois niskastani vaikken mikään valhtelija olekaan. Joskus vaan tuntuu että tulee tällaisia pakkotilanteita.

Miten on, olisitko nostanut kovan metelin jos mies olisi sanonut menevänsä tapaamaan kaveriaan? Rajoitatko palon miehen menoja?

Yhteistyössä