Taas sarjassamme Maailman pas.kimmat miehet -tapahtuu:

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kisulit
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

Kisulit

Vieras
Ex petti, valehteli raskaamman kautta jne viisi vuotta, nyt ollaan omassa asunnossa lasten kanssa mutta se vaan jatkuu.
Soitin päivähoitomaksuista toimistoon, ja mies kertomansa mukaan soitti myös niistä päivähoitomaksuista, mitkä on siis miehen oman lapsen mut mun nimissä mennyt perintään.
Niitä ei kuulema enää voi siirtää miehelle!
Mies vielä sanoi, et jos olen ystävällinen ja annan hänen tekonsa anteeksi, voi AUTTAA meitä....
Siis voi vit.tu sanon mä!!!! |O
Mäkö maksan hänen lapsestaan monta tonnia!!!!

Ja musta on väärin, että meille naisille voidaan tehdä vaikka miten pas.ka.maisia tekoja! Tekis mieli kertoa teille mun suunnitelmani, mut ehkä kerron vasta kun se toteutuu.

Sen verran voin kertoa, että yksi exän uhreista yritti itsemurhaa miehen takia. Tästä on jo aikaa vuosia. Mä olin just alkanut seurustelemaan miehen kanssa, ja tää nainen oli samoissa pikkujoulubileissä. Itse asiassa meitä oli neljä naista, mut ei tiedetty toisistamme.
Mies oli valehdellut niin rankasti, ja kun tää nainen näki et mä pussasin miestä, hän yritti hypätä parvekkeelta...
mies vielä sanoi kaikille, et toi on mielisairas jne, siis siitä naisesta.
Teidän on ehkä vaikeeta kuvitella, miten joku voi uskoa siihen, mut ette olekaan tavanneet maailman parhainta valehtelijaa ikinä.

Yhteistyössä