Mies, väittää toista, vaikka itse näin

• Viestiketjun aloittaja Todellahämmentynyt
  • Ensimmäinen viesti
Todellahämmentynyt
Mikä siis on miehen motiivi?
Mun piti vielä kiertää vaatteita katsomassa, mies meni maksaa jo omat ostokset. muutim kuitenkin mieltäni. kun tulin kassa jonoon, mies oli juuri vuorossa, katsoi kassatyttöä silmiin ja kassatyttö hänen silmiin molemmat nauroivat ja juttelivat, siis ihan sen oloisesti kuin baarissa juuri tavanneet jotka on kiinnostunut toisesta.

Kun mies huomasi mut hymy hyyty samalla sekunnilla , ihan kuin olisi saanut kylmät vedet naamalle. sen sijaan että mies olis jäänyt odottaa mua siihen kassan jälkeen käveli hän hyvin reippaasti pois paikalta.

Nyt mies väittää että hän ei ole jutellut kassa tytön kanssa, he ei ole nauraneet yhdessä. ilme ei muuttunut kun näki mut. eikä ilmeisesti käyttäytynyt muutenkaan oudosti, esimerkiksi siis ei kiirehtinyt pois paikalta. sen sijaan että olis odottanut mua.

Mä en tajua mikä järki sen on valehdella, miksi valehtelee,,? mitä mä en tajua?

Ihan todella kummallista etenkin se että poistu kiireesti paikalta. oltiin sentään yhdessä tultu, 60km päästä ostoksille ja tää ravaa kulman taa . Ja kiven kovaan väittää
Tilannetta toiseksi mitä oli . miksi???

vierailija
Sattuu päähän taas. Mistä perkeestä kuvittelet, että anonyymillä nettipalstalla pyörivät tolvanat, jotka eivät sinua eivätkä miestäsi eivätkä kassahenkilöä tunne eivätkä tapaustakaan ole nähneet voivat aavistaakaan mistä tässä sinun tarinassasi on kyse ja mitä on oikeasti tapahtunut ja mikä on totta ja mikä ei. Tämä on sinun yksipuolinen kertomuksesi jostain asiasta mistä et itsekään tiedä mitä ajatella. Ja naistenko pitäisi tulkita miehen käytöstä oikein? Good fucking luck. :LOL:

Mitä hele-vetin selvänäkijöitä jotkut naiset kuvittelevat toisten ihmisten olevan? Millä tavalla luulet, että tällä palstalla tuon stoorin pohjalta esitetyt mielipiteet auttavat ja johdattavat sinua oikeasn suuntaan elämässäsi?

Ei jumalauta, en voi käsittää. Kekkosen kuolemattomia sanoja lainatakseni:

Saatanan tunarit.

vierailija
Nyt on pahat purjeessa. Jokainen keskustelee välttämättömiä, mutta tuo että kieltää kaiken ja ennnen kaikkea, että jähmettyy kiinni jäätyään, niin ei todellakaan hyvältä kuulosta. Sinun todellakin pitää olla Nainen ja tehdä omat liikkeet. Tilanne on äärimmäisen paha...

• Tykkää
Reactions: Kuuloke-Esko
Olennainen kysymys on, miten ap. olisi reagoinut, jos mies kieltämisen sijaan olisi sanonut: "Kyllä, juttelin sen kanssa kun se oli niin hyvännäköinen. Todella vetävän oloinen, meinasin unohtaa että olen vakisuhteessa."
Jos mies tietää, että edellisen kaltaisesta rehellisyydestä olisi seurannut p-myrsky, voi asian kieltäminen olla valittu pienempi paha.

Toinen mahdollisuus on se, että mies on oppinut pakenemaan epämiellyttävistä tilanteista kieltämällä kaiken riippumatta todisteista. Tunnen naisen, joka toimii näin - kieltää minkä tahansa arvostelun tai syytöksen, vaikka todiste päinvastaisesta olisi samaan aikaan suoraan nenän edessä.

Mulla on tapana hymyillä ja jutella jokaisen asiakaspalveluhenkisen kassahenkilön kanssa mutta en mä niitä hetkiä jälkikäteen muista ellen oikein pinnistele.

Mies sanoi luultavasti kiitos ja vastasi hyvänpäivänjatkotoivotukseen samoin ja siinä se sit olikin.

Ei kai sulla ole tapana järjestää mustasukkaisuusdraamaa vähän joka käänteessä ja ylianalysoitua miehen tekemisiä ja menemisiä? se on paha, jos parisuhteessa ei ole pätkääkään luottamusta, kannattaako sellaista jatkaa?

vierailija
Minun mielestäni kuulostaa siltä, että mies on ihan normaaliin tapaan vaihtanut pari ystävällistä sanaa asiakaspalvelijan kanssa ja sen jälkeen kiirehtinyt pois tieltä. Tuskin edes huomasi sinua, kun kerran sanoit meneväsi vielä muualle, joten ei osannut katsoa sinua jonosta.

Vähän haiskahtaa kuin olisit turhasta mustasukkainen ja mies tietää tämän. Mistä ihmeestä repäisit sen, että mies olisi tavannut kassahenkilön baarissa? Kuulostaa sairaalloisen mustasukkaisen ihmisen ajatusmaailmalta. Oma exäni kuvitteli, että jopa esimieheni yrittää iskeä minua, kun sain uuden pätkän töitä. Ei tuollaisessa tilanteessa voi muuta kuin kieltää asia, koska siinä ei ole taustalla mitään, mitä kysyjä kuvittelee.

mies43v
Eilen nuori kaupan kassatyttö hymyili minulle ja jutteli niitänäitä iloisesti. Tarkoittaahan tämä siis sitä, että meillä on nyt suhde ja hän haluaa rakastella kanssani intohimoisesti? Voi kunpa vaimoni ei saisi tietää!

En heti tajunnut, vaan lankesin nuoren naisen petolliseen ansaan erehtymällä hymyilemään ja juttelemaan hänelle myös. Tämä on nyt siis menoa ja suhteemme on sinetöity!

Jatkossa lienee viisainta hoitaa kaikki mahdolliset shoppailut ihan itekseen tai jos on pakko parina mennä, niin molemmille ravurin silmälaput.

Oikeesti, se että on kohtelias jopa kassaneidille ja levittää iloisuutta ja hyvää mieltä ei ole sinulta eikä keneltäkään muulta pois. Se on vain kohteliaisuutta, käytöstapoja.

Yhteistyössä