R
Rukoilijasirkka
Vieras
Jos toinen epäilee, niin silloin luotettavuus pitää todistaa. Menkää vaan siihen isyystestiin, eihän se haittaa, jos ap kerran puhuu totta.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Meillä kävi samalla lailla... Loukkaannuin myös ihan saatanasti, kun ikinä en ole pettänyt.
No, testi tehtiin ja sen jälkeen oli äijä nolona ja mä olen siitä muistuttanut monta kertaa... Meidän avioliitto on sen jälkeen ollut aika huonossa jamassa... Siitä on nyt 3v. Ikinä en sitä anna anteeksi, mutta onpahan nyt äijällä varmuus että on muksun isä. Lapselle parempi näin, mutta mua vituttaa ja satuttaa vieläkin. Anna tehdä testi ja mieti sitten miltä sinusta tuntuu, haluatko vielää jatkaa suhdetta... Jaksamisia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miettikääs tädit toisinpäin jos itse epäilistte miestä jostain ja se loukkaantuisi siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miettikääs tädit toisinpäin jos itse epäilistte miestä jostain ja se loukkaantuisi siitä.
Eli ap voisi pyytää mieheä näyttämään kännykkänsä sisällön![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Meillä kävi samalla lailla... Loukkaannuin myös ihan saatanasti, kun ikinä en ole pettänyt.
No, testi tehtiin ja sen jälkeen oli äijä nolona ja mä olen siitä muistuttanut monta kertaa... Meidän avioliitto on sen jälkeen ollut aika huonossa jamassa... Siitä on nyt 3v. Ikinä en sitä anna anteeksi, mutta onpahan nyt äijällä varmuus että on muksun isä. Lapselle parempi näin, mutta mua vituttaa ja satuttaa vieläkin. Anna tehdä testi ja mieti sitten miltä sinusta tuntuu, haluatko vielää jatkaa suhdetta... Jaksamisia!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miettikääs tädit toisinpäin jos itse epäilistte miestä jostain ja se loukkaantuisi siitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Meillä ei ole tarvittu isyystestiä, koska lapsien korvissa on samanlaiset rustopallukat kuin isällään ja ovat isänsä näköisiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Miettikääs tädit toisinpäin jos itse epäilistte miestä jostain ja se loukkaantuisi siitä.
Jos mä epäilisin miestäni jostain älyttömästä, vaikkapa siitä että sillä on suhde mun mutsin tai oman siskonsa kanssa, niin tottakai se loukkaantuisi ja pahasti. Pitäisi mua idioottina, ja mun pisteet laskisi sen silmissä roimasti.
Ihan yhtä idioottimaista, uskomatonta ja typerää olisi se, että mies alkaisi vaatimaan isyystestiä, vaikka sillä ei ole minkäänlaista syytä epäillä isyyttään. Ei mitään perusteita sille, miksi se kuvittelisi mun pettäneen.
Oli se älytön epäilys sitten mun tai miehen puolelta, niin kyllä se tekisi ison loven meidän suhteeseen, ja luottamus & kunnioitus tuskin palaisivat ikinä ennalleen.
peesin tätä.Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Ymmärrän, että sinua loukkaa, kun katsot asiaa siltä kantilta, että nyt sinua epäillään pettämisestä. En usko, että mies ajattelee asiaa tuosta näkökulmasta, vaikka käytännössä asia sitä tarkoittaakin. Luulen, että hän tosiaan ajattelee, että ikinä ei pahimmassakaan tilanteessa tulevaisuudessa tarvitse asialle uhrata yhtään ajatusta, eikä tosiaan kukaan pääse vittuilemaan. Se on vähän niinkuin diplomi, että hän on MINUN. En tiedä ymmärsitkö, mitä ajan takaa, vaikea selittää, mutta sinuna en ottaisi henkilökohtaisesti vaan tekisin testin.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Meillä ei ole tarvittu isyystestiä, koska lapsien korvissa on samanlaiset rustopallukat kuin isällään ja ovat isänsä näköisiä.
Ja jos lapset olisi sun näköisiä, niin teillä olisi tehty isyystestit, vai?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan toi totta. Mutta jos vaan pystyy todistaa olevansa ihan syytön, niin eikö se kuitenkin kannata, vaikka se epäilys olis ihan tyhmä? Sen jälkeen ne tyhmät epäilyt varmasti vähenee, kun sitä epäilijää varmasti nolottaa ja kaduttaa sen jälkeen.
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:Meillä kävi samalla lailla... Loukkaannuin myös ihan saatanasti, kun ikinä en ole pettänyt.
Kiitos sinulle kun kerroit oman kokemuksesi *hali* miten tämä testi sitten tehdään, verestäkö? ja minkälainen paperisota siitä tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja juuei:peesin tätä.Alkuperäinen kirjoittaja winhis:Ymmärrän, että sinua loukkaa, kun katsot asiaa siltä kantilta, että nyt sinua epäillään pettämisestä. En usko, että mies ajattelee asiaa tuosta näkökulmasta, vaikka käytännössä asia sitä tarkoittaakin. Luulen, että hän tosiaan ajattelee, että ikinä ei pahimmassakaan tilanteessa tulevaisuudessa tarvitse asialle uhrata yhtään ajatusta, eikä tosiaan kukaan pääse vittuilemaan. Se on vähän niinkuin diplomi, että hän on MINUN. En tiedä ymmärsitkö, mitä ajan takaa, vaikea selittää, mutta sinuna en ottaisi henkilökohtaisesti vaan tekisin testin.
Luulen, että ensin ajattelisin kuten ap, mutta tuossa yllä on myös ihan järellistä tekstiä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Onhan toi totta. Mutta jos vaan pystyy todistaa olevansa ihan syytön, niin eikö se kuitenkin kannata, vaikka se epäilys olis ihan tyhmä? Sen jälkeen ne tyhmät epäilyt varmasti vähenee, kun sitä epäilijää varmasti nolottaa ja kaduttaa sen jälkeen.
Mä, kuten jo aikaisemmin totesin, kyllä suostuisin siihen testiin, mutta silti meidän suhde olisi aika lailla tiensä päässä.
Ei se isyystestin tulos mitenkään palauttaisi mun kunnioitusta ja luottamusta miestä kohtaan. Kyllä sen pitäisi tietää nämä asiat muutenkin. Ja jos se on minusta niin epävarma, valmis ajattelemaan vaimostaan noin pahaa juttua, niin goodbye vaan. Mies olisi tehnyt itsensä niin typeräksi mun silmissä etten mä enää haluaisi sellaisen kanssa elää. Maku olisi mennyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:Jos toinen epäilee, niin silloin luotettavuus pitää todistaa. Menkää vaan siihen isyystestiin, eihän se haittaa, jos ap kerran puhuu totta.