Mies vaatii isyystestiä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Meillä kävi samalla lailla... Loukkaannuin myös ihan saatanasti, kun ikinä en ole pettänyt.
No, testi tehtiin ja sen jälkeen oli äijä nolona ja mä olen siitä muistuttanut monta kertaa... Meidän avioliitto on sen jälkeen ollut aika huonossa jamassa... Siitä on nyt 3v. Ikinä en sitä anna anteeksi, mutta onpahan nyt äijällä varmuus että on muksun isä. Lapselle parempi näin, mutta mua vituttaa ja satuttaa vieläkin. Anna tehdä testi ja mieti sitten miltä sinusta tuntuu, haluatko vielää jatkaa suhdetta... Jaksamisia!!!

Nyt miut kyllä varmaan kivitetään mutta...

Meilläkin haluttiin isyystesti, ja alkuun vähän kyllä nakersi kun en ollut saanut kunnon selvitystä asialle. Mies/isä haluaa kuitenkin vain mustaa valkoisella siitä että lapsi on todella hänen, eikä missään kohtaa kenelläkään ole mitään sanavaltaa asiaan.
Aloinpa sitten miettiä asiaa hänen kannaltaan... Mistä mies muuten voi varmuudella tietää että lapsi on hänen? Meidän tapauksessa(kaan ) ei kummankaan puolelta ole mitään epäilystä lapsen isästä, mies vain haluaa saada kaipaamansa varmistuksen ja sen hänelle suon ilomielin.

Mene ja tiedä, ehkä miun on helppo ymmärtää kun itselläni meni koko raskaus ja vähän päälle miettiessä "onko siellä edes ketään" tai "onkohan tämä nyt varmasti minun".
Ei meinaa uskoa todeksi tätä, lapsi kun on aina ihme :)

Alkuperäinen kirjoittaja mä vaan:
Meillä kävi samalla lailla... Loukkaannuin myös ihan saatanasti, kun ikinä en ole pettänyt.
No, testi tehtiin ja sen jälkeen oli äijä nolona ja mä olen siitä muistuttanut monta kertaa... Meidän avioliitto on sen jälkeen ollut aika huonossa jamassa... Siitä on nyt 3v. Ikinä en sitä anna anteeksi, mutta onpahan nyt äijällä varmuus että on muksun isä. Lapselle parempi näin, mutta mua vituttaa ja satuttaa vieläkin. Anna tehdä testi ja mieti sitten miltä sinusta tuntuu, haluatko vielää jatkaa suhdetta... Jaksamisia!!!

Ei ihme jos suhde huonossa jamassa, kun et ole kyennyt antamaan anteeksi. Tarkoittaa sitä, että et hyväksy mieheltä epävarmuuden tunteita :(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Miettikääs tädit toisinpäin jos itse epäilistte miestä jostain ja se loukkaantuisi siitä.

Eli ap voisi pyytää mieheä näyttämään kännykkänsä sisällön :)

Niin. Mä ainakin kysyn heti mieheltä, jos mua epäilyttää joku ja tietysti se silloin todistaa, että epäilys oli väärä. Sama toisinpäin. Musta se vaan on rehellisyyttä.

Kiitos sinulle kun kerroit oman kokemuksesi *hali* miten tämä testi sitten tehdään, verestäkö? ja minkälainen paperisota siitä tulee?

Miettikääs tädit toisinpäin jos itse epäilistte miestä jostain ja se loukkaantuisi siitä.

Jos mä epäilisin miestäni jostain älyttömästä, vaikkapa siitä että sillä on suhde mun mutsin tai oman siskonsa kanssa, niin tottakai se loukkaantuisi ja pahasti. Pitäisi mua idioottina, ja mun pisteet laskisi sen silmissä roimasti.

Ihan yhtä idioottimaista, uskomatonta ja typerää olisi se, että mies alkaisi vaatimaan isyystestiä, vaikka sillä ei ole minkäänlaista syytä epäillä isyyttään. Ei mitään perusteita sille, miksi se kuvittelisi mun pettäneen.

Oli se älytön epäilys sitten mun tai miehen puolelta, niin kyllä se tekisi ison loven meidän suhteeseen, ja luottamus & kunnioitus tuskin palaisivat ikinä ennalleen.

Meillä ei ole tarvittu isyystestiä, koska lapsien korvissa on samanlaiset rustopallukat kuin isällään ja ovat isänsä näköisiä.

Ja jos lapset olisi sun näköisiä, niin teillä olisi tehty isyystestit, vai? :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:

Jos mä epäilisin miestäni jostain älyttömästä, vaikkapa siitä että sillä on suhde mun mutsin tai oman siskonsa kanssa, niin tottakai se loukkaantuisi ja pahasti. Pitäisi mua idioottina, ja mun pisteet laskisi sen silmissä roimasti.

Ihan yhtä idioottimaista, uskomatonta ja typerää olisi se, että mies alkaisi vaatimaan isyystestiä, vaikka sillä ei ole minkäänlaista syytä epäillä isyyttään. Ei mitään perusteita sille, miksi se kuvittelisi mun pettäneen.

Oli se älytön epäilys sitten mun tai miehen puolelta, niin kyllä se tekisi ison loven meidän suhteeseen, ja luottamus & kunnioitus tuskin palaisivat ikinä ennalleen.

Onhan toi totta. Mutta jos vaan pystyy todistaa olevansa ihan syytön, niin eikö se kuitenkin kannata, vaikka se epäilys olis ihan tyhmä? Sen jälkeen ne tyhmät epäilyt varmasti vähenee, kun sitä epäilijää varmasti nolottaa ja kaduttaa sen jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Ymmärrän, että sinua loukkaa, kun katsot asiaa siltä kantilta, että nyt sinua epäillään pettämisestä. En usko, että mies ajattelee asiaa tuosta näkökulmasta, vaikka käytännössä asia sitä tarkoittaakin. Luulen, että hän tosiaan ajattelee, että ikinä ei pahimmassakaan tilanteessa tulevaisuudessa tarvitse asialle uhrata yhtään ajatusta, eikä tosiaan kukaan pääse vittuilemaan. Se on vähän niinkuin diplomi, että hän on MINUN. En tiedä ymmärsitkö, mitä ajan takaa, vaikea selittää, mutta sinuna en ottaisi henkilökohtaisesti vaan tekisin testin.
peesin tätä.

Luulen, että ensin ajattelisin kuten ap, mutta tuossa yllä on myös ihan järellistä tekstiä.

Meillä ei ole tarvittu isyystestiä, koska lapsien korvissa on samanlaiset rustopallukat kuin isällään ja ovat isänsä näköisiä.

Ja jos lapset olisi sun näköisiä, niin teillä olisi tehty isyystestit, vai? :o

No ei, onhan ne munkin näköisiä. Eikä ole ollut sellasta epäilyä koskaan, mitä nyt jossain ihan kamalan riidan keskellä. Kyl mä tajuan sen, että toi epäilys on tyhmä ja loukkaava. Mut sitpä se mies näkis.

Mies tilas ulkomailta testipaketin ja siinä oli koepuikko (topsistikku) jota pyöritettiin suun limakalvoilla ja laitettiin pussiin. Tämä tehtiin vanhemmille ja vauvalle. Ne lähettiin takas ulkomaille ja tulos tuli postissa ja sp:nä jonkin ajan kuluttua, olisko ollut 2kk...
Ja sä jonka mielestä mä en muka hyväksy miehen epävarmuutta, niin ei ole kyse siitä! Jos sulle ei ole tehty näin, ET VOI tietää miltä se oikeesti tuntuu! Joten älä arvostele!

Onhan toi totta. Mutta jos vaan pystyy todistaa olevansa ihan syytön, niin eikö se kuitenkin kannata, vaikka se epäilys olis ihan tyhmä? Sen jälkeen ne tyhmät epäilyt varmasti vähenee, kun sitä epäilijää varmasti nolottaa ja kaduttaa sen jälkeen.

Mä, kuten jo aikaisemmin totesin, kyllä suostuisin siihen testiin, mutta silti meidän suhde olisi aika lailla tiensä päässä.
Ei se isyystestin tulos mitenkään palauttaisi mun kunnioitusta ja luottamusta miestä kohtaan. Kyllä sen pitäisi tietää nämä asiat muutenkin. Ja jos se on minusta niin epävarma, valmis ajattelemaan vaimostaan noin pahaa juttua, niin goodbye vaan. Mies olisi tehnyt itsensä niin typeräksi mun silmissä etten mä enää haluaisi sellaisen kanssa elää. Maku olisi mennyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:

Kiitos sinulle kun kerroit oman kokemuksesi *hali* miten tämä testi sitten tehdään, verestäkö? ja minkälainen paperisota siitä tulee?

No ei edes mikään paperisota, vaan äidistä, lapsesta ja isästä otetaan verikoe. Lähetteen kirjoittaa lastenvalvoja.

En mä sanois, että luottamuspula. Sillä on siihen oikeus, ja se haluaa varmaan mustaa valkosella. Mä ainakin haluaisin, jos oisin mies. Äiti on aina äiti kun mahassaan kantaa, mut isä on isä vaan sanojen perusteella. Sehän on ihan vaan reilua, et jos isä kerran haluaa niin se vois olla isä ihan todistetustikin.

Alkuperäinen kirjoittaja juuei:
Alkuperäinen kirjoittaja winhis:
Ymmärrän, että sinua loukkaa, kun katsot asiaa siltä kantilta, että nyt sinua epäillään pettämisestä. En usko, että mies ajattelee asiaa tuosta näkökulmasta, vaikka käytännössä asia sitä tarkoittaakin. Luulen, että hän tosiaan ajattelee, että ikinä ei pahimmassakaan tilanteessa tulevaisuudessa tarvitse asialle uhrata yhtään ajatusta, eikä tosiaan kukaan pääse vittuilemaan. Se on vähän niinkuin diplomi, että hän on MINUN. En tiedä ymmärsitkö, mitä ajan takaa, vaikea selittää, mutta sinuna en ottaisi henkilökohtaisesti vaan tekisin testin.
peesin tätä.

Luulen, että ensin ajattelisin kuten ap, mutta tuossa yllä on myös ihan järellistä tekstiä.

No just tätä mie yritin sanoa, kirjoittamalla en sitä saanut aikaiseksi..

Isyystestithän muuten maksaa ihan hunajaa jos on naimisiin astikka ehtinyt, avoliitossa saa ilmaiseksi lähetteen kun pyytää lastenvalvojalta isyyden tunnustamista tehtäessä.

Mä, kuten jo aikaisemmin totesin, kyllä suostuisin siihen testiin, mutta silti meidän suhde olisi aika lailla tiensä päässä.
Ei se isyystestin tulos mitenkään palauttaisi mun kunnioitusta ja luottamusta miestä kohtaan. Kyllä sen pitäisi tietää nämä asiat muutenkin. Ja jos se on minusta niin epävarma, valmis ajattelemaan vaimostaan noin pahaa juttua, niin goodbye vaan. Mies olisi tehnyt itsensä niin typeräksi mun silmissä etten mä enää haluaisi sellaisen kanssa elää. Maku olisi mennyt.

Näin minäkin ajattelen, että voinko tosiaan ajatella tuon testin jälkeen että tuossa on mies jota rakastan ja kunnioitan kun hän ei itsekään näytä minua kunnioittavan sen vertaa..

Jos toinen epäilee, niin silloin luotettavuus pitää todistaa. Menkää vaan siihen isyystestiin, eihän se haittaa, jos ap kerran puhuu totta.

Vähän samoilla linjoilla.
Mä tarjosin miehelle mahdollisuutta, että voidaan tehdä isyystesti jos hän haluaa ettei tulevaisuudessa ala mietityttämään tai jotain. Ei halunnut.
Ei mua olisi haitannut vaikka olisikin halunnut, sitten se olisi tehty ja sillä sipuli.

Me siis ollaan parisuhteessa eikä muita miehiä ole todellakaan ollut.

Jos olisin mies niin haluaisin kyllä testin itsekin teettää. Äiti kun voi aina olla varma äitiydestään, mutta miehellä isyys on kiinni luottamuksesta naiseensa. Itse en pitäisi testiä niinkään epäluottamuslauseena ja epäilyksenä että nyt on käyty vieraissa vaan vain varmistuksena sille että ei koskaan huonoina hetkinäkään epäillä. Olisi ihan hyvä jos kaikkien lasten isyys selvitettäisiin automaattisesti, taitaa tosin olla vielä aika kallista puuhaa.

Yhteistyössä