K
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:ai ihan jatkuvasti vai vaan tänään?
Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Anemia, stressi, masennus tms. melkein ehottasin että alkuraskauden vaivoja, mutta kun kerran mies on![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Anemia, stressi, masennus tms. melkein ehottasin että alkuraskauden vaivoja, mutta kun kerran mies on![]()
Tätä minäkin jo mietin, kun mulla on menkat myöhässä![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:onko sressiä töissä? lomautus/irtisanomisuhka tai jotain muuta mullistavaa?
Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:onko sressiä töissä? lomautus/irtisanomisuhka tai jotain muuta mullistavaa?
On kaikenlaista huolta
Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:Moikka!
Mun mies ihan samanlainen paitsi että hän on ollut AINA väsynyt. Joka päivä sen on saatava nukkua päiväunet vaikka olisi pitkät yöunet takana. Tai helppo päivä. Ja vaikka nukkuisi päiväunet on sitli väsynyt.
Olen koittanut passittaa lääkäriin muttei vaan saa aikaa varattua.
Voinko mä varata sen sille?
Osaako joku sanoa mikä sillä vois olla?
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:nuo kilpparijutut oireilee myös muilla lailla.
Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:Moikka!
Mun mies ihan samanlainen paitsi että hän on ollut AINA väsynyt. Joka päivä sen on saatava nukkua päiväunet vaikka olisi pitkät yöunet takana. Tai helppo päivä. Ja vaikka nukkuisi päiväunet on sitli väsynyt.
Osaako joku sanoa mikä sillä vois olla?
Jo se vaan tarttee enemmän unta jos kerran aina on ollut sellainen
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:.
Voit, mutta et voi mennä sinne sen puolesta.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:.
Voit, mutta et voi mennä sinne sen puolesta.![]()