Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:ai ihan jatkuvasti vai vaan tänään?
Tätä minäkin jo mietin, kun mulla on menkat myöhässäAlkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Anemia, stressi, masennus tms. melkein ehottasin että alkuraskauden vaivoja, mutta kun kerran mies on
No niin, katos jos se on myötätunnosta väsyny :saint:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Tätä minäkin jo mietin, kun mulla on menkat myöhässäAlkuperäinen kirjoittaja Matami-Mutkula:Anemia, stressi, masennus tms. melkein ehottasin että alkuraskauden vaivoja, mutta kun kerran mies on
Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:onko sressiä töissä? lomautus/irtisanomisuhka tai jotain muuta mullistavaa?
no luulenpa että kyse tuosta. miehillä harvemmin anemiaa ja nuo kilpparijutut oireilee myös muilla lailla.Alkuperäinen kirjoittaja Ap:Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:onko sressiä töissä? lomautus/irtisanomisuhka tai jotain muuta mullistavaa?
On kaikenlaista huolta
Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:Moikka!
Mun mies ihan samanlainen paitsi että hän on ollut AINA väsynyt. Joka päivä sen on saatava nukkua päiväunet vaikka olisi pitkät yöunet takana. Tai helppo päivä. Ja vaikka nukkuisi päiväunet on sitli väsynyt.
Olen koittanut passittaa lääkäriin muttei vaan saa aikaa varattua.
Voinko mä varata sen sille?
Osaako joku sanoa mikä sillä vois olla?
Ei välttämättä, kaikki on yksilöllistä.Alkuperäinen kirjoittaja Hörölä:nuo kilpparijutut oireilee myös muilla lailla.
Voit, mutta et voi mennä sinne sen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:.
Noh. Se nukkuu normit yönet. Nukkuu päiväunet. Ja silti vaan väsyttää. Ei sen pitäisi olla normaalia.Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:Moikka!
Mun mies ihan samanlainen paitsi että hän on ollut AINA väsynyt. Joka päivä sen on saatava nukkua päiväunet vaikka olisi pitkät yöunet takana. Tai helppo päivä. Ja vaikka nukkuisi päiväunet on sitli väsynyt.
Osaako joku sanoa mikä sillä vois olla?
Jo se vaan tarttee enemmän unta jos kerran aina on ollut sellainen
no en voi niin. Mutta se vaan on niin huono varaa mitään aikoja tai saamaan mitään aikaiseksi. Et jos vaan varaisin sille ajan sinne niin sen täytyis vaan mennä.Alkuperäinen kirjoittaja :):Voit, mutta et voi mennä sinne sen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:.
jep ajan voi varata toisen puolesta, itse tein näin kun miehellä tuli akuutti työuupumus. Mutta lähteekö mies sitten sinne lekuriin jos varaat sen ajan?Alkuperäinen kirjoittaja :):Voit, mutta et voi mennä sinne sen puolesta.Alkuperäinen kirjoittaja toisen väsyneen miehen vaimo:.