Mies uhkaa itsemurhalla jos otan eron

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ja tilanne on siis niin paha, ettei meidän suhdetta pelasta mikään. Ei olla edes samassa huoneessa enää kuukausiin oleskeltu. Ei puhu asioista muuten mitään mutta uhkailee kun puhun oman asunnon hakemisesta. Kivoja tuollaiset ääliöt kun heti ollaan viemässä lapset ja uhkailemassa itsemurhalla kun haluaa lopettaa kaiken paskan, mutta muuten ei voi mitään tehdä asioita selvittääkseen.

ota ero silti, jos mies uhkailee itsarilla niin uhkailkoon, tuskin sitä kumminkaan toteuttaa ja jos toteuttaa niin jotain on sitten HÄNESSÄ pahasti vialla, et voi omaa elämäsi haaskata huonossa suhteessa vain miehen uhkailun takia

Se sun vikas ole jos toinen ittensä uhkaa tappaa. Kyllä ihmisellä on oikeus tehdä omat ratkaisut!
Et ole vastuussa kenenkään muun elämästä kuin omastasi ja alaikäisten lastesi.
Ja tommoset jotka itsarilla uhkaa on mun mielestä niin halveksuttasvia että ansaitset parempaa!
Mulla oli ex joka uhkasi ittensä tappaa oikein moneen kertaan kun sen jätin, mutta ei se itelleen mitään tehny. Lopulta mä vaan sanoin että anna mennä sitte vaan, pääsenpä susta eroon. Siihen loppui se!

miten se itsemurhan tehnyt ne lapset vie ja huolehtii?
ex-äni oli juuri tuollaianen.aina kun asiat ei mennyt hänen haluamallaan tavalla uhkaili itsemurhalla.
elossa on tänäkin päivänä.kertaakaan ei ole yrittänyt edes.
et ole vastuussa hänen elämästään.ainoastaan omastasi ja lasten

Itselläni oli hullu ex joka myös uhkaili itsemurhalla eikä päästänyt millään irti, vaikka itse teki "suhteesta" surkean pettämällä ja hakkaamalla. Löysin toisen miehen ja kerroin reippaasti ettei ole enää mitään asiaa minun elämääni pilaamaan. Kun uhkaili, sanoin että hei hei sitten. Ei kiinnostanut suoraan sanoen yhtään vaikka itsarin tekisikin. Nyt en ole kuullut hänestä lähes vuoteen, huhu kertoo että olisi tosiaan tappanut itsensä, mutten voi olla varma. Soitti hän minulle junanraiteilta ja löi puhelun kiinni hypätäkseen mutten jotenkin usko että olisi mennyt, niin usein uhkasi mitään tekemättä.
Tämä tosin oli vähän eri juttu, koska itse en kokenut olevani suhteessa sen henkilön kanssa, kun hän taas "pakotti" minut siihen... mutta se on eri juttu se.
Neuvoisin sua vaan lopettamaan suhteen ja pelastamaan itsesi ja lapsesi tuollaiselta elämältä. Jos hän itseään vahingoittaakin, ei ole sinun syysi. Voithan vaikka yrittää hankkia hänelle apua, jotta ero sujuisi ja hän osaisi olla yksin.

Itsekin tiedän kaksi tapausta heti suoralta kädeltä että ukko tappoi itsensä kun akka lähti huonosta parisuhteesta, oletteko yrittäneet käydä juttelemassa missään teidän ongelmista? Itsellä sellainen ajatusmaailma että ero on ihan ok jos voi rehellisesti sanoa että on kaikkensa tehnyt sen eteen että se toimisi.

Mut jos mitään ei ole tehtävissä, kertoisin miehen sukulaisille, vanhemmille että olen muuttamassa ja hän on uhkailut itsarille, heittäisin pallon heille, pitäkööt huolen omaisestaan, ei se sinun hommasi enää ole.

Meillä ex kanssa uhkaili itsarilla.Kerroin asiasta lastenvalvojalle joka ilmoitti asiasta ex:än omaisille ja terveydenhuoltoon.
Hänelle järjestettiin keskusteluapua ja sai rauhoittavia.
Näin viranomaiset ottivat hänet vastuulleen ja painottivat että jos jotain tekee ei ole minun vika eikä minun vastuullani.
Elossa on.Erosta 6 v

Yhteistyössä