Mies tykkää naispuolisesta työkaveristaan

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mietin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mietin

Vieras
Miten suhtautuisit, jos saisit tietää, että miehesi on sanonut naispuolisella työkaverilleen tykkäävänsä hänestä? Tulevat hyvin juttuun kuulemma.
Ovat tunteneet vuoden, eivät tapaa päivittäin.

Vaikee kuvitella että mun mies erityisesti ilmoittelis tykkäämisiään nais- tai mieskavereille, ellei erikseen ole kysytty... :D

Jos oikein omasta aloitteestaan on tällaista tykkäämistä "tunnustanut" niin mahtaa olla sitten oikeesti joku hyvä syy. Siis tottakai tykkää kavereista, naisistakin, mutta ihmeellinen tilanne saa olla että semmoisia puhuisivat erikseen.

No mitä mieheltä lipsahti? Sekö vaan että on sanonut työkaverillensa tykkäävänsä hänestä? Miksi näin sanoi, mistä puhuitte? On vähän nyt tällasta lypsämistä tämä..sorry, mut vaikea ottaa kantaa, kun ei tiedä mistä kyse.

Minulle lähettelee miespuolinen työkaveri säännöllisesti viestejä missä kertoo pitävänsä/tykkäävänsä minusta paljon ja olen parastyökamu ym juttuja. Minusta n kuitenkin on ihan kaverillisia viestejä enkä oletakaan, että olisi muusta kun kaverillissta tykkäämisestä kyse.

Oma mies jos moisia viestejä lähettelis voisin kyllä olettaa vaikka mitä. Ihan sen vuoksi, että on tyyliltään erinlainen ihminen, hänelle ei sovi tuollaiset olet paras työkaveri jutut :D .

Mitä pahaa siinä on, jos ilmaisee työkavereilleen, että pitää heistä? Minä pidän työkavereista ja työkaverit minusta sukupuolesta riippumatta ja ihan suoraan ollaan kerrottu toisillemme ja ollaan vain kavereita.

Yhteistyössä