Mies tunnusti pettäneensä yli vuoden, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei oo totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Luultavasti joku uhannut paljastaa ukon pettämisen niin yrittää näin pelastaa mitä pelastettavissa on.

Tämä minullekin tuli mieleen. Melkein sanoisin, että ellei mies ole tullut uskoon, ei hairahduksia ja pettämisiä noin vaan tunnusta, vaan syy löytyy jostain muualta.
Ja vaikka itse rehellisyyttä kannatankin, ei välttämättä ole oikeasti tarpeen kertoa tuollaista, jos suhde oikeasti ohi ja nimenomaan siitä syystä, että itse niin halusi.

Nii.., mää olen nii todella sinisilmäinen... ajattelen rakastavani.. mistäs minä tiedän mitä mies tekee työreissuillaan... tai kun mitää lähtee työreissulle ouluun.. raumalle... tai kun toimistolla meneekin "raportin" kanssa ylitöiks...

Mää olen yrittänyt ajatella niin, et niin kauan kun itse rakastan, mies tuntuu rakastavan, ja molemmat kunnioittaa sanoin ja teoin toista....

Olisi kiva sanoa, että mies varmaan kertoi, koska katuu ja valitsi sinut ja perheen. Mutta kokemuksesta voin kertoa, että harvoin sellaiset, jotka on pettämään ruvenneet, katuu. Varsinkin, jos järjestelmällisesti vuoden ajan pettänyt. Olisikohan niin, että toinen nainen on kyllästynyt odottamaan, jos miehesi on luvannut kuun taivaalta, mutta mitään ei tapahtunutkaan? Ja nyt miehesi ei halua jäädä yksin.

Erositte varmaan "kohtalotoveri"? Jos erositte, miten miehellä meni sen jälkeen? Menikö pettäjänaisen kanssa vai löysikö taas uuden?

Erottiin sitten lopulta vuosi sen jälkeen, kun pettäminen oli tullut ilmi. Se vuosi oli todella rankka, varsinkin, koska sen aikana tuli monta kertaa esiin, että pettäminen ja valehtelu vain jatkui, vaikka mies puhui muuta.

Mies erosi tästä naisesta samoihin aikoihin, kun erosimme. Että sillä lailla sitten kävi sillekin toiselle naiselle ;). Nyt miehellä on menossa joku uusi nainen. Erikoista, mutta suurin tunteeni tätä uutta naista kohtaan on sääli, että eipä taida tietää, millaisen miehen kelkkaan on lähtenyt :(.

Siinä meni elämästä 18 vuotta naimisissa. Kaduttaa, etten tajunnut merkkejä jo nuorena, mutta oli niitä hyviäkin aikoja tietenkin. Sen vaan olen tässä joutunut oikein päähäni takomaan, etten luota tuohon ihmiseen enää. Se on vaikeaa, kun hän on niin tuttu ja on niin vaikeata käsittää, että joku pystyy todella tuollaiseen pitkäaikaiseen valehteluun ja toisen loukkaamiseen ja mitätöimiseen.

Ei pettäjä sinua arvosta ja kunnioita yhtään, niin se valitettavasti vain on. Kiintymystä voi olla, pelkoa elämänmuutoksesta ja mukavuudenhalua, joiden takia hän haluaa, ettette eroaisi.

Muista säilyttää itsekunnioituksesi! Välillä olin niin vihainen ja kaunainen, että olisin halunnut tehdä jotain pahaa tai ilkeätä miehelle tai sille toiselle naiselle. Onneksi en tehnyt. Päätin oikein, etten lähde sille tielle ja se antoi minulle arvontunnetta kaiken sen saastan keskellä.

Kiitos vastauksistanne! Viime päivät on mennyt asiaa pohdittaessa ja keskustellessa. En saa ikinä tietää totuutta miehen suhteesta, vaikka olisi kestänyt paljon kauemminkin tai kuka jätti kenet. Ei juuri nyt edes kiinnosta. Niin paljon oksettaa koko asia. En jää tähän suhteeseen enää,koska luottamus toiseen on mennyt täysin. Ikinä en voi enää olla luottavainen, että on todellakin palaverissa tai punttisalilla tai misdä ikinä sanookin olevansa. Sen verran on mullakin itsekunnioitusta, etten anna itteeni enää kusetettavan. Ei tämä varmasti ole vielä tässä, nyt tunnen vihaa ja oksetusta, mutta varmasti surunkin aika vielä tulee. Ei nämä ole pikkujuttuja. Lohdullista tietää, ettei ole ainoa tässä tilanteessa, vaan muitakin petettyjä on, valitettavasti.

Asia on nyt valitettavasti seuraavalla tavalla:

1. Mies on luvannut tälle toiselle naiselle jättävänsä sinut.
2. Mies ei ole tehnyt kuten lupasi.
3. Toinen nainen uhkasi kertoa sinulle
4. Mies päätti kertoa itse

Tiedän, et tää on ihan hullu ajatus, mun viimeinen oljenkorsi, mut voisko olla pienintäkään mahdollisuutta, että mies olis oikeesti huomannut, että mua parempaa ei ole ja yhteinen historia ja lapset on niin tärkeitä?! Ei meidän suhde mikään hyvä ole ollut, eikä seksiäkään ole ollut miehen mielestä tarpeeksi, mutta ei silti mikään oikeuta pettämiseen...

Kyllä se näin voi ihan hyvin olla. Pettäjät hakevat monesti vain pientä jännitystä ja lisäsäpinää arkeensa sivusuhteesta, eikä ole todellakaan tarkoitus etsiä uutta elämänkumppania. Harvemmin oikeasti kaavaillaan yhteistä tulevaisuutta kakkosen kanssa. Kyllä se oma vaimo/mies on ykkönen, jonka kanssa halutaan jakaa arkielämä, tulevaisuus ja yhteinen vanhuus.

Kuullostat entisen salarakkaani vaimolta, jos olet se, niin pidä vaan hyvänäsi. Tiedoksesi, että erottiin yhteisestä sopimuksesta, koska mies ei halunnut jättää perhettään, enkä minä halua pettäjää miehekseni. Niin se on, että pettäjä on aina pettäjä ja vaikka ei olisikaan, niin luottaa häneen ei voi.

[QUOTE="näin on";29976277]Kyllä se näin voi ihan hyvin olla. Pettäjät hakevat monesti vain pientä jännitystä ja lisäsäpinää arkeensa sivusuhteesta, eikä ole todellakaan tarkoitus etsiä uutta elämänkumppania. Harvemmin oikeasti kaavaillaan yhteistä tulevaisuutta kakkosen kanssa. Kyllä se oma vaimo/mies on ykkönen, jonka kanssa halutaan jakaa arkielämä, tulevaisuus ja yhteinen vanhuus.[/QUOTE]

Säpinää, hyvää seksiä, hyväksyntää, kosketusta, tunnetta olla haluttava, kiva, kaunis.... ei tod. elämänkumppania!

Miksei muka elämänkumppaniksi? Jos toinen nainen tuntuu sopivammalta ja häneltä saa kaiken, mitä tarvitsee, niin miksi ei sellaisesta olis elämänkumppaniksi? Vain sen takia, että lapset tuli tehtyä toisen kanssa?!

Miksei voi olla samaa mieltä? Olen itsekin toinen nainen ja odotan vaan, milloin rakkaani saa tehtyä lopullisen eron vaimoonsa. Mua loukkaa, kun toisia naisia aina pidetään petollisina liehittelijoinä tai jotain. Välillä me vaan ollaan alkuperäisiä parempia. Niin!!

Mä aina mietin, kun luen näitä tämmösiä aloituksia, että alkaako muut vaimot ikinä epäilemään miehiään. Eihän kukaan tietenkään usko, että oma lutuinen puoliso pettää, mutta kummastippa vaan näitä pitkään jatkuneita pettämisiä on, eikä niistä edes jää kiinni.

Mitäs Se hyödyttää että alkaa pohtimaan pettääkö. Mistä sitä koskaan tietää, mutta en mä voi elää niin että alan epäileen omaani koska jollekki toisellekki kävi näin. Niin kauan kun toisin todistetaan, uskon että ei petä.

Mä varattu, tapailen varattua miestä. Sen muija on aika kyttä mutta kyllä se omaa aikaa saa ja ollaan hotelleissä yötä vaikka se sanoo tekevänsä duunia muijalleen kotona :D Käydään elokuvissa, tekstaillaan, laitellaan kuvia. Sellasta se on ku on pitkässä tylsässä suhteessa ni haluu piristystä muualta vaikka ei haluu omastaan erota :D Nyt tää mies on ulkomailla työmatkalla mutta tällä viikolla pitäs palata ja uulallaa... Odottaa enemmän mua ku omaa muijaansa :D

Yhteistyössä