Mies tunnusti pettäneensä yli vuoden, mutta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ei oo totta
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

ei oo totta

Vieras
väittää silti rakastavansa mua. Ollaan oltu yli 10 vuotta naimisissa ja nyt tunnontuskissaan tunnusti rakastuneensa ja pettäneensä mua yli vuoden ajan toisen naisen kanssa. Oli nyt kuitenkin jättänyt tämän toisen, kun muka rakastaa mua. En voi uskoa ja kestää tätä!!! Millanen mies tekee vaimolleen tämmöstä, jos kerta rakastaa?!! Eihän se oo rakkautta, että pettää tietoisesti toista? Pitäiskö mun nyt vaan olla onnellinen, kun valitsi kuitenkin mut ja lapset?! Voi hittolainen!!!

Mun mies on hankkinut kymmeniä tuhansia euroja pikavippivelkaa kahden vuoden aikana ja myös mun nimissäni tuhansia sain tietää lopulta ja kaikki mureni. Meillä on lapsi tulossa, mutta mun luottamus on mennyt, koska mulle on valehdeltu tuhat kertaa päin naamaa rahaan liittyvistä asioista (yhteiset rahat). Myös 12v.takana. Olen antanut kaksi viikkoa aikaa lähtee. Voi. Kertoo ett sun mies ei oo ketään sun takii jättänyt, se nainen on jättänyt hänet, hän on kyllästynyt siihen naiseen jo tai hänellä on joku muu nainen tai se valehtelee ja suhde toiseen jatkuu. Valehtelijoissa on se ongelma, että niitä ei voi enää uskoa, ikinä, missään. Yritäppä siinä elää yhessä, kun tarttet todisteita joka asiasta voidaksesi tietää, mitä oikeasti on tai ei ole ja silti...siltikään ei luota.

Huh, ja mä olen ihmetellyt näin kevään mittaan kun on eroja taas ilmassa sekä omassa lähipiirissä, puolitutuilla ja julkimoillakin.

Mutta en aidosti ihmettele enää, miten teilläkin on noin paska mäihä käynyt että tuollaisen petollisen mulkun olette saaneet puolisoksenne?

Tsemppiä.

Yhteistyössä