Mies tuli töistä kotiin 4 tuntia aikaisemmin, ja ilmoitti...

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja evita:
Hmm. pitäisikö minun nyt murehtia sitä, että mies lähtee ensiviikolla laivalle? :eek:
No ei, kun sun pitäisi jo olla kiiruusti silittämässä vaatteita ja pakkaamassa laukkua, että takaat itsellesi paluupostissa hyväntuulisen miehen, jolla on tuomisinaan kaikkea mahdollista hajuvesistä karkkeihin. :)
karkit ja parfyymit voin ottaa.

Mies saa itse silittää :whistle:
Ap on sen verran kova sissi, että jopa silittää miehen vaatteet reissua varten. En minäkään kyllä siihen ehkä ryhtyisi (no, jos kauniisti mies pyytäisi, niin sitten...), mutta voisin yrittää teeskennellä, että olen iloinen hänen puolestaan - totta kai sitä mieluummin pitäisi miehen kotona, mutta ei se nyt ihan terveellistä olisi estää lähtemästä.

Se on ihan kamala katsoa sellaisia tilanteita, että jossain parisuhteessa toinen ei saa lähteä ikinä mihinkään ilman kamalaa tappelun nujakkaa, mökötystä ja hirveitä epäilyjä pettämisestä ja ties mistä...
minusta on itseasiassa ihan mukavaa, jos mies on välillä viikonloppuna poissa. B)
No joo, kyllä se menee aina joskus. Mutta on sekin joteski kiva kun se tuolla sohvalla olla möllöttelee läppärinsä kanssa. =)

Alkuperäinen kirjoittaja Sulla on tosissaan aika :
ryhdistäytyä, siis tehdä kunnon suomalainen ryhtiliike.

Suomalaisessa avioliitossa sovitaan ja neuvotellaan, mutta...
Eipä taida tämäkään paikkaansa pitää!!! Mä olin suomalaisessa avioliitossa ja kyllä siinä suomalainen mies meni niinkuin huvitti eikä siinä neuvoteltu. :kieh: Kyllä ne suomalaisetkin osaa ja nehän ne vasta osaakin......

Hmm. pitäisikö minun nyt murehtia sitä, että mies lähtee ensiviikolla laivalle? :eek:
No ei, kun sun pitäisi jo olla kiiruusti silittämässä vaatteita ja pakkaamassa laukkua, että takaat itsellesi paluupostissa hyväntuulisen miehen, jolla on tuomisinaan kaikkea mahdollista hajuvesistä karkkeihin. :)
karkit ja parfyymit voin ottaa.

Mies saa itse silittää :whistle:
Ap on sen verran kova sissi, että jopa silittää miehen vaatteet reissua varten. En minäkään kyllä siihen ehkä ryhtyisi (no, jos kauniisti mies pyytäisi, niin sitten...), mutta voisin yrittää teeskennellä, että olen iloinen hänen puolestaan - totta kai sitä mieluummin pitäisi miehen kotona, mutta ei se nyt ihan terveellistä olisi estää lähtemästä.

Se on ihan kamala katsoa sellaisia tilanteita, että jossain parisuhteessa toinen ei saa lähteä ikinä mihinkään ilman kamalaa tappelun nujakkaa, mökötystä ja hirveitä epäilyjä pettämisestä ja ties mistä...
minusta on itseasiassa ihan mukavaa, jos mies on välillä viikonloppuna poissa. B)
No joo, kyllä se menee aina joskus. Mutta on sekin joteski kiva kun se tuolla sohvalla olla möllöttelee läppärinsä kanssa. =)
=)

Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Sinun erityisesti olisi mitä suuremmassa määrin tunnettava kalvavaa epäilystä ja uskonpuutetta B) .
Tai sitten ei =).
hmmm.. palkkaisinko yksityisetsivän? Tai lähettäisinkö houkutuslinnun? :whistle:
Mä voin lähteä kyyläämään.
Anna vaan miehen valokuva niin mä seuraan sitä kuin hai laivaa B) . Ja jos se edes vilkaiseekaan naispuoliseen (esim. tilaa oluen naispuoliselta baarimestarilta, vaikka miespuolisiakin olisi työvuorossa) niin vannon että miehesi ei edes tule koskaan tajuamaan mikä häneen iski :xmas: .

vieras
Näin se meilläkin toimii on sitten kumpi vaan lähdössä :) ja se silittää kummalla on aikaa.
Mut joskus tästäkin on haittaa, siis siitä ettei suunnittele etukäteen pari kertaa on käynyt niin et me ollaan oltu molemmat lähössä (ei kyllä laivalle tai ainakaan samalle ) mutta on joskus kuskattu siinä parissa tunnissa muun lisäksi vielä lapset mummolaan :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Näin se meilläkin toimii on sitten kumpi vaan lähdössä :) ja se silittää kummalla on aikaa.
Mut joskus tästäkin on haittaa, siis siitä ettei suunnittele etukäteen pari kertaa on käynyt niin et me ollaan oltu molemmat lähössä (ei kyllä laivalle tai ainakaan samalle ) mutta on joskus kuskattu siinä parissa tunnissa muun lisäksi vielä lapset mummolaan :)
No meillä ei tuota ongelmaa ole, mies tietää etten ole menossa minnekään tänään tai huomenna, tai jos olenkin niin en ainakaan siten että häntä tarvittaisiin lapsenvahdiksi (hänenhän piti olla töissä tänään noin iltakymmeneen, ja huomenna noin 9-22).

vieras
No meillä ei tuota ongelmaa ole, mies tietää etten ole menossa minnekään tänään tai huomenna, tai jos olenkin niin en ainakaan siten että häntä tarvittaisiin lapsenvahdiksi (hänenhän piti olla töissä tänään noin iltakymmeneen, ja huomenna noin 9-22).
Joo jos töissä piti olla, niin ei ongelmaa. Mites muuten töistä onnistuu noin pois olla? Vai onko itse pomo / pomo mukana reissussa? - ei tartte vastata kuhan oon utelias-

Joo jos töissä piti olla, niin ei ongelmaa. Mites muuten töistä onnistuu noin pois olla? Vai onko itse pomo / pomo mukana reissussa? - ei tartte vastata kuhan oon utelias-
Pomo on nimenomaan koko laivareissuidean isä :D.
Eli on mukana matkassa, ja huomenna ravintolaa pyörittää pomon vaimo, pomon veli ja pomon siskonpoika :).

joanna
mun mies ei oo innostunu ilman mua lähtemään,vaikka oon kyllä sanonut että voi mennä. kerran se on ollu viikonloppu reissulla moottoripyörällä,viimekesänä ei mennyt kun meille syntyi poika. mutta ilomielin sen päästän seuraavalla kerralla matkaan. oli se viikon toisella paikkakunnalla hotellissa kun oli työmaa siellä. joka ilta ne otti työkamujenkanssa olutta hotellibaarissa,ei siä muutakaan tekemistä ollu. kyllä mä luoten mun mieheen. oon senverran ihana vaimo ettei oo järkee haikailla muiden perään..

vieras
Tuskin ap:n mies on pettämään mennyt, tai en todellakaan usko että olis pettämään mennyt.

Meillä ei vaan tuollainen toimisi, ei niin että mies lähtis, eikä niin että minä lähtisin.Ei kyllä ole kiinnostustakaan, mutta menkööt ne joita kiinnostaa ei ole minulta pois :)

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä olen taas paska täti, mutt meillä laivaillaan yhdessä. Jos siis mies olisi kesken työpäivän päättänyt että lähtee samana iltana yksin...

No, en nyt riemusta kiljuen olisi päästänyt.
Mä olen "antanut luvan" tuolle risteilylle jo ajat sitten =). Nimenomaan pomon kanssa on ollut puhetta tuosta jo pitkään.

Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Mä olen taas paska täti, mutt meillä laivaillaan yhdessä. Jos siis mies olisi kesken työpäivän päättänyt että lähtee samana iltana yksin...

No, en nyt riemusta kiljuen olisi päästänyt.
Mä olen "antanut luvan" tuolle risteilylle jo ajat sitten =). Nimenomaan pomon kanssa on ollut puhetta tuosta jo pitkään.
Joo, no ei siinä mitään. Noi työjutut nyt on asia erikseen, mutta jotenkin ootan että ihan huvitteluretkille lähdetään yhdessä.

Vanilja
No en nyt välttämättä usko siihen, että siellä laivalla automaattisesti petettäisiin puoliskoa, mutta silti itse olisin ERITTÄIN ihmeissäni jos mun mies tekisi noin. Ei se kyllä tekisi, mutta eipä se muutenkaan ole erityisen räväkkä ja yllätyksellinen.

Parasta parisuhdetta on se, että antaa toiselle tilaa ja vapautta. Katsos kun vaikka kuinka olisi yhdessä niin toista ei omista. IKINÄ EI KUKAAN TOINEN OMISTA TOISTA, vaikka kuinka oltaisiin yhdessä. Ja vaikka reissut on kivoja yhdessä vaimon ja miehen kesken niin voi ne olla kivoja erikseenkin, jos ei luottamusta ole toista kohtaan niin silloin kyllä ymmärrän asenteen mikä sulla on.

Kurjaa, että sulla on sellainen mies, jota ei uskalla päästää miesporukassa reissuun :hug: .
Minä nimenomaan haluan laivalle kaverini kanssa, ei kai sinne mikään pakko olisi mennä, mutta haluan.
Hassua muuten, miten sä vaan vietät aikaasi täällä netissä, vaikka voisit olla oman ihanan kultasi kainalossa =).
Meillä mennään aina muutaman tunnin varoitusajalla, ollaan sellaisia että kun saadaan joku idea päähän niin se toteutetaan sitten samantien jos mahdollista. Miehen työ on vielä sellaista, että sieltä ei olla pois jos ei löydy jotakuta sijaiseksi. Ei ole ennalta sovittuja lomia tai vapaapäiviä. Siksi ei voi suunnitella mitään edes parin päivän päähän, kun ei tiedä tuleeko joku tuuraamaan vai ei.

Yhteistyössä