Seija-Kyllikki
Loppuko jutut? Mitä pitäis kadehtia, kerroppa nyt?!Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Niin, Seikku-Kyllerö... Mietippäs sitä
Loppuko jutut? Mitä pitäis kadehtia, kerroppa nyt?!Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Niin, Seikku-Kyllerö... Mietippäs sitä
Niinpä...tuollaisten miehet ne nimenomaan hakeekin lohdutusta vieraan sylistä :/Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mä varmaan tekisin samoin kuin Åboriginal silityksineen päivineen Ettekö te tee sitten miehillenne mitään? Olisiko ollut hyväksyttävämpää karjua naama punaisena että mihinkään et mene!!!!!!!! Voi voi teidän mies-raukkoja... Teidän niitä kumeja pitäisi äijillenne hommata :kieh:
Vaikka siitä, että mulla on sen verran hyvä itsetunto että en nyt istu täällä kotona parkumassa kun mies lähti laivalle, enkä soittele sen perään perkelettä huutaen.Alkuperäinen kirjoittaja Seija-Kyllikki:Mistäs tässä nyt pitäis olla kateellinen??Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Voi kun on taas oikein aikuisia naisia täällä kirjoittelemassa Taitaa Seijat ja Kyllit (tai sama hlö varmaan harmaana kyseessä) olla kateellisia
Just noin olisin minäkin toiminut. Ja odotellut innolla tytön kanssa tuliaisia
Me tykätään mennä miehen kanssa YHDESSÄ ja musta JUURI SE kertoo ihan kaiken!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Vaikka siitä, että mulla on sen verran hyvä itsetunto että en nyt istu täällä kotona parkumassa kun mies lähti laivalle, enkä soittele sen perään perkelettä huutaen.Alkuperäinen kirjoittaja Seija-Kyllikki:Mistäs tässä nyt pitäis olla kateellinen??Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Voi kun on taas oikein aikuisia naisia täällä kirjoittelemassa Taitaa Seijat ja Kyllit (tai sama hlö varmaan harmaana kyseessä) olla kateellisia
Tai siitä, että mun ei tarvitse kysellä lupaa kun itse haluan jonnekin mennä.
Yllättävän monen liitossa asiat kun ei ilmiselvästi ole näin.
Juuri näin. Mutta ei noi pirttihirmut sitä tajua, pitäisikö sanoa onneksi.... Muistan joku aika sitten jostain ketjusta kun vaimo sanoi että teki miehelleen leivän ensimmäistä ja viimeistä kertaa kun oli mies niin väsynyt oltuaan töissä melkein vuorokauden.... Ajattele. TEKI LEIVÄN!!!! Hmm... taisi olla asiasta kukkaruukkuun, mutta toivottavasti ymmärrät mitä ajan takaa.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Niinpä...tuollaisten miehet ne nimenomaan hakeekin lohdutusta vieraan sylistä :/Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mä varmaan tekisin samoin kuin Åboriginal silityksineen päivineen Ettekö te tee sitten miehillenne mitään? Olisiko ollut hyväksyttävämpää karjua naama punaisena että mihinkään et mene!!!!!!!! Voi voi teidän mies-raukkoja... Teidän niitä kumeja pitäisi äijillenne hommata :kieh:
Mekin tykätään mennä yhdessä, mutta myös erikseen. Kun menin naimisiin en hylännyt ystäviäni, eikä minussa tapahtunut jotain outoa mutaatiota jonka vuoksi en enää tuntisi tarvetta viettää aikaa myös yksin, tai ystävieni kanssa, ILMAN sitä miestä.Alkuperäinen kirjoittaja Seija-Kyllikki:Me tykätään mennä miehen kanssa YHDESSÄ ja musta JUURI SE kertoo ihan kaiken!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Vaikka siitä, että mulla on sen verran hyvä itsetunto että en nyt istu täällä kotona parkumassa kun mies lähti laivalle, enkä soittele sen perään perkelettä huutaen.Alkuperäinen kirjoittaja Seija-Kyllikki:Mistäs tässä nyt pitäis olla kateellinen??Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Voi kun on taas oikein aikuisia naisia täällä kirjoittelemassa Taitaa Seijat ja Kyllit (tai sama hlö varmaan harmaana kyseessä) olla kateellisia
Mutta nyt tosiaan sinne laival... ei kun lenkille tuon komean, itsestään huolehtivan, suomalaisen uroksen kanssa!
suhde voi olla muutenkin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Täyttä rautaa:Kyllä voi naiset olla kateellisia toiselle hyvästä suhteesta! nMä arvasin heti, mitä ap on tehnyt, koska olisin tehnyt itse samoin!
Onnittelut aplle! Sulla on takuulla hyvä mies ja huippuhyvä suhde! Mulla on itsellänikin, paitsi että mies on suomalainen. :heart:
:hug:
Sun täytyy hommata kavereita niin pääset säkin välillä menemään muiden kanssa....Alkuperäinen kirjoittaja Seija-Kyllikki:Me tykätään mennä miehen kanssa YHDESSÄ ja musta JUURI SE kertoo ihan kaiken!!Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Vaikka siitä, että mulla on sen verran hyvä itsetunto että en nyt istu täällä kotona parkumassa kun mies lähti laivalle, enkä soittele sen perään perkelettä huutaen.Alkuperäinen kirjoittaja Seija-Kyllikki:Mistäs tässä nyt pitäis olla kateellinen??Alkuperäinen kirjoittaja Mamiska:Voi kun on taas oikein aikuisia naisia täällä kirjoittelemassa Taitaa Seijat ja Kyllit (tai sama hlö varmaan harmaana kyseessä) olla kateellisia
Mutta nyt tosiaan sinne laival... ei kun lenkille tuon komean, itsestään huolehtivan, suomalaisen uroksen kanssa!
Juu, tajuan mitä ajat takaa =).Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Juuri näin. Mutta ei noi pirttihirmut sitä tajua, pitäisikö sanoa onneksi.... Muistan joku aika sitten jostain ketjusta kun vaimo sanoi että teki miehelleen leivän ensimmäistä ja viimeistä kertaa kun oli mies niin väsynyt oltuaan töissä melkein vuorokauden.... Ajattele. TEKI LEIVÄN!!!! Hmm... taisi olla asiasta kukkaruukkuun, mutta toivottavasti ymmärrät mitä ajan takaa.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Niinpä...tuollaisten miehet ne nimenomaan hakeekin lohdutusta vieraan sylistä :/Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mä varmaan tekisin samoin kuin Åboriginal silityksineen päivineen Ettekö te tee sitten miehillenne mitään? Olisiko ollut hyväksyttävämpää karjua naama punaisena että mihinkään et mene!!!!!!!! Voi voi teidän mies-raukkoja... Teidän niitä kumeja pitäisi äijillenne hommata :kieh:
Mun uskaltaa - kerran viidessä vuodessaAlkuperäinen kirjoittaja Vepasto:Mun mies ei uskaltais edes tehdä tuollaista...
Älä muuta viserrä B)Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:B) kaikenlaisia ketjuja sitä täällä onkin
Ei meillä ole vapaa suhde, vaikka emme olekaan siamilaiset kaksoset =)Alkuperäinen kirjoittaja kaikilla ei vapaa suhde esim.:suhde voi olla muutenkin hyväAlkuperäinen kirjoittaja Täyttä rautaa:Kyllä voi naiset olla kateellisia toiselle hyvästä suhteesta! nMä arvasin heti, mitä ap on tehnyt, koska olisin tehnyt itse samoin!
Onnittelut aplle! Sulla on takuulla hyvä mies ja huippuhyvä suhde! Mulla on itsellänikin, paitsi että mies on suomalainen. :heart:
:hug:
Just noin, mä arvasin että sä arvasit mitä tarkoitan :flower:Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Juu, tajuan mitä ajat takaa =).Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Juuri näin. Mutta ei noi pirttihirmut sitä tajua, pitäisikö sanoa onneksi.... Muistan joku aika sitten jostain ketjusta kun vaimo sanoi että teki miehelleen leivän ensimmäistä ja viimeistä kertaa kun oli mies niin väsynyt oltuaan töissä melkein vuorokauden.... Ajattele. TEKI LEIVÄN!!!! Hmm... taisi olla asiasta kukkaruukkuun, mutta toivottavasti ymmärrät mitä ajan takaa.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Niinpä...tuollaisten miehet ne nimenomaan hakeekin lohdutusta vieraan sylistä :/Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Mä varmaan tekisin samoin kuin Åboriginal silityksineen päivineen Ettekö te tee sitten miehillenne mitään? Olisiko ollut hyväksyttävämpää karjua naama punaisena että mihinkään et mene!!!!!!!! Voi voi teidän mies-raukkoja... Teidän niitä kumeja pitäisi äijillenne hommata :kieh:
Samat naiset on kyllä vaatimassa mieheltään huomionosoituksia, mutta itse eivät voi edes toiselle kahvikupposta keittää samalla kun keittävät itselleen, vaan tiuskaisevat että "keitä itte omat kahvis".
Joo, mennään me ovimatot joskus vaikka kahville .Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Just noin, mä arvasin että sä arvasit mitä tarkoitan :flower:
Meidän täytyy tavata joskus, meidän kahden ovimatton! Vaihdetaan kokemuksia millaista on olla alistettu nainen joka päästää miehensäkin laivalle (mä päästin kerran jopa etelään, oli käyttänyt ilm. kumia koska tauteja ei tullut )
Olet kyllä sitten ansainnut tuhdit tuliaiset.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Silitin vaatteet :xmas: ja pakkasin miehen laukun sillä aikaa kun hän kävi suihkussa ja ajoi partansa.
Kaivoin passin kaapin perältä (miehellä on oltava se mukana kun poistuu Suomesta, koska ei ole Suomen kansalainen).
Kerroin mitä halutaan lasten kanssa tuliaisiksi ja toivotin hauskaa laivareissua =).
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Joo, mennään me ovimatot joskus vaikka kahville .Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:Just noin, mä arvasin että sä arvasit mitä tarkoitan :flower:
Meidän täytyy tavata joskus, meidän kahden ovimatton! Vaihdetaan kokemuksia millaista on olla alistettu nainen joka päästää miehensäkin laivalle (mä päästin kerran jopa etelään, oli käyttänyt ilm. kumia koska tauteja ei tullut )
Siis jos meidän miehet antaa luvan .
Mä pyysin vaan mulle salmiakkia ja lapsille hedelmäkarkkeja . Mutta huomenna katson tuosta esitteestä mitä parfyymiä haluaisin...tosin mies osaa ostaa sellaista ihan ilman ohjeitakin.Alkuperäinen kirjoittaja evita:Olet kyllä sitten ansainnut tuhdit tuliaiset.Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:Silitin vaatteet :xmas: ja pakkasin miehen laukun sillä aikaa kun hän kävi suihkussa ja ajoi partansa.
Kaivoin passin kaapin perältä (miehellä on oltava se mukana kun poistuu Suomesta, koska ei ole Suomen kansalainen).
Kerroin mitä halutaan lasten kanssa tuliaisiksi ja toivotin hauskaa laivareissua =).