Mies tuli töistä kotiin 4 tuntia aikaisemmin, ja ilmoitti...

Silitin vaatteet :xmas: ja pakkasin miehen laukun sillä aikaa kun hän kävi suihkussa ja ajoi partansa.
Kaivoin passin kaapin perältä (miehellä on oltava se mukana kun poistuu Suomesta, koska ei ole Suomen kansalainen).
Kerroin mitä halutaan lasten kanssa tuliaisiksi ja toivotin hauskaa laivareissua =).

arvaan
Alkuperäinen kirjoittaja Åboriginal:
Silitin vaatteet :xmas: ja pakkasin miehen laukun sillä aikaa kun hän kävi suihkussa ja ajoi partansa.
Kaivoin passin kaapin perältä (miehellä on oltava se mukana kun poistuu Suomesta, koska ei ole Suomen kansalainen).
Kerroin mitä halutaan lasten kanssa tuliaisiksi ja toivotin hauskaa laivareissua =).
VOI KEKÄLE SUN KAA :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Ja kerrot tän meille koska?

Eikös noin kaikki toini? Tosin niin idiootti en ole että miehen vaatteita lähtisin silittämään, en kuitenkaan ole hänen äitinsä.
Mä silitin miehen vaatteet, koska hän ei itse olisi ehtinyt, hänellä oli vain reilu vartti aikaa ennen kun kyyti tuli :).
Ja kerroin koska halusin, pitääkö siihen olla joku erityinen syy mukamas?

vieras

Eikös noin kaikki toini? Tosin niin idiootti en ole että miehen vaatteita lähtisin silittämään, en kuitenkaan ole hänen äitinsä.
Niin ja lahjaakaan et hälle varmaan isäinpäivänä osta samasta syystä...ma inhoon näitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:
kuulostaa tosi hyvältä :D mä en ehkä olis suhtautunut noin rennosti :D mut hei, ootkos tulossa sunnuntaina? ja otatko lapsia mukaan? =) ja annoinko jo ajo-ohjeita? =)
Mä olen 90% varmasti tulossa sunnuntaina. Lapset on varmaan pakko ottaa mukaan, koska mies on töissä ja mun äiti myös :/ . Bussilla tullaan =).

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Niin ja lahjaakaan et hälle varmaan isäinpäivänä osta samasta syystä...ma inhoon näitä.
Ostan, mutta mikään kotitalouskone en kuitenkaan ole.

kuulostaa tosi hyvältä :D mä en ehkä olis suhtautunut noin rennosti :D mut hei, ootkos tulossa sunnuntaina? ja otatko lapsia mukaan? =) ja annoinko jo ajo-ohjeita? =)
Mä olen 90% varmasti tulossa sunnuntaina. Lapset on varmaan pakko ottaa mukaan, koska mies on töissä ja mun äiti myös :/ . Bussilla tullaan =).
tosi hyvä juttu!!! mukava nähdä ja lapset menee täällä hyvin, meiän kuopus on just sopivaa leikkiseuraa =)

No ei kovin hyvä suhde ole jos saa tyyliin 2 h varotusajalla lähtee laivalle kavereitten kanssa
Päinvastoin, on helkutin hyvä suhde kun ei kummankaan osapuolen tarvitse enää tässä vaiheessa nipottaa, kiukutella, rähjätä tms jos ja kun toinen sanoo lähtevänsä laivalle, tai jonnekin muualle =). Miksi jotain laivareissua muka täytyisi päiväkausia suunnitella? Ei meillä vaan. En nähnyt mitään syytä alkaa rähjäämään, koska ei mieskään vastaavassa tilanteessa sanoisi muuta kuin hyvää matkaa, ja antaisi rahaa jotta voin tuoda sille tupakkaa.

tanja
Joo, kyllä sitä voi josksu miestä passata :) ihanasti tehty!! Joissakin suhteissa toimii tuollainenkin ;) Ei kaikista tarvitse heti hirveää pulttia ottaa... vähän extremeä elämään ;)

tosi hyvä juttu!!! mukava nähdä ja lapset menee täällä hyvin, meiän kuopus on just sopivaa leikkiseuraa =)
Olisko teillä jotain koiranhäkkiä tms tolle meidän kuopukselle, joka on aika riiviövaiheessa juuri nyt? :snotty:

Yhteistyössä