Mies tuli äsken kotiin...

• Viestiketjun aloittaja Kiva
  • Ensimmäinen viesti
Kiva
Kyllä miehen kaverikin sanoi, että noin asia oli mennyt. Aikamoinen riippakivi se nainen oli ollut, roikkunut tosiaan koko illan miehessäni ja vongannut! :eek:
Tuli kaveri meille vielä pitsalle, ja poliisilaitokselta haettiin puhelin :D Tossa ne nyt naureskelee iskurepliikille "haluatko koittaa mun silikoneja" ;)

Huh huh mikä päivä on ollut!

voi ei
Alkuperäinen kirjoittaja Kiva:
Kun siis tuo ei kuleta normaalisti puhelintaan mukana, ei vessassa, ei pihalla, ei koiran kanssa lenkillä, se pisti silmään, kun kylppäriin tosiaan otti sen mukaan.

Meill on kaksoset kipeenä, en viittis alkaa "skitsoamaan" ja jos alan kyseleen, se suuttuu ja tulee kamala sota. Voi helekatti.
Onnee vaan sulle ihanasta miehestä. Jos ei luotto pelaa, peli on menetetty. Ärsyttää tuollaiset kyttäävät akat. Puhelin on verrattavissa kirjesalaisuuteen. Kantsis varmaan keskustella missä mennään, kannattaako jatkaa.

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja saaga1:
toivottavasti asia on tosiaankin niin miten sanoo miehes ja kaveri
Kyllä mä varmaan noita uskon, ei ne olis millään osannut kertoa molemmat samaa tarinaa. Miehen kaveri vaan sanoi et oli ollut hiukan pelokas tuleen kotiin, kun ystäväni oli nähnyt baarissa sen vokottelun, ja tosiaan kun se nainen oli jostain numeronkin kaivanut. Huomenna vaihtuu miehen numero SALAISEKSI, se nainen koitti tossa jo soittaa joku aika sitten.

Ja luuli tosiaan jo aamulla, että tiedän siitä naisesta jotain, siks oli ollut "kummallinen".

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja voi ei:
Kun siis tuo ei kuleta normaalisti puhelintaan mukana, ei vessassa, ei pihalla, ei koiran kanssa lenkillä, se pisti silmään, kun kylppäriin tosiaan otti sen mukaan.

Meill on kaksoset kipeenä, en viittis alkaa "skitsoamaan" ja jos alan kyseleen, se suuttuu ja tulee kamala sota. Voi helekatti.
Onnee vaan sulle ihanasta miehestä. Jos ei luotto pelaa, peli on menetetty. Ärsyttää tuollaiset kyttäävät akat. Puhelin on verrattavissa kirjesalaisuuteen. Kantsis varmaan keskustella missä mennään, kannattaako jatkaa.
Anteeksi mitä? Oletko lukenut mitään? En ole KOSKAAN!!!!!!! lukenut ainuttakaan viestiä mieheni puhelimesta 9v aikana!

Kyllä mä varmaan noita uskon, ei ne olis millään osannut kertoa molemmat samaa tarinaa. Miehen kaveri vaan sanoi et oli ollut hiukan pelokas tuleen kotiin, kun ystäväni oli nähnyt baarissa sen vokottelun, ja tosiaan kun se nainen oli jostain numeronkin kaivanut. Huomenna vaihtuu miehen numero SALAISEKSI, se nainen koitti tossa jo soittaa joku aika sitten.

Ja luuli tosiaan jo aamulla, että tiedän siitä naisesta jotain, siks oli ollut "kummallinen".
soita sinä sille naiselle tai vastaa jos se vielä soittaa ja kuuntele hänenkin kantansa asiaan

Kiva

soita sinä sille naiselle tai vastaa jos se vielä soittaa ja kuuntele hänenkin kantansa asiaan
Joo olisin halunnut vastata mut nää pikkiriikkiset mussukat oli hieman äänekkäitä ;) Ehkäpä illalla soitankin. Jos toi pelleily ei lopu.

Joo olisin halunnut vastata mut nää pikkiriikkiset mussukat oli hieman äänekkäitä ;) Ehkäpä illalla soitankin. Jos toi pelleily ei lopu.
tai laita miehes nimissä tekstari ja kysele jotain eilisen tapahtumista,kaveri sai näin oman ukkonsa kiinni pettämisestä kun laittoi viestiä muka miehenä yhdelle akalle joka kertoili viestissä kaikenlaista,toivon tietenki et asia on niinkuin miehes on sen sulle sanonut mutta jos asia vielä vaivaa sua niin eikun tekstaria tai soittoa naiselle

hmm
Siis ei voi olla totta! kai se asia on niinkuin ap:n mies ja kaveri sanoivat!
Tuskin mies edes haluaisi puhua koko asiasta ja naureskella, jos olisi syyllinen johonkin. Voithan toki vastata jos se humpukka vielä soittaa, mutta älä ala kuunnella "hänen kantaansa", vaan sano ettei enää soittele tai tulee seuraamuksia. Tai paremminkin, laita miehesi vastaamaan ja kaiutin päälle :)

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja Kisulit:
niin miksi mies tanssi sen kanssa hitaita, ja miksi ihmeessä miehen numero on hänellä?
veti väkisin tanssilattiallekin
Näin. Ja oli selittänyt naiselle kuinka kiusallista on, kun se on koko ajan kimpussa. Oli sanonut että on neljän lapsen isä ja onnellisesti naimisissa, ja olisiko ystävällinen ja jättäisi hänet rauhaan.

Mies siis kuvitteli että saisi loppumaan tuon "vonkaamisen" yhdellä tanssilla, minkä aikana voisi puhua "järkeä".

Kisulit
niin miksi mies tanssi sen kanssa hitaita, ja miksi ihmeessä miehen numero on hänellä?
ja sit mies tanssi kiltisti lähekkäin biisin loppuun? No mutta hyvä jos ei mitään tapahtunut, ihmettelen vain noita selityksiä.

voi ei
sinulle mielipide: MINÄ EN MISSÄÄN VAIHEESSA OLE RÄYHÄNNYT MIEHELLE. Kysyin, kun oli ottanut kengät pois, et missäs oot yötä ollut. Mulla oli 2 huutavaa kipeätä lasta sylissä, ett olisin viel niiden aikana alkanut huutamaan?

Luotan mieheeni kyllä, mutta ihmetyttää vaan muutamat asiat.

En tiedä "aikaisemmista kokemuksista" kun meillä ei ole kummallakaan tapana kuljettaa suihkussa puhelinta mukana, mutta ystävän mies jäi kiinni pettämisestä juuri tuon puhelimen kuskaamisen takia.
OOt varmaan lapsillesi herttainen ja hyvä hoitaja kun mies kaihertaa mieltä?

Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja linnea:
Voi voi!! Taas yks ressukka joka uskoo miehen ja kaverin selitykset.. sääliksi käy..
Nyt mä olen ressukka ja sinisilmäinen, aiemmin olin kyttäävä, huutava, vainoharhainen vaimo joka ei luota mieheensä ;)

Koittakaa jo päättää :D

-
Näin. Ja oli selittänyt naiselle kuinka kiusallista on, kun se on koko ajan kimpussa. Oli sanonut että on neljän lapsen isä ja onnellisesti naimisissa, ja olisiko ystävällinen ja jättäisi hänet rauhaan.

Mies siis kuvitteli että saisi loppumaan tuon "vonkaamisen" yhdellä tanssilla, minkä aikana voisi puhua "järkeä".

Et ole tosissas että uskot ton??? Tollasten sinisilmästen eukkojen takia miehet pettää, kun ne kuvittelee et kaikille menee läpi kaikki.. huhhuh!!

Yhteistyössä