Mies tuli äsken kotiin...

  • Viestiketjun aloittaja Kiva
  • Ensimmäinen viesti
Kiva
Lähti eilen kaverilleen saunailtaan, sano et oli ollut kaverillaan yötä. Kaveri ei vastaa puhelimeensa, olisin kysynyt, koska hänel ei ole pokkaa valehdella, vaikka olisi sopinutkin jotain peitetarinaa. Siksi alkoi epäilyttää. Meni suihkuun PUHELIMEN kanssa, ja suoraan nukkuun.

:eek: :$
 
Tuo on muuten ollut yleensä eka merkki pettämisestä, et aletaan piilottelemaan puhelinta. Ystäväni mies nukkui puhelin tyynyn alla ja kas kummaa, selvisi et on ollu hieman asiattomampi suhde työkaveriin. Ja onhan näitä tarinoita :D
 
Kiva
Kun siis tuo ei kuleta normaalisti puhelintaan mukana, ei vessassa, ei pihalla, ei koiran kanssa lenkillä, se pisti silmään, kun kylppäriin tosiaan otti sen mukaan.

Meill on kaksoset kipeenä, en viittis alkaa "skitsoamaan" ja jos alan kyseleen, se suuttuu ja tulee kamala sota. Voi helekatti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja naurattaa:
hauskaa,mäkin siis vissiin petän kun mulla on puhelin aina mukana ja öisin se tosiaan on tyynyn alla:D
Tosin kuitenkaan en petä...
Näin meilläkin, mun miehen pitäs varmaan hyppiä jo seinille ja soitella mun kavereille.

Älyttömän mustasukkasta sakkia. Pettämisen merkit on kyllä jotkut ihan muut kuin yllä mainitut.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No onpa kyllä ihmeellistä touhua jos pitää alkaa miehen kaverille soittelemaan. Ei taida muutenkaan olla sitten suhde kunnossa.
nainen kyllä vaistoaa jos mies pettää. Ja varsinkin jos puhelinta suojelee. Kyllä silloin on ihan ok jos ottaa selvää pettääkö mies. Vai pitäiskö siihen miehen sanaan luottaa? Mun mies valehteli päin naamaa viisi vuotta, väitti et mä kuvittelen omiani.
 
Kiva
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No onpa kyllä ihmeellistä touhua jos pitää alkaa miehen kaverille soittelemaan. Ei taida muutenkaan olla sitten suhde kunnossa.
Yhtä lailla se on minun kaveri. Soitellaan siis muutenkin. Ihan vaan olisin kysynyt miten meni ja tärppäskö (kaveri on sinkku). En siis olisi kysynyt suoraan "onko Jannella toinen" :$
 
haloo
No on teillä kummallinen suhde jos ette voi puhua asioista ilman sotaa. Joko puhut miehesi kanssa tai annat asian olla. Tosi noloa soitella kavereille. Ihan teiniä. Hei mieti nyt itekin.
 
muuttunut
Juu, itsekin otin puhelimen jopa suihkuun mikä nyt ainakin herättää epäilyt kun lähettelin flirtti viestejä toisen miehen kanssa.
Nyt kun on puhtaat jauhot pussissa niin puhelin lojuu missä sattuu enkä saa sydäriä jos viesti tulee ja mies puhelimen lähellä.

Ei hän ikinä olisi mun puhelimeen koskenut mutta tosiaan vessaan en edes uskaltanut ilman puhelinta mennä jos kuitenkin jäisin kiinni...
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No onpa kyllä ihmeellistä touhua jos pitää alkaa miehen kaverille soittelemaan. Ei taida muutenkaan olla sitten suhde kunnossa.
nainen kyllä vaistoaa jos mies pettää. Ja varsinkin jos puhelinta suojelee. Kyllä silloin on ihan ok jos ottaa selvää pettääkö mies. Vai pitäiskö siihen miehen sanaan luottaa? Mun mies valehteli päin naamaa viisi vuotta, väitti et mä kuvittelen omiani.
Ja aika usein vaistoaa väärinkin ja suhde on turhasta epäluulosta pilalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
No on teillä kummallinen suhde jos ette voi puhua asioista ilman sotaa. Joko puhut miehesi kanssa tai annat asian olla. Tosi noloa soitella kavereille. Ihan teiniä. Hei mieti nyt itekin.
sillä pelastaa oman mielenterveyden. Jos siis selvittää totuuden.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
No onpa kyllä ihmeellistä touhua jos pitää alkaa miehen kaverille soittelemaan. Ei taida muutenkaan olla sitten suhde kunnossa.
nainen kyllä vaistoaa jos mies pettää. Ja varsinkin jos puhelinta suojelee. Kyllä silloin on ihan ok jos ottaa selvää pettääkö mies. Vai pitäiskö siihen miehen sanaan luottaa? Mun mies valehteli päin naamaa viisi vuotta, väitti et mä kuvittelen omiani.
No minä kyllä olen henk.koht. sitä mieltä että tuollaiset asiat selvitellään kotona eikä aleta soitella kavereille.
 
harmi
se koira älähtää johon kalikka kalahtaa...eli jos suuttuu kysymyksistä niin taitaa olla jotain salattavaa..ja tuo puhelimen mukanapito on aika varma merkki myös.jos kerran muuten ei normaalisti sitä kuskaa mukana :(
 

Yhteistyössä