mies suuttui kun leikkasin hiukset lyhyiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Esimerkiksi natalie portman on mielestäni (siis minun mielestäni!) paaljon nätimpi lyhyellä tukalla.

Pitkä tukka:

http://cdn.sheknows.com/articles/2010/11/natalie-portman-loose-wavy-hairstyle.jpg

http://1.bp.blogspot.com/_JUw2aRvPUwc/Sw5PErnqqFI/AAAAAAAANH0/1oWg5T8di8o/s1600/Natalie+Portman+is+Ballet+Beautiful+photos+6.jpg

Lyhyt:

http://www.yeshairstyles.com/wp-content/gallery/natalie-portman/natalie-portman-short-pixie-cut-dark-texture-1.jpg

Ehkä miehilläkin on yhtä vaihteleva maku kuin meillä naisilla. Sitä en ymmärrä, miten apn mies voi moisesta suuttua. Toki olisi kohteliasta ilmoittaa etukäteen, sillä ensijärkytys shokissa on usein kielteinen. Silmä tottuu, ja lopulta uusi lopputulos voikin olla vanhaa parempi.

viime kuussa kävimme mieheni kanssa pitkät keskustelut karvojen lyhennyksestä... mies halusi ajaa partansa pois. hän oli ollut parrakas jo ennenkuin tapasimme joten se oli melkoinen muutos. se oli hänen oma päätöksensä mutta hän silti kysyi mielipidettäni asiasta ja kertoi miksi halusi niin tehdä, ja kuunteli pientä vastaanhangoitteluani :) tietenkään en sitä kieltänyt, lapsellistahan sellainen olisi. ei mieskään saisi hysteeristä kohtausta jos leikkaisin pitkän tukkani lyhyeksi, mutta tuskin hänkään sitä täysin kakistelematta nielisi.

[QUOTE="suru";28781134]en kysellyt lupaa ja nyt ei kehtaa mennä yhdessä minnekään. :([/QUOTE]

Tässä keskustelussa on kovasti painotettu omia päätöksiä. Mieskin vain päätti olla lähtemättä "siilitukkaisen pojan" seuralaiseksi. Siihenhän hänellä on oikeus, koska nainen ei häntä omista?

Miksi naiset KOSKAAN kysyvät miehen mielipidettä ulkonäöstään, jos vain ylistävät vastaukset kelpaavat? Jos kysyy jotakin, pitää hyväksyä, että toinen kertoo myös negatiivisen mielipiteensä rehellisesti.

En tiedä ovatko pitkät hiukset naisellisemmat, mutta ainakin ne ovat seksikkäämmät. Lyhyet hiukset ovat sellainen harmaa tuulipuku...

Minun vaimoni määräilee minua ajamaan partani, kun mennään tuttuja tapaamaan. Täytynee luopua alistumisesta oikeuksieni polkemiseen ;-)

Tässä keskustelussa on kovasti painotettu omia päätöksiä. Mieskin vain päätti olla lähtemättä "siilitukkaisen pojan" seuralaiseksi. Siihenhän hänellä on oikeus, koska nainen ei häntä omista?

Miksi naiset KOSKAAN kysyvät miehen mielipidettä ulkonäöstään, jos vain ylistävät vastaukset kelpaavat? Jos kysyy jotakin, pitää hyväksyä, että toinen kertoo myös negatiivisen mielipiteensä rehellisesti.

En tiedä ovatko pitkät hiukset naisellisemmat, mutta ainakin ne ovat seksikkäämmät. Lyhyet hiukset ovat sellainen harmaa tuulipuku...

Minun vaimoni määräilee minua ajamaan partani, kun mennään tuttuja tapaamaan. Täytynee luopua alistumisesta oikeuksieni polkemiseen ;-)
Jaa, nainenko muuttuu mieheksi jos leikkauttaa tukkansa lyhyemmäksi? Olen yllättynyt että sulla on vaimo, tosin sääliksi käy häntä. Mahtaa olla naisparka melkoisen alistettu toimestasi : /

Yhteistyössä