mies suuttui kun leikkasin hiukset lyhyiksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "suru"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja höpspöppöö;28781526:
Naisellisuus ei ole millään tavalla tukasta kiinni. Naisellisuus on tapa liikkua, käyttäytyä ja puhua. Naisellisuutta on hyvin vaikea opetella. Myös mies voi olla hyvin naisellinen.

Naisellinen nainen on naisellinen lyhyessäkin tukassa, sillä ei ole mitään väliä.

Minulla on ollut lyhyttä ja pitkää tukkaa. Jokaiselle on ollut ottajansa. Lyhyt poikatukkaminäni kiinnosti erityisesti hyvin toimeentulevia miehiä ja pitkälle kouluttautuneita. Turhaa yleistystä mielestäni tämä sinun viestisi siis.

Huvittaa tän palstan luetunymmärtämistaidot. :D sanoin että pitkä TUKKA on naisellisempi kuin lyhyt, ihan yksittäisenä asiana. Ihmisten kokonaisvaltaisesta naisellisuudesta en väittänyt mitään.

[QUOTE="nainen";28781371]Mä en tajua miten naiset kerta toisensa jälkeen yllättyy siitä että miehet lähes aina tykkää pitkästä tukasta enemmän kuin lyhyestä. Olkoon kuinka käytännöllinen tahansa, niin silti pitkä tukka vaan on naisellisempi ja sitä myötä kauniimpi. Jos mies haluisi panna jotain pojan näköistä naista, hän tod.näk. olisi sitten ihan reilusti ja avoimesti homo. Paremman puutteessa se lyhyttukkainenkin nainen kelpaa, mutta jos laitetaan muuten samankaltaiset naiset tarjolle, ja toisella ois pitkä tukka ja toisella lyhyt, niin 95% valitsis sen pitkätukkaisen.[/QUOTE]

Siis sellainen päätä pitkin menevä, hetkessä rasvoittuva, ohut hiirenhäntä on sinusta naisellinen? En usko.

Noh. Jos muuttaa tyyliä rajusti, niin kannattaa ehkä varottaa ensin. Esimerkiksi mä en yhtään tykkäisi, jos mies alkais vaikka yhtäkkiä käyttämään pukua tai hankkis jotain lävistyksiä. Oikeestaan ihan vaikka korvakorut vois olla mulle semmonen juttu, että vaikuttais aika etäännyttävästi. Muilla semmoiset ei haittaa.

Eikä mun mies tykkäis jos mä leikkaisin tukan lyhyeksi. Saan leikata, jos haluan, vaikka kaljun, mutta ihan varmasti olis kiva jos ees ilmottas etukäteen.

• Tykkää
Reactions: Porho
[QUOTE="vieras";28781716]Siis sellainen päätä pitkin menevä, hetkessä rasvoittuva, ohut hiirenhäntä on sinusta naisellinen? En usko.[/QUOTE]
No semmonen päätäpitkin menevä ei ihan lyhyenäkään ole sen nätimpi. Voi olla, ettei kovin pitkänälään, mutta ihan samalla tavalla lyhyttä tukkaa pitää laittaa, jos se on ohut ja vaikka vielä harvakin.

[QUOTE="nainen";28781712]Eihän ap sanonut että mies ois häntä jättämässä tukan takia. Pakkohan se on siihen tyytyä, mutta kuten ilmaisi, ois enemmän tykännyt pitkästä tukasta.[/QUOTE]

Voi naiset naiset ja luetun (tahallinen) väärinymmärtäminen! :D

No semmonen päätäpitkin menevä ei ihan lyhyenäkään ole sen nätimpi. Voi olla, ettei kovin pitkänälään, mutta ihan samalla tavalla lyhyttä tukkaa pitää laittaa, jos se on ohut ja vaikka vielä harvakin.

Mun tukka lyhyenä kestää käsittelyt, mutta pitkänä ei - siis se ei edes kasva. Siksi ainakin minulla lyhyt tukka on paaaljon paremman näköinen kuin ohut ja rasvainen liuruletti.

[QUOTE="vieras";28781746]Mun tukka lyhyenä kestää käsittelyt, mutta pitkänä ei - siis se ei edes kasva. Siksi ainakin minulla lyhyt tukka on paaaljon paremman näköinen kuin ohut ja rasvainen liuruletti.[/QUOTE]

okei, kaikilla ei tosiaan hiuksem elinkaari oo niin pitkä.
Mut oon edelleen sitä mieltä, että puolison kanssa kannattaa puhua, eikä yhtäkkiä vaan ilmaantua kampaajalta tai muusta hoitolasta ihan erilaisena.

[QUOTE="vieras";28781716]Siis sellainen päätä pitkin menevä, hetkessä rasvoittuva, ohut hiirenhäntä on sinusta naisellinen? En usko.[/QUOTE]

Kyllä kai sitä tukkaa voi välillä pestäkin, ja hyvillä muotoilutuotteilla ohuestakin tukasta saa hyvän näköisen. Polkkatukkakin on muuten pitkä jos kananperseeseen ja poikatukkaan verrataan. ;) ja turha sanoa ettei oo aikaa laittaa aamuisin, kun lyhyt tukka näyttää laittamattomana vieä kauheemmalta kuin pitkä ja ohuen näköinen.

Jos mun mies ois aikoinaan leikannut yhtäkkiä vaan pitkän tukkansa pois, olis kyllä tuntunut kans aika ikävältä. Mutta ei se sitten pahalta tuntunut, kun ajeltiin se yhdessä ja multakin kysyttiin.

[QUOTE="vieras";28781746]Mun tukka lyhyenä kestää käsittelyt, mutta pitkänä ei - siis se ei edes kasva. Siksi ainakin minulla lyhyt tukka on paaaljon paremman näköinen kuin ohut ja rasvainen liuruletti.[/QUOTE]

Mitä tarkoitat käsittelyillä, ei oikein aukea mulle miksi pitkä tukka ei kestäis samalla tavalla jos huonot latvat vaan leikataan säännöllisesti pois.

[QUOTE="nainen";28781797]Mitä tarkoitat käsittelyillä, ei oikein aukea mulle miksi pitkä tukka ei kestäis samalla tavalla jos huonot latvat vaan leikataan säännöllisesti pois.[/QUOTE]

No et kysy multa, mutta joillain tukka ei kasva ikinä pitkäksi, jos hiuksen elinkaari on lyhyt. Silloin hiuksia irtoaa paljon ja kasvaa koko ajan uutta, silloin tukka on koko ajan "karvainen". toisaalta sitten joillain on niin hento tukka, sellainen, kuin vauvoilla, että se kuluu tosi helposti ja alkaa katkeilla. Sellaista tukkaa ei kannata vedellä suoristimilla.

[QUOTE="nainen";28781703]Huvittaa tän palstan luetunymmärtämistaidot. :D sanoin että pitkä TUKKA on naisellisempi kuin lyhyt, ihan yksittäisenä asiana. Ihmisten kokonaisvaltaisesta naisellisuudesta en väittänyt mitään.[/QUOTE]

Niin huvittaa :) vai väitinkö missään vaiheessa sinun sanoneen niin? Eipäs olla yliherkkiä siellä.

Kyllä minä kysyisin miehenkin mielipidettä, vaikka mun hiukset ovatkin. Ja kunnioitan myös mitä hän sanoo. Mun mies pitää pitkistä hiuksista, koska ovat hänen mielestään naiselliset ja merkki perinteisestä kauneudesta. Lyhyistä hiuksista naisilla mieheni ei pidä, koska ovat hänen mielestään kylmät ja poikamaiset.

No eipä se mies tukan mallistasi päätä, ja typerys on jos tuollaisia suustaan päästelee. Ikinä en ole miehiltä lupia tukan malliin tai väriin kysellyt.

Ja että pitkä tukka olisi aina naisellisempi... Ei se ole. Eikä miehet aina pitkää tukkaa naisellisempana pidä. Nuorempana leikkasin sellaisen selkeästi lyhyen, muttei ihan kynityn mallin ja kun se alkoi kasvaa ulos, silloinen poikaystävä tuumasi, että leikkaisin uudestaan kun se lyhyempi malli oli naisellisempi. Mulla se jostain syystä silloin toimi niin päin, vaikka aina tuuheat hiukset ovat olleet.

Sen oon ollut huomaavinani, että jos johonkin miehet reagoivat aina positiivisesti, niin kiharoihin.

[QUOTE="vieras";28781355]Ei kai sitä nyt lupaa kysellä, mutta mielestäni on kohteliasta kertoa kumppanille, jos aikoo muuttaa tyyliään radikaalisti.[/QUOTE]

No niin munkin mielestä.

Itse aikanaan leikkautuin aikas lyhyeksi eikä mies tykännyt selvästi yhtään.

No ei kaikki miehet tykkää pitkistä hiuksista, meillä taas mies on sanonut, ettei pidä pitkistä hiuksista, ja haluaa minun pitävän omani lyhyinä. Ne tosin omastakin mielestä sopivat minulle paremmin, pitkä hiuksinenkin olen ollut. Ehkä mieheni on sitten jonkin lajin harvinaisuus, hän on aina kuulemma pitänyt lyhyistä hiuksista enemmän.

On nuo Miley Cyruksen lyhyet hiukset suorastaan hirveät. Värikin on tuollainen vaalea, mikä ei hänelle käy sitten yhtään. Miksihän meni tärvelemään kauneutensa. Jokaisen oma asia tietysti, mutta tosi harvalle kyllä lyhyet hiukset käy. Vaikka olisi ohuet hiuksetkin, silti ne näyttää paljon, paljon paremmilta pitkinä kuin ihan kynittyinä.

Yhteistyössä